Thursday, October 16, 2008

Ιωάννα Δεμέντη: "Απλοί φίλοι με τον κ. Βολανάκη!"

 

Ελάβαμε νέα επιστολή (πάλι σε οργίλο ύφος) από το top model (ή, για να ακριβολογούμε, top "photo model") Iωάννα Δεμέντη, την οποία και ευχαρίστως δημοσιεύουμε, διατηρώντας, ως μια νότα δροσιάς, σύνταξη και ορθογραφία : "Αγαπητέ μου συντάκτη μηπως θα μπορούσες να μου προσκομίσεις σε παρακαλω καποιο αποδεικτικό στοιχείο σχετικα με το που εχω κανει αυτη την δήλωση?Γιατι εγω πολυαγαπημένε μου δεν εχω δηλωσει κατι τετοιο πουθενα....για άλλη μια φορα καλε μου ανθρώπε σε πιανω αδιαβαστο.... εχω άλλα γουστα τα οποία ειχα δηλωσει πρόσφατα αλλα σου διέφυγαν.....Επίσης στο θέμα της Ευης εχουμε μιλησει κ εχουμε ξεκαθαρίσει κ αν θυμασαι καλα, που μαλλον λογω ηλικίας δεν θυμάσαι είχα πει πως οποιος τολμήσει να αναπαράγει ολα εκεινα τα υβριστίκα εκείνου του τσακώμου θα φαει μια ωραια αγωγη γι'αυτο μην συνεχίσεις γιατι ειναι ειναι κρίμα γερος άνθρωπος να τρέχεις στα δικάστηρια... (Σ.Σ.: Ιωάννα, δεν είμαι γέρος!). Με τον κ.Βολανακη ειμαστε απλως φίλοι το εχω δηλώσει και αλλές φορες αλλα φαίνεται λόγω χαμηλής νοημοσυνης ή επειδη ψοφάς να διαδίδεις ανοήσιες δεν θες να το καταλαβεις....Με την Μίνα Ιορδανίδου δεν εχω καμμια απολύτως κοντρα,την γνωριζω αρκετο καιρο δεν εχουμε κατι να μοιρασουμε,ειναι πολυ καλη κοπέλα!Σταματα να φαντάζεσαι πραγματα οτι ταχα μπαινει η Μινα στο youtube κ οτι ταχα με βριζει γιατι δεν ισχύει κατι τέτοιο κ το ξέρεις...Επίσης αν τολμάς ελα face to face στην εκπομπή στο extra3 μας πεις trash....Αυτο ισχύει κ για ολους τους υπόλοιπους ταχα σοβαροφανείς κ ποιοτικούς! Υ.Γ Η φωτο ειναι παλία θα σου στείλω μερικές νεες βρε ατιμούτσικο.." Βρισκόμαστε ήδη στην Καλαμάτα, τόπο καταγωγής του γνωστού top photo model, και θα επανέλθουμε με αναλυτικό ρεπορτάζ.

No comments: