Saturday, November 13, 2010

Γιώργος Αμυράς: Εκλογές, καράφλα και καυτές σέλες

 

«Για να δούμε· τι θα πει ο Αμυράς»; «Θα δώσει γραμμή ο Αμυράς»; «Μα που το πάει ο Αμυράς»; Αυτές και άλλες, αντίστοιχου βάθους, διερωτήσεις φαίνεται ότι σφραγίζουν την επαναληπτική εκλογή στον δήμο Αθηναίων. Ανεπιγνώστως, πολιτικοί και πάσης φύσεως αναλυτές, με τις ερωτήσεις αυτές, δίνουν την δική τους απάντηση στον εάν η γελοιότης έχει πάτο. Φαίνεται πως όχι, μιας και ένας trendy χαζοχαρούμενος νεανίσκος με ποδήλατο και κάτι ολωσδιόλου περίεργες αμφιέσεις μπορεί όχι μόνο να κερδίζει ένα διόλου ευκαταφρόνητο εκλογικό ποσοστό, αλλά και να έχει τους διεκδικητές του θρόνου γονατισμένους στα (γυμνασμένα από το ποδήλατο) πόδια του…


Η φενάκη, το ποστίς, το χτένισμα «γέφυρα» κλπ. δεν αποτελούν την μόνη κουτοπονηριά που επινοεί ο φαλακρός για να ξεγελάσει τους άλλους και – κυρίως – τον εαυτό του. Μια ειδική μόδα-πατέντα της εποχής επιβάλλει το ολοκληρωτικό και επιθετικό κούρεμα, ώστε το κρανίο να μένει γυμνό από κάθε υποψία τρίχας. Παλαιότερον, στη χώρα μας, το κούρεμα αυτό (το επονομαζόμενο «γουλί») «επιδαψιλευόταν» κυρίως στους ατάκτους μαθητάς ή προέκυπτε ως αποτέλεσμα σοβαράς ασθενείας. Προσέτι, σχετιζόταν και με λόγους υγιεινής, καθώς η ψείρα κάποτε σε αυτή τη χώρα ήταν είδος εν αφθονία. Αντιθέτως, την σήμερον, ο άνθρωπος-«γλόμπος» είναι της μόδας. Ο «γλόμπος» είναι κουτοπόνηρος. Επιλέγει την οδό αυτή, διότι επιθυμεί να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι όχι μόνον δεν τον ενοχλεί το γεγονός ότι οι τρίχες έχουν οριστικώς διαζευχθεί από το κεφάλι, αλλά ότι ο ίδιος έχει επιλέξει αυτή την κρανιακή εμφάνιση, άδειος από κάθε υποψία τρίχας.


Στην παραπάνω κατηγορία, του ανθρώπου-«γλόμπου» ανήκει και ο μέχρι προχθές διεκδικητής της δημαρχίας των Αθηνών και τηλεοπτικός διασκεδαστής, Γιώργος Αμυράς (παρά την επιτυχία του, όμως, θέλει πολλά καρβέλια ακόμα για να φτάσει τη λάμψη του αληθινού και παντοτινού (Διαμαντή) Αμυρά-Κώστα Καζάκου στο Βέρα στο Δεξί…). Ένα θεότρελο, χαρούμενο αγόρι, με παρακαταθήκη μια εκνευριστική και ανιαρή εκπομπή μονόπαντης τουριστικής ρεκλάμας (και όχι δημοσιογραφίας), με το ποδήλατό του πάντα ανάμεσα στα σκέλια και φορώντας κάτι περίεργες παρδαλές στενές μπλούζες, κάτι ιδιόμορφες κολλητές βερμούδες, και φυσικά τα αναπόφευκτα αυτά παράδοξα κράνη του ποδηλάτη, την είδε πολιτικός παράγων...


Το παιδί ίσως δεν φταίει. Γιατί αποτελεί το σύμπτωμα μιας εποχής. Αν δεν ήταν αυτός επικεφαλής της παράδοξης αυτής γκρούπας, σίγουρα θα βρισκόταν κάποιος άλλος από την ιδιόμορφη κατηγορία των λοξών αυτών παραστρατημένων νέων της εποχής. Γιατί είναι πια πολλοί· και... ζουν ανάμεσά μας (για να κάνουμε και μια σινεφίλ αναφορά στον μεγάλο John Carpenter). Οι ποδηλατάκηδες αυτοί είναι οι σύγχρονες ζηλωτές. Θρησκεία τους η οικολογία· θεός τους το ποδήλατο. Μόνο που αντί για τον κότσο της θεούσας, έχουμε την ξυρισμένη κεφάλα. Ο φανατισμός με τον οποίον προπαγανδίζουν την χρήση του ποδηλάτου μόνο με φανατισμό θρησκευτικής σέκτας μπορεί να συγκριθεί. Το ποδήλατο γι’ αυτούς είναι το άπαν – και το αεροδυναμικό cycling helmet το χριστιανικό τους σταυρουδάκι. Όταν, μάλιστα, εντοπίσουν άνθρωπο άνευ ποδηλάτου, φίδι που τον έφαγε… Θα αντιμετωπίσει το σκώμμα ή και τη νουθεσία των παρδαλοντυμένων φανατικών με τα ποδήλατα…


Στην περίπτωσή τους, έχουμε μια ακόμα εκδήλωση ενός παράδοξου φαινομένου της εποχής: την κυριαρχία της διαδικασίας επί του περιεχομένου. Το θέμα, όπως αυτοί πιστεύουν, δεν είναι να πάμε σχετικώς γρήγορα και με ασφάλεια στον προορισμό μας. Το θέμα είναι να πάμε αποκλειστικά με ποδήλατο. Κάθε άλλο μέσο κρίνεται ως αντικοινωνικό. Είτε επιλέξεις αυτοκίνητο, είτε μοτοσακό, είτε ακόμη και ιπτάμενο χαλί, ο φανατικός της ποδηλασίας θα σε στραβοκοιτάξει. Ενώ αν έχεις ποδήλατο... Και στην κόλαση ακόμη πάμε, αρκεί να πάμε με ποδήλατο. Εννοείται με ένα από αυτά τα πολύχρωμα, ελαφριά, «διαστημικά» ποδήλατα της μόδας και όχι τα βαριά, κλασσικά και ανεπιτήδευτα ποδήλατα της παλαιότερης εποχής, που απαιτούσαν από τον ποδηλάτη στιβαρότητα και αυταπάρνηση προκειμένου να ποδηλατήσει. Επιπλέον, εάν τους ακούσουμε και, υιοθετώντας την μανιακή ποδηλατοδρομία που συστήνουν, καταφέρουμε να αφήσουμε την τελευταία μας πνοή πάνω σε ένα ποδήλατο, είναι πλέον ή βέβαιον ότι από τη σύγχρονη αυτή ποδηλατάδικη σέκτα θα ανακηρυχθούμε άγιοι…


Όχι. Το ποδήλατο αποτελεί μια άκρως φαιδρή επιλογή για την Αθήνα, με τις ανηφόρες και το καυσαέριο. Φυσικά δεν αρνούμεθα την ομορφιά του ποδηλάτου. Είναι ένα ανάλαφρο, απλό στη χρήση του και ενίοτε κομψό μέσο μεταφοράς. Αρκεί να ξέρουμε να το χρησιμοποιήσουμε με τον δέοντα τρόπο, υπό τις δέουσες συνθήκες και κατά τον δέοντα χρόνο. Μπορεί, λ.χ., να αρνηθεί κανείς την ορθότητα της εικόνας ενός ποδηλάτη, ο οποίος βγαίνει για μια φθινοπωρινή βόλτα στην βρετανική εξοχή, με ένα κλασσικό κατάμαυρο Pashley ή Raleigh (αντί για αυτά τα φαιδρά «διαστημικά» ποδήλατα της μόδας), φορώντας το tweed κοστούμι του (αντί για αυτά τα περίεργα και flashy ποδηλατοενδυματικά παραφερνάλια) με μαζεμένα τα μπατζάκια (πιασμένα με ένα ειδικό κομψό μεταλλικό κλιπ), με ένα flat cap στο κεφάλι (αντί για αυτά τα κακόγουστα και απολύτως φαιδρά cycling helmets) και με μια εξάδα Guinness, ένα μπουκάλι gin, και ένα loaf of bread μέσα στον παραδοσιακό ποδηλατικό κάλαθο (αντί για περίεργα αναψυκτικά και ισοτονικά εντός σακιδίου πλάτης);


Οι ποδηλατάδες-πολιτικοί της Αθήνας διακρίνονται από μιαν απροσδιόριστης προέλευσης new age αύρα. Και είναι, χωρίς αμφιβολία, μοντέρνοι. Γι’ αυτό και έχουν ξεκωλωθεί στην χρήση blogs, iPods, iPhones, Facebook, Twitter και όλων αυτών των «προωθημένων» διακινητών της ασημαντολογίας. Γυμνάζουν, με νευρωσική επιμονή, γλουτούς, μηρούς, γάμπες, δικέφαλους τρικέφαλους – σφιχτό σαν πέτρα το κωλαράκι από την ατέλειωτη ποδηλατάδα. Ό,τι όργανο, όμως, περισσεύει από τον λαιμό κι απάνω, παραμένει συστηματικά αγύμναστο. Εξ ου και οι αφελείς μέχρι δακρύων «πολιτικές» αντιλήψεις των πιστών της ποδηλατοθρησκείας. Στο νεανικό μυαλό τους δημαρχιακή πολιτική σημαίνει «τα πέντε Π» (ποδήλατα, πεζοδρόμια, πάρκιν (sic), πράσινο, πολιτισμός) – αυτά είναι τα συστατικά του γεροφτιαγμένου πολιτικού μανιφέστου του ποδηλατοσυνδυασμού· όπως, για τον χριστιανό, η προσευχή, το προσκύνημα της εικόνας, η γονυκλισία, το σταυροκόπημα και το κερί.


Σ' ένα κρεσέντο παιδαριώδους βουλησιαρχίας, κοντοπαντελονάκηδες και βερμουδάκηδες Αμυράδες υποκαθιστούν την πολιτική με τις επίμονες και αφελέστατες νεανικές τους ψευδαισθήσεις. Αρκεί να θελήσεις κάτι και έγινε – είναι τόσο απλό. Και φουλ οικολογία. Εκτός από τους παιδίσκους με τις λύκρα βερμούδες και τα αεροδυναμικά κράνη, ουδείς από τους «παλαιούς» πολιτικούς έχει, κατά τη γνώμη τους, δεχθεί το ζείδωρον νάμα της υπερηχητικής ποδηλατοκινούμενης πολιτικής. Η χαρά, δε, και η ερωτική κάψα με την οποία μιλάνε, όταν αναφέρονται στη ποδηλατική επανάσταση (που είναι προ των πυλών – σαν την ιεχωβάδικη Χιλιετή Βασιλεία), σε ωθεί στο να διερωτάσαι μήπως και ποδηλατούν με τις ώρες έχοντας αφαιρέσει τις σέλες, καθήμενοι απάνω στο γυμνό σίδερο…


Οι Αμυράδες, με τοτέμ τη σέλα και το ποδήλατο, είναι τα πρεζόνια της μεταμοντέρνας δημόσιας ζωής. Γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι «να την ακούσουν» – οικολογικά και ποδηλατικά· μαζί με τους λοιπούς οικολόγους, υγιεινιστές, vegetarian και άλλες κατηγορίες νευρωσικών συνανθρώπων μας. Είναι, χωρίς να το ξέρουν, τα τσικό του Κωνσταντίνου Παπανικόλα (μόνο που ο γηραλέος βαψομαλλιάς οικο-λογούσε γιατί κονόμαγε…).


Το θράσος αυτών των πολιτικών bonsai που άξαφνα είδαν τον εαυτό τους σαν κυπαρίσσια ταΐζεται από μια κακομαθημένη και κωλοπαιδαράδικη αντίληψη ηθικής και διανοητικής υπεροχής. Αυτή δεν οφείλεται μόνο στην σαρακοφαγωμένη πολιτική ζωή που επιτρέπει σε κάθε φλούφλη ποδηλάτη με γυμνασμένα μπούτια να εμφανίζεται ως σύγχρονος El Cid, αλλά και στα Μέσα Ενημέρωσης της γλειψιματικής κοινοτοπίας. Τα φλου αρτιστίκ media (που σκαμπάζουν από πολιτική όσο ο Χατζηνικολάου από χιούμορ) έβαλαν αμέσως κάτω από τις μεταμοντέρνες φτερούγες τους τον πεφυσιωμένο ξυρισμένο Μελχιόρ και την παρέα του. Αλλά και τα πιο «πολιτικά» μέσα οσμίστηκαν νεανικό ψητό και αβάνταραν κι αυτά με τη σειρά τους την κακομαθημένη τρελοπαρέα των ανέμελων ποδηλατανθρώπων, γλείφοντας έτσι την ευαίσθητη κωλοτρυπίδα της υπερεκτιμημένης «νεολαίας». Η σεμνότης πάει περίπατο και η έπαρση στήνει χορό. Η τσογλαναράδικη αυθάδεια που διακρίνει δημοσίως τον κεκαρμένο σφιχτομπούτη υποψήφιο παραπέμπει σε κόκορα – έναν κόκορα χωρίς λοφίο...


Εν κατακλείδι, εάν η χαζοχαρούμενη απολιτικότητα και ο δυνατός, πιτσιλιστικός αυτός πολιτικός αυνανισμός των γραφικών με τα ποδήλατα προβάλλεται ως η λύση στο πρόβλημα της κομματικής νοητικής καθυστέρησης, δεν μένει παρά να ευχηθούμε «back to basics»· ως αδιάβροχο, για να μην πιτσιλιστούμε από τις ποδηλατάδικες και άλλες νεανικές εξυπνακίστικες σπερματεγχύσεις.
 

588 comments:

«Oldest   ‹Older   401 – 588 of 588
Anonymous said...

Tι περιμένεις φίλε μου,εδω διδάσκεται οτι η Ελληνική επανάσταση ήταν επιτυχημένη και κατακτήσαμε μόνοι μας την Ελευτερία.Τερατολογίες.Ο "συνωστισμός" μας μάρανε.

Anonymous said...

Ο Μίλκος απαντάει στο μπλόγκ του μπριγιαντινομούρη. Χα χα χα αντιπαράθεση γιγάντων.

Anonymous said...

Βερυβάκης ήταν, αλλά όχι ο στρατηγός. Ήταν ο μουστάκιας ο δικηγόρος. Ωραίες εποχές του πρώτου Πασόκ.

Anonymous said...

Σκέψου πολιτική οντότητα ο Μιλτιάδης, που ενώ είναι βουλευτής, κάθεται και απαντάει με κάθε επισημότητα σε λαθρόβια και γραφικά ιστολόγια. Μίλτος με τα όλα του.

Anonymous said...

Kαι αυτό με το λάβαρο της επαναστάσεως είναι πολύ ωραίο. Και πολύ αληθινό.

Anonymous said...

Ο Κεμάλ ήταν υπέρ της εκπαίδευσης. Φρόντιζε προσωπικά για την εκπαίδευση πολλών νεαρών αγοριών. Πραγματικά φωτισμένο πνεύμα.

Anonymous said...

Απόλυτο δίκιο έχουν όσοι σχολιάσαν την οικτρή κατάσταση της παιδείας και τα ταλέντα που κατά καιρούς έχουν παρελάσει από το πολύπαθο αυτό υπουργείο, τρανή απόδειξη ότι οι κυβερνήσεις πασοκ και νδ το βλέπουν ως ένα ακόμα χαρτοφυλάκιο γιά κομματικό παρκάρισμα μεσαίων κυβερνητικών στελεχών. Παλιά είχαμε έναν Παπανούτσο, σήμερα έχουμε την Αννούλα "Σεγκολέν" Διαμντοπούλου. Εκτός από το εξοργιστικό της ύφος των 3 καρδιναλίων η γνώση της της ελληνικής είναι ελλιπέστατη, η ασυνταξία και η αγραμματοσύνη χτυπάνε κόκκινο. Δείτε εδώ τις ελληνικούρες της υπουργού και γελάστε:

http://sarantakos.wordpress.com/2010/10/08/ellenikadiamant/

Anonymous said...

Αποτεφρωτήριο νεκρών σχεδιάζει να δημιουργήσει ο Μπουτάρης. Μακάρι να τα καταφέρει γιά να σταματήσουν τα το άθλια (και μακάβρια) νεκροκαραβάνια των χριστιανών (λέμε τώρα) που πηγαινοέρχονται στην γειτονική Βουλγαρία για αποτέφρωση. Στην Αθήνα αλήθεια τι γίνεται γαμώ το Ιράν που ζούμε γαμώ;

Anonymous said...

Πολύ ωραίος Θεοδωρόπουλος στα Νέα σήμερα:

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4604602

Anonymous said...

Θα εγκρίνει το αποτεφρωτήριο ο Άνθμιμος; Και τι θα γίνουν τα (πολλά) φράγκα που μπαίνουν στις βαθιές τσέπες των ράσων των χοντρομπαλάδων ιερέων με όλη αυτή τη μπίζνα της ακαλαίσθητης και αηδιαστικής ταφής;

Anonymous said...

Mα το πρόβλημα της παιδείας φαίνεται από το επίπεδο αυτών που διακομματικών κυβερνούν. Εντελώς ντενεκέδες και ακαλλιέργητοι. Σκεπάρνια κανονικά. Αυτοί είναι που θα κάνουν την εκπαιδευτική επανάσταση;

Anonymous said...

ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΑΝ ΤΟ ΓΚΕΤΟ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΓΗ ΚΑ ΥΔΩΡ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΗΜΕΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝ ΓΙΑ ...ΦΥΤΕΜΑ ΜΕ ΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΡΩΤΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΔΩ ΑΚ ΚΑΙΝΤΑ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΥΘΗΣΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΕΓΡΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΖΕΨΕΙΣ ΜΕΤΑ.

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ...

Η ΑΝΙΚΑΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΑΝΤΟΡ.

ΟΙ ΛΑΠΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΡΟΥΡΟΥΜΕΝΗΣ ΒΙΛΑΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ,ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ,ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΕ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΤΕΣΠΕΡΑΝΤΟΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ.

ΤΑ ΚΑΛΆ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ...ΣΑΛΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ.

ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ:

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΛΟΧΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΣΥΝΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΓΕΛΕΙΑ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΣΩΤΗΡΩΝ.

Anonymous said...

ο Κωστής Παπαϊωάννου, ο σύμβουλος του Καμίνη, λέει για το θέμα ότι θα πρέπει να μάθουμε να συμβιώνουμε.

Anonymous said...

Aυτός που έγραψε αυτό το άρθρο είνααι ένας γελείος συνταξιούχος καραγκιόζης που δεν έχει καμια σχέση με τη σημερινή εποχή.

Anonymous said...

O Γιάννης Μαρακάκης έχει μπει με το σπαθί του στη Νομική και είναι ένας πετυχημένος αυτοδιμηούργητος δικηγόρος. Όποιος έχει να πει κάτι εναντίον του να μην κρύβεται πίσω απο την κουκούλα της ανωνυμίας και να πει αυτό που θέλει επώνυμα.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε μην ανησυχείς. Η νέα μόδα στο τουρκικό ΥΠΕΞ, που αναγορεύει την Τουρκία σε προστάτιδα δύναμη των απανταχού μουσουλμάνων επί γης, θα επεκτείνει σε λίγο την επιρροή της "φίλιας" αυτής χώρας πέρα και από τη Θράκη και το προξενείο τους εκεί. Περίμενε σύντομα τη χάρη τους να φτάσει μέχρι την Αθήνα και την τουρκική πρεσβεία, για να μας κάνουν "ντα" που "καταπιέζουμε" τα παλικάρια απο το Πακιστάν και δεν τα αφήνουμε να πουλήσουν λαθραία προϊόντα ή να προσευχηθούν στον Αλλάχ. Μουσουλμάνοι είναι κι αυτοί, άρα με το νέο δόγμα ανήκουν στη σφαίρα επιρροής του τουρκικού ΥΠΕΞ. Συνδύασέ το με το γεγονός της απροβλημάτιστης διέλευσης των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών από τα τουρκικά εδάφη και θα έχεις πλήρως συμπληρωμένη την εικόνα του παζλ. Εμείς να είμαστε καλά όμως και να τρώμε πάκι φούντ και λοιπές γαστριμαργικές πολυπολιτισμικές απολαύσεις. Ως γνωστόν άλλωστε, οι φίλοι μας οι Τούρκοι μας αγαπάνε, γι αυτό στη Θράκη εργάζονται για το καλό μας. Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε λοιπόν.

Anonymous said...

Για μένα ο νέος υπουργός εξωτερικών είναι σύγχρονος και χωρίς τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Βλέπει μπροστά. Πολύ μπροστά.

Anonymous said...

ΑΠ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ...ΠΙΣΩ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ....

Anonymous said...

Ρε συ Ξυνόγαλε, λύσε μου σε παρακαλώ μιά απορία: Αφου το μπλογκ αυτό καταφανέστατα δεν απηχεί απόψεις ρατσιστικές, ξενοφοβικές, συνομωσιολογικές (πίσω απ' όλα ο Σόρος και το εβραϊκό κεφάλαιο κοκ), αντιθέτως τις καυτηριάζει/στηλιτεύει και τις θεωρεί μάλιστα ίσως την κύρια αιτία της γραφικότητας και επαρχιωτίλας που μας κατατρύχει, τι θες και ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσοπάνου; Εκτός αν καταλαβαίνεις άλλα αντ' άλλων.

Anonymous said...

Πόσο θολοκουλτουριάρης ή φλώρος μπορεί να είναι κάποιος ώστε να φτάνει στο σημείο να απαιτεί να τον αποκαλούν ΚωστΗ; Απορώ πως δεν τον φωνάζουν και Μπέμπη ή Μπούλη

Anonymous said...

Δείτε Κανελλάκη τώρα στο ALTER. Φιλοπαπανδρεϊκό ρεσιτάλ και πώς φτιάχνεται ο σωστός τραχανάς, η σπεσιαλιτέ του τολμηρού (και γραφικού) δημοσιογράφου.

Anonymous said...

Έχει διαβάσει κανείς σήμερα το άρθρο του Κασιμάτη στην Καθημερινή;

Anonymous said...

To ότι υπάρχει τελικά θεός αποδεικνύεται από τη βρόχα που ρίχνει και πλένονται -ακουσίως- οι βρωμεροί διαδηλωτές. Αναμένεται να βουλώσουν τα ήδη προβληματικά αποχετευτικά δίκτυα από τη μάκκα την πιτουρίθρα και την κόνιδα, που θα ξεπλυθεί από τα σώματα των διαδηλωτών.
Ο Καραίσκος αλήθεια πήγε στην πορεία για να τιμήσει τους αγωνιστές της δημοκρατίας;(Μαρία Δαμανάκη, Κωστή Λαλιώτη, Στεφάν Τζουμάκα και κυρίως Χρήστο Παπουτσή)

Anonymous said...

Μήπως ξέρει κανείς στη δίκη για το παραδικαστικό, στην οποία κατασικάστηκε μόνο ο Γιοσάκης και αθωώθηκαν οι υπόλοιποι (Κεχαγιόγλου κλπ), ποια ήταν η εμπλοκή της αθωωθείσας η οποία επαγγέλετο την τίμια δουλειά του.. μέντιουμ;

Anonymous said...

μάντευε τις αποφάσεις και χάλαγε τις αποδόσεις

Anonymous said...

Ναι, το σημερινό άρθρο του Κασιμάτη είναι από τα ουσιαστικότερα άρθρα που έχει γράψει και δείχνει πώς θα έπρεπε να γράφουν οι δημοσιογράφοι, αν δεν ζούσαμε στην Ελλάδα των κομματικών εγκάθετων, των ρεντίκολων και των αγράμματων.

Anonymous said...

Είδηση στο Πρώτο Θέμα που μπήκε πριν 10 λεπτά με ένδειξη ALERT. "Εκατοντάδες κουκουλοφόροι κατευθύνονται στην πρεσβεία των ΗΠΑ". Αναμενονται ωραίες στιγμές.

Anonymous said...

5.42

μη φας θα σφάξει ο Σουμάχερ ελικόπτερο.

Στο payroll του είναι οι κουκουλοφόροι - μπαχαλάκηδες (όπως παλιότερα του Μισέλ Χρυσό).

Ούτε το Δεκέμβρη θα γίνει κάτι.

Δε κυβερνάει η "λαϊκή" δεξιά βλέπεις, αλλά η νεοταξίτικη-νεοφιλελεύθερη δεξιά οπότε... δεν ανοίγει μύτη.

Anonymous said...

Στο πέηρολλ ποιανού;

Anonymous said...

"Αφου το μπλογκ αυτό καταφανέστατα δεν απηχεί απόψεις ρατσιστικές, ξενοφοβικές,"

ανήκεις στους αντιρατσιστές που φιλοξενούν πάκηδες στο σπίτι τους και τους προσφέρουν φιλόξενα το κρεβάτι τους;

Anonymous said...

H "κυρία Καίτη" (γνωστή σχολιάστρια δεξιών φρονημάτων) τηλεφωνεί χθες τα ξημερώματα στου Λαβίθη στον Σκάι και του λέει ότι την ενοχλεί που όταν οι λαθρομετανάστες προσεύχονται "μας δείχνουν τα οπίσθιά τους". Ο Λαβίφης εκνευρίζεται και την επαναφέρει στην τάξη. Η κυρία Καίτη, αφού παριστάνει ότι συμμορφώνεται, συνεχίζει: "Ο Θεός να με συγχωρήσει κύριε Λαβίθη, αλλά όταν τους βλέπω έτσι μαζεμένους, μου έρχεται να τους ρίξω βενζίνη και να τους κάψω". Ο Λαβίθης κλείνει τη γραμμή άρον-άρον.

Anonymous said...

6.30,

o 4.41 εκτός από κρεβάτι θα δώσει και λοκώ στα πάκι.

Anonymous said...

In my opinion, this blog is a broad church.

Anonymous said...

λοκώ ιν ακαπούλκο

Inspector Callahan said...

opinions are like assholes, everybody's got one.

Anonymous said...

Tώρα που παντρεύεται και ο πρίγκηπας Γουίλιαμ, καιρός να παντρευτεί και ο Καραϊσκος.

Anonymous said...

O Ξυνόγαλος άρχισε να γράφει με μικρά. Ενδιαφέρουσα εξέλιξη

Anonymous said...

πρέπει να παντρευτεί κι ο 7.07, κανένα πάκι που να ψάχνει ξέρουμε?

Anonymous said...

πάκι πάει στην εκκλησιά

Anonymous said...

Πάντως ειδικά για τις Πακιστανές έχω να πω ότι είναι πολύ όμορφες γυναίκες. Για τους άνδρες πακιστανούς ας πει καμιά γυναίκα.

http://www.muskurahat.us/modeling/female/

Anonymous said...

7.07

διάλεξε τρελλό αγόρι, ότι τραβάει η σούφρα σου

Anonymous said...

Ωστε ήταν και ο Κούγιας στο Πολυτεχνείο. Ετσι εξηγούνται πολλά

Anonymous said...

Το ότι πλησιάζουμε στα Χριστούγεννα και παρ' όλα αυτά δεν κάνει κρύο και άρα δεν καλούνται να ξοδέψουν για πετρέλαιο τα χειμαζόμενα νοικοκυριά αποδεικνύει ένα πράγμα: ότι και ο Θεός είναι Έλλην.

Anonymous said...

Και η Μπεναζίρ Μπούτο Πακιστανή ήταν και υπήρξε πραγματική Θεά.

Anonymous said...

Οι περισσότερες πάκισες μου φαίνονται σαν ασχημότερες ελλεηνίδες.

Βέβαια οι πάκηδες τις προτιμούν από τις ελλεηνίδες. Δεν έχουν τόσο κακό γούστο ώστε να πηγαίνουν με ελλεηνίδες χωρίς κίνητρο.

Το μόνο που σώζει τις ελλεηνίδες από χειρότερη κρίση είναι η εισαγωγή πυγμαίων.

Anonymous said...

Κανείς δε θέλει τις ελλεεινίδες γιατί δεν ξέρουν να πλένουν και να μαγειρεύουν. Κάνουν όλες καριέρα.

Anonymous said...

Παλαιότερα κυκλοφορούσε εδώ κάποιος sexist που έλεγε κάτι ωραία. Τι απέγινε;

Anonymous said...

Θα βρήκε καμιά ωραία πακιστανή.

Anonymous said...

Είχα πάντοτε μεγάλη συμπάθεια προς τους Πακιστανούς. Μετά τα μεθύσια στις pubs, συνήθως θα περνάγαμε για ένα doner kebab από το Abdul's για να στρώσει το στομάχι. Θυμάμαι με πόση αυταπάρνηση και φιλοτιμία τιγκάριζαν τις λωρίδες του λιπαρού κρέατος και τη σαλάτα μέσα στην πίτα. Και πώς ράντιζαν μετά το περιεχόμενο με chili sauce. Θυμάμαι επίσης με συγκίνηση και τις έξτρα πατάτες που μου έβαζαν. "Salt or Vinegar?", ρωτούσα ο μελαμψός υπάλληλος. "Just salt, please",ήταν η στερεότυπη απάντηση. Στην τυπική ερώτησή μου "πώς πάει;", μου άνοιγαν την καρδιά τους με περίσια καλοσύνη. Κάποτε θυμάμαι ότι, από τη χαρά του, ένας Πακιστανός "τυλιχτής" μου προσέφερε δωρεάν και μια πορτοκαλάδα (!) Tango. Την επέστρεψα πίσω ευχαριστώντας τον, αφού τον ενημέρωσα ότι kebab και πορτοκαλάδα δεν είναι μεγέθη συμβατά. Πήρε δηλαδή και μερικές δωρεάν γνώσεις, αφού ήμουν (και παραμένω)αρκετά large σε αυτό το θέμα. Κάποτε είδα ότι ένας φιλότιμος Πακιστανός υπάλληλος - αυτός ο πολύ κοντός - είχε ερωτευθεί μια ομοεθνή του. Τον παρατηρούσα έκτοτε ότι, αργά το βράδυ προς ξημερώματα που συνήθως επισκεπτόμασταν το κατάστημα με το λευκό και πράσιμο χρώμα, ο νεαρός Πάκις την έφερνε πίσω από τον πάγκο και με τα λαδωμένα χεράκια του την τάιζε τρυφερά Chicken Tikka with salad Chili and Yogurt. Ήταν μια από τις πολύ συγκινητικές σκηνές που θυμάμαι από τους Πακιστανούς φίλους μου και τα υπέροχα doner kebab που κατασκεύαζαν...

Anonymous said...

Τώρα που αναφέρθηκε ο σεξιστ, θυμήθηκα ένα παλιό και καλό:

Κάποτε ο Κίσινγκερ ρώτησε τον Τσου Εν Λάι (Γ.Γ. Γραμματέα του ΚΚΚ έως το 1976):

"Μερικές φορές διερωτώμαι ποιά θα ήταν η πορεία των πραγμάτων εάν εδολοφονείτο ο Νικήτα Χρουτσώφ αντί του Τζων Κέννεντυ."

και ο σοφός κινέζος απάντησε μετά από μικρή περισυλλογή:

"Δεν πιστεύω ότι ο κ. Ωνάσης θα παντρευόταν την κα Χρουτσώφ...".

Anonymous said...

Πέτρος Δούκας τώρα αποκλειστικά (γέλια) στον κύριο Παπαγιάννη ομιλεί για την παραπομπή του.
Από το Κολόμπια στον κολομπίνο της δημοσιογραφίας.

Anonymous said...

Τον βλέπω και εγώ. Μάλιστα και ο σώγαμπρος του Εβερτ και ο μπριγιαντίνης μιλούσαν γιά τους ...ψήφους (ο ψήφος, του ψήφου κλπ). Τρελλά γέλια.

Anonymous said...

Νομίζω ότι πρέπει να καταργηθεί αυτό με την ψήφο. Δεν έχει κανένα νόημα πλέον έτσι όπως το έχουν ξεσκίσει μορφωμένοι τε και αμόρφωτοι. Να το λέμε επισήμως ο ψήφος, να βγεί και φιρμάνι από το υπουργείο παιδείας (χε) να τελειώνει η υπόθεση.

Anonymous said...

Την κα. Χρουστσώφ θα την έπαιρνε ο Καραϊσκος

Anonymous said...

Αυτό το Κανελλάκη, τι παρτάλλι είναι?

Όλο το ίδιο τζάκετ φοράει. Τόσο σάλιο τζάμπα στο γιωργάκη ο σάλλιαγγας, ούτε ένα βρακί δεν του αγοράζουν?

Anonymous said...

To θέμα είναι ότι και το Βατοπέδι κουκουλώθηκε. Για γέλια η πολιτική τάξη.

Anonymous said...

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις

Anonymous said...

Μια που είδα σχόλιο για πακιστανούς κεμπαπτζήδες με αγγλικό άρωμα, να προσθέσω ότι η πιο αστεία περίπτωση των καημένων των πακιστανών στην Αγγλία είναι όταν εμφανίζονται ντυμένοι με λευκό πουκάμισο και γραβάτα για να πάνε για training σε καμιά τράπεζα ωε χαμηλόμισθοι υπάλληλοι. Τελείως εκτός κλίματος. Φωνάζει από μακριά το αταίριαστο.

Anonymous said...

Ο καλεσμένος του παπαγιάννη με τους γιακάδες οι οποίοι είναι quite disturbing που θα έλεγε και ο νίκος, ήτανε λέει στο πολυτεχνείο με τον τσούρα και κάποιον άλλον πασοκατζή που ήδη ξέχασα.
Τι μας λες

Anonymous said...

Μα που (ξανα)εξαφανίστηκε το αντίπαλον δέος της Τάνιας, η Ανδριάνα Ζαρακέλη; Εμφανίστηκε τη Δευτέρα και ο Παπαιωάννης την παρουσίασε ως άρτι αφιχθείσα από τις διακοπές της. Και χθες και σήμερα όμως πάλι εκτός δελτίου.

Anonymous said...

Οι γιακάδες του καλεσμένου νομίζω ότι είναι ζωντανοί οργανισμοί, θεωρώ πολύ πιθανό να ερεθιστούν από το κόκκινο μπουφάν του κανελλάκη και να επιτεθούν στον καψαμπέλλη.
ετσι θα ανεβούν και οι θεαματικότητες

Anonymous said...

η υποργός νταράλα διόρισε λέει μια κυρία μοσχοβία. Ωραίο όνομα αυτό, σοσιαλιστικό

Anonymous said...

Παπαχριστόπουλος, τρελλός γιατρός ο καλεσμένος, όχι τρελλογιατρός, δερματολόγος. Μορφή και ΜΕΓΑΣ μουνάκιας.

Anonymous said...

Δημήτρις Βεργέτις ΤΩΡΑ στην ΕΤ3.

Μόλις πληροφορήθηκα ότι τελικά εξελέγη δημοτικός σύμβουλος και ο Φίλιππος Καμπούρης.

Anonymous said...

Δημήτρις Βεργέτης στον Σαβββίδη στην ΕΤ3, σπεύσατε!

Anonymous said...

Σήμερα στο κέντρο είδα μιαν αφίσσαν διαφημιστική της εταιρειάς "ΠΛΑΙΣΙΟ" με το σλόγκαν:"Με το γιάννη απο την αναβάθμιση έχουμε γίνει κολλητοί"
Τι ετι χρείαν έχομεν μαρτύρων για να καταλάβουμε πλέον οτι η νεολαία μας είναι για καρπαζιές,κύριοι.
Φαε νεολαία.Εχουμε γίνει κολλητοί με το βλαμμένο στην αναβάθμιση.Το κάθε καμμένο τεκνοφρηκ.Τα τσογλάνια με τα ipod και τα γιόκο τσόκο (που λεγε κι ο Μιχαλόπουλος).

Anonymous said...

ποιος μιχαλόπουλος το έλεγε, ο γρηγόρης;

Anonymous said...

o κατω αριστερα της οθόνης όπως βλέπουμε ποιός είναι παρακαλώ;Στην ετ3 .Πρωτη φορά βλέπω εκπομπή στην ετ3 χωρίς ποδοσφαιριστη καλεσμένο

Anonymous said...

Μεγάλη μορφή, τι μεγάλη, τεράστια ο Παπαχριστόπουλος. Μόνιμος καλεσμένος του ζούγκλα και μόνιμος υποψήφιος στην β' Αθηνών με ΝΔ. Τρελό αγόρι και άρρωστος μουνάκιας όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, τώρα τι του κάθεται με αυτούς τους γιακάδες θα σας γελάσω.

Anonymous said...

Ο γρηγόρης βέβαια.Αμ ποιός ο Πάνος;Ελεγε για το στρατό.¨"Ποιος θα φυλάξει την Ελλάδα τα φλωράκια με τα γιοκο τσόκο;"χαχαχχα...Κεμάλ

Anonymous said...

Ο κάτω αριστερά είναι ο ψυχαναλυτής-φιλόσοφος Δημήτρις Βεργέτις γιά τον οποίο έχουμε μιλήσει εκτεταμένα παλιότερα.

Anonymous said...

O Δημήτρις ο ψυχαναλυτής είναι.

Anonymous said...

Σοκολατούχο γάλα πάντως έπινε και ο Παπαγεωργόπουλος. Ο κανονικός όχι ο σχολιαστής.

Anonymous said...

Δεν μίλησε ακόμα γιά το αναποφάνσιμο ακόμα ο Δημήτρις και έχω αρχίσει να ανησυχώ. Ελπίζω να το κάνει όσο ξεδιπλώνεται η κουβέντα. Είπε πάντως γιά την αποκύρηξη της εξέγερσης από το ΚΚΕ και πολύ καλά έκανε.

Anonymous said...

Αυτός είναι ο Βεργέτις λοιπ΄ν.Για πες τι περίπτωση ειν τούτος;Τον βλέπω καθημερινά δια ζώσης.Νομίζω εκδίδει και περιοδικό

mystery train said...

Έτρωγα και εγώ chicken και doner kebab με σάλτσα γιαούρτι. Αηδιαστικό έδεσμα!

Anonymous said...

Πολυ καλά έκανε.Αν ακούει κανεις απο τον Περισσό θα επέμβει τηλεφωνικά το δίχως άλλο.Μπορεί να ενημερώσω και εγω το σπίτι του λαού,για να απολαύσω τη μαχη ΚΚΕ-Ευεργέτη

Anonymous said...

Πίσω σε προηγούμενες αναρτήσεις και σχόλια. Πάντως απόψε μιλάει λογικά ο Δημήτρις.

Anonymous said...

Μια ερώτηση αν ξέρει κανείς:Λέγεται ντόνερ ή ντονέρ?

Anonymous said...

Μεγάλες αλήθειες ακούγονται στην ΕΤ3 απόψε. Δεν υπάρχει ίχνος αντίστασης μέχρι το 1972, η δικτα(κ)τορία έτυχε μεγάλης αποδοχής από τον κόσμο, κάτι που ουδείς παραδέχεται σήμερα γιατί δεν μας τιμά (σώπα). Ο Δημήτρις σκίζει.

Anonymous said...

To παραδέχεται φίλε ψηφίζοντας ΠΑΣΟΚ.

Anonymous said...

Στα ελληνικά έχει επικρατήσει να λέγεται ντονέρ. Στα αγγλικά νομίζω το λένε ντόνερ. Στα γαλλικά το πώς προφέρεται δεν έχει καμία σημασία.

Anonymous said...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙ 7 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΟΥΔΕΙΣ ΕΚΑΝΕ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ.
ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΗΡΩΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ.
ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΛΩΣΑΝ ΤΟΠ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΜΕΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ,ΑΙΩΝΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ,ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΝΕΚΕ ΛΑΔΙ Η ΤΥΡΙ ΓΙΝΑΝ ΝΟΜΑΡΧΕΣ,ΠΡΟΞΕΝΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ,ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ,ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΚΛΑΔΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ...ΑΡΧΗΓΟΙ.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΠΑΓΗΣ.

ΤΑ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΧΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΕΩΣ ΕΥΦΟΡΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Anonymous said...

Εδώ κάνεις λάθος γιατί υπήρχαν και σοβαροί αντιστασιακοί. Ο τέως πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης ήταν ένας από αυτούς και μάλιστα τοποθετούσε και βόμβες. Ήτο βομβιστής που με κίνδυνο της ζωής του ανατίναζε χουντικούς στόχους.

Anonymous said...

Ναι, έβαζε "κροτίδες" όπως νομίζω ότι τις έλεγε ο καθηγητής Κώστας.

Anonymous said...

Κύριοι, με καθυστέρηση μπήκα στο ιστολόγιό σας, εύγε για το υψηλό επίπεδο σχολιασμού, οι εμπαθείς (πχ November 15, 2010 7:08 PM) ξεχωρίζουν σαν τη μύγα μεσ'το γάλα. Δράττομαι της ευκαιρίας να δηλώσω ότι ο Τζίμης Πανούσης έχει κάποιο ταλέντο, αλλά από ηθικής απόψεως είανι απορριπτέος ως υποκριτής παραδόπιστος. Ευχαριστώ!

Anonymous said...

2.10

Καραϊσκο εσύ?

Anonymous said...

Eθνική ανάταση δημιούργησε χθες στον ελληνικό λαό με το τσακισμένο ηθικό σχολιάζοντας την Μέρκελ από ραδιοφώνου ο κ. Χατζηνικολάου. Ως άλλος Κουρής και Χαρδαβέλας, θυμήθηκε πολέμους, φονεύσεις, πάσης φύσεως αγριότητες της Γερμανίας στον πόλεμο, ενώ στο τέλος κάλεσε την γερμανίδα πολιτικό να φορέσει χειτλερικό μουστάκι. Δημοσιογραφία με τρία Α, από τον πρωτότυπο τηλεπαρουσιαστή.

Anonymous said...

Ρε παιδια, μια ψιλοένσταση έχω, νταξει η περουκα, νταξει το χτενισμα γεφυρα κλπ, αλλα το ξυρισμενο κεφαλι γιατι ειναι λαμογιά? Τι πρεπει να κανει δηλαδη ενας που εχει χασει τα μαλλια του, να αφησει το κεφαλι του με τα πλαϊνα σε στυλ Τσακωνα/Βεγγου?

Anonymous said...

Διάβασα τα σχόλια και συμφωνώ με τον διαχωρισμό Μπουτάρη και Καμίνη. Σε καμία περίπτωση δεν είναι το ίδιο πράγμα. Επειδή ξέρω και τους δύο λίγο, πιστεύω ότι ο Μπουτάρης είναι σε άλλη κλάση από τον Καμίνη. Ο Καμίνης είναι αδοκίμαστος και προϊόν ενός ειδικού κοινωνικού σωλήνα πολυτελείας που δεν έχει ποτέ δοκιμάσει τα δόντια σου σε συνθήκες έντασης. Μακάρι να πετύχει, αλλά προβλέπω μια άλλη αποτυχία αντίστροφης κατεύθυνσης από του Κακλαμάνη. Ο Μπουτάρης έχει μάλλον καλύτερες προδιαγραφές για να κάνει κάποιο έργο της προκοπής.

Anonymous said...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hardtalk/9197608.stm

No comment...

Anonymous said...

@ November 18, 2010 2:10 AM

Eγώ είμαι που έγραψα το συγκεκριμένο σχόλιο για τους παρατρεχάμενους των δύο υποψήφιων δημάρχων. Η εμπάθεια στηρίζεται στην ανακρίβεια και θα ήθελα να μου πεις που ακριβώς στηρίζεται η κριτική σου περί εμπάθειας.

Anonymous said...

Δεν ξέρω αν ο 2:10 έχει δίκιο για τους δημαρχιακούς συμβουλάτορες, αλλά για τον Πανούση έχει απόλυτο δίκιο. Πέφτει πολύ πρήξιμο κατά καιρούς με αυτόν τον Λαζόπουλο Νο2. Μακάρι να υπήρχε κάποιος να τον ξεβρακώσει το χοντρό, όπως έκανε κι αυτός (και καλά έκανε) με το Νταλάρα.

Anonymous said...

Ο Πανούσης είναι χειρότερος από τον Λαζόπουλο. Αυτή η αναρχοαριστερή εξτρέμ ισοπεδωτική κριτική που ασκεί σε ότι κινείται αν δεν συνοδεύεται από ανάλογη στάση ζωής καταδικάζει τον καλιτέχνη στην γραφικότητα και την πλήρη ανυποληψία (όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση). Ψιλά γράμματα θα μου πείτε γιά τον έλληνα κατά φαντασίαν Lenny Bruce. Δεν μας χέζεις ρε Πανούση.

Anonymous said...

Και εγώ που έγραψα για τους παρατρεχάμενους συμφωνώ με την άποψη του σχολιαστή για τον Πανούση. Ας μην τον συγκρίνουμε όμως με τον Λαζόπουλο. Είναι πολύ πιο έξυπνος και πολύ πιο ικανός. Άλλο το πώς χειρίστηκε στη διάρκεια του χρόνου τα προσόντα του. Πάντως τα προγράμματά του των τελευταίων (πολλών) ετών όζουν λαζοπουλίλα. Κώλος, μουνί, σκατά και άλλα τέτοια, προκειμένου να γελάσει ο λαουτζίκος. Λαζοπουλικά τεχνάσματα και με τη βούλα. Θυμάμαι τον Λαζόπουλο που τον σατίριζε παλιά ο Λάλας και ο Περρής στην εκπομπή τους (καλή τότε) στον 9,84. "Ο Έβερτ είναι χοντρός", "Ο Παπαθεμελής είναι κοντός" έλεγαν με φωνή Λαζόπουλου, για να σατιρίσουν την κενότητα του βλάχου κωμικού. Εκεί περίπου έχει φτάσει σήμερα στα προγράμματά του και ο Πανούσης. Στο ραδιόφωνο όμως είναι καλύτερος. Δύσκολο να αποφύγει κανείς την φθορά και τον κομφορμισμό που συνοδεύει την μονομανιακή αναζήτηση του γεμίσματος της τσέπης.

Anonymous said...

Ποιος κωλόγερας γράφει αυτές τις αηδίες για τον Αμιρά.
Παπού να τον παίρνεις που και που!!

Anonymous said...

Θα θελα να τακτοποιήσω μια παρεξήγηση.Τα κρασιά του Αδερφού Μπουτάρη που πωλούνται εδω και κεί δεν προσφέρονται ούτε για γάμο στην Άνω τούμπα.Ολα είναι προδήλως μέτρια,μέτρια,μέτρια-καλύτερα βέβαια απο τους χύμα οίνους των σπάτων που πωλούνται στα πλαστικά μπουκάλια.Κρασί για αρχοντο μικροαστούς.Τα ανοίγουν και με καμάρι στις βραδυές αρραβώνων.Τα κρασιά του Μουχτάρη Μπουτάρη "κυρ Γιάννης"( Η παράγκα π.χ) στέκονται σε ένα επίπεδο.Μην αρχίσει κανεις την υψηλή κριτική κοντράροντας τα με κρασιά των 150 ευρώ.Είναι αξιοπρεπή κρασιά.Για να κεράσεις μιάν βίζιτα των 100 ευρώ βέβαια. Μέχρι εκεί

Anonymous said...

Σωστό αυτό με τους μπουτάρειους οίνους. Του αδελφού που μου διαφεύγει το όνομα (νομίζω Κωνσταντίνος) - τον έχω γνωρίσει μάλιστα και είναι συμπαθέστατος όπως και ο Γιάννης εξ άλλου, αυτά τα αδέλφια έχουν μία εγγενή μεγαλοαστική ευγένεια, πράγμα σπάνιο στην Ελλάδα - δυστυχώς δεν πίνονται (Lac des Roches κλπ μπλιαχ). Ο δήμαρχος όμως το παίζει μικρή παραγωγή chateau και τα κρασιά του είναι καλά γιά τα ελληνικά στανταρντς. Οκ, δεν θα τα συγκρίνουμε με μεγάλα γαλλικά κρασιά, Châteauneuf-du-Pape και τέτοια, ούτως ή άλλως το κλίμα και το έδαφος εδώ δεν ευνοούν την καλλιέργεια τέτοιων κρασιών.

Anonymous said...

Το πιο κλασικό δοχείο ελαιολάδου στα χωριατόσπιτα είναι η φιάλη Λακ ντε ρος.
Το χω δεί και σαν βάση κεριού σε πλυσταριά ή λεβητοστάσια

Anonymous said...

Ασχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με τις απόψεις της Ρεπούση, δεν παύει να είναι μία σοβαρή επιστήμων. Το παρακάτω απόσπασμα από συνέντευξη που έδωσε στον Κανέλλη στις 27.10 με αφορμή την αποπομπή Δραγώνα εξηγεί πολλά γιά τα χάλια της παιδείας μας και τις διαχρονικές ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου όπως λέγαμε χθες. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:

http://rapidshare.com/files/431380288/repousi_kanelis_27.10.mp3

Anonymous said...

Παρακινούμενος από τον 3:50 για τον ραδιοφωνικό Πανούση, έκατσα κι άκουσα τη χθεσινή και προχθεσινή εκπομπή του.

Αυτό που άκουσα είναι ακριβώς αυτό το θλιβερό θέαμα που είχα δει κάποτε όταν, πιτσιρικάς ων, είχα παρασυρθεί από μια παρέα να πάω να τον δω. Ίδια μπαγιάτικα 70'ς αστεία ("χίπης και κνίτης γεννιέσαι δε γίνεσαι"), τραγουδάκια ("μας την πέσαν οι ΚΝίτες της ΕΣΑ στο Χημείο"), τηλεφωνικές φάρσες και αναρχοαριστερολαϊκισμός του κώλου. Μιλάμε ότι ο άνθρωπος δεν έχει αλλάξει σε τίποτα, αν εξαιρέσει κανείς τον ανέξοδο αντιμνημονιακό δημαράδικο καταγγελτικό λόγο αλλά και λαζοπούλειες δηλώσεις τύπου "εγώ υπηρετώ τη σάτιρα".

Πραγματικά μετά το άκουσμα του Πανούση, ανέβηκε στην εκτίμησή μου μέχρι κι ο άθλιος Λαζόπουλος. Απίστευτο μου φαίνεται ότι τελικά υπάρχει και χειρότερος από το Λαζόπουλο. Τουλάχιστον ο τελευταίος αποδεικνύεται πιο έξυπνος και προσαρμοστικός στην εποχή, παίζοντας σε όλα τα ηλικιακά κοινά και σε κάθε τύπο θεατή οποιασδήποτε πολιτικής απόχρωσης. Ο τραγικός ο Πανούσης ούτε αυτό δεν είναι σε θέση να κάνει. Απροσάρμοστος τελείως.

Anonymous said...

Ακριβώς η δική μου εντύπωση. Εγώ έγραψα το σχόλιο 3:40 που θεωρεί τον Λαζόπουλο καλύτερο. Τουλάχιστον ο λαρισαίος δεν "αποποιείται" τον "μεσοαστισμό" του επί σκηνής όπως κάνει ο γελοιωδέστατος Πανούσης. Αυτός ήταν πάντα, λαϊκό χιούμορ δελφιναρίου γιά την μαρίδα χωρίς έμπνευση. Ο χοντρός έχει μείνει στο εξαρχ(θλ)ειώτικο αναρχοεθνολαϊκίστικο. Πραγματικά απορώ σε τι κοινό απευθύνεται σήμερα και ποιός παρακολουθεί τις παραστάσεις του. Είδες καμμιά φορά πως εκδικείται η ιστορία, λούζεται ο παραδόπιστος χοντρός τα ίδια γιά τα οποία έκραζε τον Νταλάρα.

Anonymous said...

@ November 18, 2010 3:14 PM

Είμαι ο Nov 18, 2:10. Και μόνο το ότι αναφέρεσαι σε "παρατρεχάμενους" επιβεβαιώνει τα περί εμπαθείας (όπερ έδει δείξαι). Επιπέδου Φαήλου...

... Χαίρω που καίτοι νεοαφιχθείς έπιασα φλέβα για Πανούση, ο οποίος επήρετο επί City 995 ότι έρχεται στη δουλειά με τζιπ που τού το φυλάνε οι σεκιούριτι, ενώ προέτρεπε την πιτσιρικαρία να κάνουν φλαμπέ τα υπόλοιπα τζιπ στο Σύνταγμα. Αλλά με έχουν καλύψει πολλαπλώς οι μεταλαλήσαντες. Θα επανέλθω αργότερα....

Anonymous said...

Ας σεβαστούμε το επίπεδο του ιστολογίου, gentlemen...

Anonymous said...

5:22 έτσι ήταν ο Πανούσης εδώ και τρεις δεκαετίες περίπου. Η μανία του μάλιστα με τα τζιπ (για να πούμε και κάτι ασήμαντο) δείχνει κάποια απωθημένα. Θυμάμαι ότι και όταν είχε στην κατοχή του ένα απλό Ρόκυ της Νταϊχάτσου καμάρωνε σαν γύφτικό σκεπάρνι και το πρόσεχε πολύ. Αργότερα βέβαια ήρθαν και τα μεγαλύτερα τζιπ, τα αμερικάνικα. Και τα σπίτια βέβαια. Τι τα θές κύριε τα πέντε σπίτια; Αυτό είναι υπερβολή.

Πιστεύω πάντως ότι η κριτική που του ασκείται είναι αρκετά υπερβολική. Το ότι μένει στα βόρεια προάστεια δεν είναι λόγος να του επιτίθεται κανείς. Γούστο του και καπέλο του. Το ότι επίσης έχει ένα καλό αυτοκίνητο, πάλι δεν είναι πρόβλημα (το πως το χειρίζεται όμως, είναι). Πιστεύω ότι το να συγκρίνεται ο Πανούσης με τον Λαζόπουλο είναι εμπαθές. Ο Λαζόπουλος κινείται στις ράγες ασφαλείας που αγαπάει το μεγάλο κοινό. Ο Πανούσης όχι. Τουλάχιστον όχι εξ αρχής. Ούτε οι αφετηρίες τους καλλιτεχνικά είναι ίδιες. Και εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου τα πράγματα που κάνει πια. Έχω να τον δω καμιά εικοσαριά χρόνια. Συνειδητά. Αλλά το ταλέντο που είχε αναγνωρίζεται ακόμη και από τους εχθρούς του στον χώρο. Η γνώμη μου είναι, όπως σχολιάστηκε ήδη, ότι τον έφαγαν τα φράγκα. Πρέπει να κοιτάς και λίγο το περιεχόμενο της δουλειάς σου και όχι μόνο τον τρόπο που θα τα πάρεις από τον έναν και από τον άλλον. Ο ίδιος στις ιδιωτικές συζητήσεις του αναλώνεται στις συζητήσεις γύρω από την κονόμα. Δεν θα είχα πρόβλημα, γιατί τα λεφτά είναι ωραία και βρίσκω κακοήθη και κομπλεξική την κριτική εναντίον κάποιου για το ότι βγάζει λεφτά (άμα μπορεί ας τα βγάζει), αλλά εδώ μιλάμε για καλλιτεχνική μετάλλαξη λόγω του χρήματος. Καλό το χρήμα, αλλά άμα μένεις πίσω σε ξεθυμασμένες καλλιτεχνικές φόρμες και δεν ανανεώνεσαι ενώ το σαράκι των χρημάτων συνεχίζει να σε τρώει, παρακμάζεις. Επίσης δεν μπορεί να θες να είσαι "εναλλακτικός" καλλιτέχνης και να φτιάχνεις προγράμματα για το "μεγάλο" κοινό για να τα κονομήσεις. Αναγκαστικά θα κάνεις εκπτώσεις στη δουλειά σου έτσι. Τέλος, δείγμα του ότι ο Πανούσης είναι εντελώς παραδόπιστος είναι και το ότι αρνείται πλέον να βγάζει δίσκους, γιατί τους πουλάνε οι μαύροι και χάνει εισοδήματα!!! Πρέπει να είσαι πολύ σφιχτός για να λειτουργείς έτσι, από τη στιγμή που η απώλεια χρημάτων λόγω της πειρατίας αφορά όλους τους καλλιτέχνες πλέον, και εδώ και έξω. Όλοι οι καλλιτέχνες έχουν προσαρμοστεί σε αυτό και επενδύουν για λεφτά στα live. Ο Πανούσης δεν θέλει να χάσει σεντ. Άσε το πώς πληρώνει τους συνεργάτες του και γι αυτό του έχουν φύγει όλοι. Όλα αυτά ναι, αλλά να μην συγκρίνουμε και τις βούρτσες και κάτι άλλο, επειδή κάποιος από αλλού ξεκίνησε και αλλού πήγε.

Anonymous said...

H πιο χυδαία πολιτική δήλωση που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια είναι αυτή του χυδαίου Καρατζαφέρη για τον Μπουτάρη περί πνεύματος και οινοπνεύματος. Ο τυχαίος αυτός εξυπνάκιας έχει πιάσει πάτο από τους τελευταίους εκλογικούς και άλλους εξευτελισμούς του.

Anonymous said...

Πρώτα-πρώτα να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικά δεν βρίσκω τίποτε κακό στο να βγάζεις λεφτά. Ο ηθικολογικός μιζεραμπιλισμός της αριστεράς και ο αντίστοιχος της χριστιανικής δεξιάς είναι κατά τη γνώμη μου για τα πανηγύρια. Από κει και πέρα, με την περίπτωση του Πανούση υπάρχει όντως ένα πρόβλημα. Ενώ ήταν ένα καλλιτέχνης με τεράστιο τάλαντο και μεγάλες δυνατότητες (σε αντίθεση με Λαζόπουλους και άλλες μετριότητες), έπεσε θύμα αυτών ακριβώς των προσόντων του. Γιατί υπέκυψε στις ευκολίες του. Τον έχω παρακολουθήσει από την αρχή της καριέρας του. Αυτό που έχω να του καταμαρτυρήσω είναι η καταφυγή του στην μανιέρα. Έχει μείνει χωρίς την παραμικρή εξέλιξη. Αντίθετα μάλιστα, ακολούθησε τα τελευταία χρόνια καθοδική πορεία. Ο Πανούσης, επειδή είναι ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος -έχω και προσωπική εμπειρία-, καταλαβε αμέσως ποιο κενό υπήρχε στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή και έσπευσε να το καλύψει. Δεν αντιστάθηκε όμως στις σειρήνες της μαζικής αποδοχής. Όταν το στίγμα σου είναι αυτό που είναι, δεν μπορείς να ψάχνεις την μαζική αποδοχή. Δυοίν θάτερον. Δεν μπορούμε σε αυτή τη ζωή να τα έχουμε όλα. Από κει για μένα ξεκινάει το πρόβλημα με τον πράγματι ταλαντούχο καλλιτέχνη. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Με ό,τι καλό ή κακό φέρνουν αυτές.

Anonymous said...

6:21, εγώ έκανα το 4:51 σχόλιο και προσωπικά δεν υποτιμώ ποτέ κάποιον για το ότι βγάζει λεφτά. Ίσα ίσα..

Τον υποτιμώ όμως όταν έχει δημόσιο λόγο, επηρεάζει (όσο επηρεάζει) κόσμο και αποδεικνύεται τόσο υποκριτής όσο ο Πανούσης, ειδικά μάλιστα όταν φτάνει στο σημείο να σηκώνει τη χοντρή δαχτυλάρα του και να καταγγέλει ή να κοροϊδεύει άλλους, ως "πλούσιους αντικομμουνιστές" (όπως έκανε στη φάρσα που άκουσα σε μια αξιοπρεπέστατη κυρία κάτοικο Εκάλης, η οποία λούστηκε την ειρωνία του χωρίς να πει τίποτα αντικομμουνιστικό παρά μόνο λόγω του ότι μένει στην Εκάλη), στους "ελληναράδες" κατοίκους του κέντρου που διαμαρτύρονται για τους λαθρομετανάστες (όταν δεν βγάζει δίσκους για να μη χάσει λεφτά από αυτούς) και δε συμμαζεύεται.

Όσο γελοίο θεωρώ κάποιον, ο οποίος κυκλοφορεί αποκλειστικά με δανεικά και το παίζει Βαρδινογιάννης με ακριβά πούρα, Ρόλεξ και Μερσεντές, άλλο τόσο γελοίος μου φαίνεται κάποιος εξαιρετικά ευκατάστατος να το παίζει αναρχοαυτόνομος και κατά των ιδιοκτησίας, όταν μάλιστα εκτός από ευκατάστατοςείναι και φραγκοφονιάς.

Έχει απόλυτο δίκιο ο 3:40 που μίλησε για ανυποληψία τέτοιων καλλιτεχνων. Οποιοδήποτε δημόσιο πρόσωπο, είτε καλλιτέχνης, είτε πολιτικός, είτε οτιδήποτε, άλλα κάνει και άλλα δηλώνει ότι κάνει, δίνει αυτομάτως δικαίωμα χλεύης.

Πολύ περισσότερο ο Πανούσης, όταν μάλιστα όπως είπε ο άλλος σχολιαστής, είναι τόσο ανεύθυνος που έδινε και οδηγίες στα τσογλάνια να κάψουν αυτοκίνητα.

Όποτε ακούω τό όνομα του Πανούση, μου έρχεται και μένα στο μυαλό (λόγω του Νταλάρα μάλλον), το "Δε μας χέζεις ρε Πανούση" που έγραψε ο 3:40

Anonymous said...

November 18, 2010 12:00 PM, τι το κακό έχουν τα κεφάλια του Τσάκωνα και του Βέγγου?
Υπάρχει βέβαια πάντα και η έντιμη λύση του βουλευτή Νίκου Δένδια. Πολύ κοντό μεν κούρεμα, αλλά που να φαίνεται ότι υπάρχει μαλλί μόνο στο πλάι και πάνω η... άβυσσος.

Anonymous said...

Μάλιστα τώρα που το πες, τον θυμάμαι και γω το χοντροΠανούση στο γαλάζιο αν θυμάμαι καλά Daihatsu Rocky του. Και πράγματι το καμάρωνε ο χοντρός. Πολλών καρατίων ύφος ο Φραγκούσης..

Anonymous said...

Οι καλλιτέχνες είναι περίεργες περιπτώσεις ανθρώπων. Όχι με τη λογική της κοινής γνώμης που τους θεωρεί "εκκεντρικούς", "ιδιόρρυθμους" και άλλα τέτοια στερεότυπα, αλλά γιατί ο καλλιτέχνης παλεύει πάντα με τον δυσπρόσιτο στόχο της δημιουργίας.

Οι περισσότεροι καλλιτέχνες σε όλη τους τη ζωή το ίδιο έργο παράγουν, εάν προσέξει κανείς τη δουλειά τους. Ο ζωγράφος τον ίδιο πίνακα΄ουσιαστικά ζωγραφίζει, ο μουσικός την ίδια κατά βάση μουσική γράφει, ο συγγραφέας το ίδιο βιβλίο κλπ. Παραλλαγές σε ένα θέμα. Δεν είναι κάτι κακό αυτό. Μάλλον κάτι αναμενόμενο.

Πολλοί καλλιτέχνες δίνουν σχετικά νωρίς ό,τι είναι να δώσουν. Εσωτερικά ξέρουν ότι έχουν φτάσει στα όριά τους. Μερικοί σταματούν. Οι πιο πολλοί συνεχίζουν. Είτε για λόγους ματαιοδοξίας, είτε για λόγους επιβίωσης (καμιά φορά και για τα δύο). Ίσως σε αυτή την κατηγορία να εντάσσεται και ο Πανούσης. Μπορεί να έδωσε προ πολλού αυτό που είχε να δώσει. Και μπορεί να συνεχίζει πράγματι να δρα καλλιτεχνικώς για τα λεφτά.

Δεν το βρίσκω κακό κάτι τέτοιο. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα με τόσες απόλυτες μετριότητες, βρίσκω περίεργο να ασκείται τόσο έντονη κριτική προς έναν καλλιτέχνη που υπήρξε μάλλον από τους καλλίτερους και πιο πρωτότυπους, έστω και αν εδώ και πολύ καιρό δεν είναι αντάξιος του παρελθόντος του.

Anonymous said...

Κάτι υπερασπιστικό για τον Πανούση, γιατί από όσο μπορώ να υποθέσω πολλοί εδώ μέσα τον κρίνουν αρνητικά με τη λογική της απατημένης συζύγου. Σας πέρασε καθόλου από το μυαλό, αγαπητές φίλες και φίλοι, ότι ο καλλιτέχνης μπορεί να έκανε μια συνειδητή επιλογή να ψάξει από ένα σημείο και μετά τα (θαυμάσια) φράγκα; Ο Πανούσης είναι ένας άνθρωπος που κυρίως παίζει με τη γλώσσα. Άρα δύσκολα θα μπορούσε να κάνει καριέρα σε μια αγορά πέρα από την ελληνική. Μήπως ο άνθρωπος λοιπόν προσπάθησε να δώσει φρέσκα πράγματα για αρκετά χρόνια και μετά κατάλαβε με τι κοινό έχει να κάνει; Μου το έχουν πει, σημειωτέον, πολλοί καλλιτέχνες αυτό. Αν κανείς δεν είναι καυλωμένος μέχρι τέλους με το απόλυτο της τέχνης του, μπορεί να ψιλο-υποτιμήσει το κοινό του (να σταματήσει να το υπερτιμά εννοώ) και να συνεχίσει να κάνει εντελώε ρεαλιστικά μια δουλειά όπως οι περισσότεροι από μας για τα λεφτά με επαγγελματισμό βεβαίως. Μήπως υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο; Είναι συχνά άλλη η ματιά του δημιουργού και άλλη του κοινού και επομένως άλλα και τα κριτήρια. Λάβετε υπόψη και αυτή την παράμετρο: την κούραση του σκηνοθέτη από ένα κοινό που δεν εξελίσσεται και έχει τα χάλια του, όπως εν πολλοίς είναι το ένδοξο ελληνικό.

Anonymous said...

o 7.15 πολύ Καραϊσκος όμως, κλόπυ-πέηστ.

Anonymous said...

Ναι, είναι και αυτό μια παράμετρος. Δεν ξέρω αν ταιριάζει στην περίπτωση Πανούση , αλλά σίγουρα είναι μια παράμετρος. Το ελληνικό κοινό σε τραβάει από το πόδι να σε φέρει στα μέτρα του. Για ποιο κοινό να δουλέψεις και σε ποιο κοινό να απευθυνθείς; Είναι ένα ερώτημα.Σιγά το μαλακισμένο ελληνικό κοινό που είναι τόσο λεπτεπίλεπτο ώστε να ζητάει και το υψηλό. Οι μεγαλύτεροι έλληνες συνθέτες πήγαν έξω και εδώ δεν πούλαγαν τίποτα. Οι σκηνοθέτες το ίδιο. Άντε μωρέ και το ελληνικό κοινό με τη δήθεν αυστηρότητά του.

Anonymous said...

7.35 wanabe Καραϊσκος. Διαφαίνεται κάτι από Καραϊσκειο συλλογιστική.

Anonymous said...

Μπορεί ο administrator να κόψει τον μαλάκα που πετάει κάθε τόσο μια πορδή με τη λέξη καραίσκος????????

Anonymous said...

βαψ, τρέχα, ο Καραϊσκος 7.39 έχει πάθει διχασμό προσωπικότητας

Anonymous said...

Τα πρώτα άλμπουμς του Πανούση δεν συγκρίνονται με τις μετριότητες που γράφει τα τελευταία χρόνια. Έβλεπα στο youtube τις προάλλες αποσπάσματα από το φετινό του πρόγραμμα και έφριξα. Xάλια μαύρα.

Anonymous said...

Παιδιά, δεν θα το πιστέψετε αλλά διαβάζοντας τον 7:39 μου ήρθε να κλάσω (και το έπραξα). Παίρνω όρκο ότι ο αήρ που εξήλθε από το ορθόν μου ακούστηκε σαν "Καραϊσκος" (στο πιό υπόκωφο και οζώδες βέβαια)...

Anonymous said...

7:25 για την ακρίβεια ούτε που τον άκουγα ποτέ τον Πανούση. Τον σκυλοβαριόμουνα και πάντοτε τον θεωρούσα πολύ δήθεν, ατάλαντο κι εκνευριστικό για να τον ακούω. Μπινελίκια στους στίχους για να γίνεται ντόρος (Εγώ σ' αγαπώ, γαμώ ...) και λοιπές αστειότητες με τις οποίες έβλεπα ότι χαιρόντουσαν μόνο κάτι καλομαθημένοι, φλώροι και εντελώς δήθεν γενικά φίλοι μου, (δήθεν ροκάδες, δήθεν επαναστάτες κλπ), που τελικά με κατάντησαν να πάω και να τον δω και να σιχτιρίσω γιατί έχασα ένα βράδυ της ζωής μου σα βλάκας ακούγοντας φάρσες σε κατοικίες του Παπάγου. Καλύτερα να άκουγα τις φάρσες με τον Λέντη σπίτι μου εκείνο το βράδυ. Τραυματική εμπειρία από την αταλαντοσύνη του καλλιτέχνη.

Anonymous said...

ήταν αριστερόστροφος ο αήρ για να χαρακτηριστεί Καραϊσκειος?

Anonymous said...

Εάν θέλεις να είσαι εναλλακτικός καλλιτέχνης δεν εμφανίζεσαι στις τηλεοράσεις από τον Καψή και τον Θεοδωράκη μέχρι τον Νάσο Αθανασίου και την Στάη. Το μέσο είναι πιο ισχυρό από σένα και σε αποδεκατίζει.
Ο Πανούσης εάν ήθελε να διατηρήσει την εναλλακτικότητά του έπρεπε να απέχει από την τηλεόραση και να δημιουργεί "δύσκολα" προγράμματα, που έχει τη δυνατότητα να το κάνει, και όχι να πέφτει στις ευκολίες τύπου δελφιναρίου.

Anonymous said...

Σε ευθυμο κλίμα έγινε στη βουλή μας η παράδοση του προυπολογισμού.Κουνιστός και λυγιστός ο Υπουργός χρεωκοπίας παρέδωσε το στίκ στον γοητευτικό βλαχο Πετσάλνικο.
Ο γόης της Καστοριάς εσχολίασε:"Το βλέπω μικρότερο απο πέρσι, ισως επειδή το έλλειμμα είναι μικρότερο".Κοινοβουλευτικό χατζινικολάκειο χιούμορ.Γλοιώδες και μακάβριο.Αυτό σχεδίασε,αυτό κατάφερε να ετοιμάσει ο πρόεδρος της Βουλής για την περίσταση κι είχε και δυο μήνες καιρό.Πασόκοι καθιζήματα.Βάλε το στικάκι στον κώλο ρε Τσάρε του φαλιμέντου.
Αλλα καλά κάνουν στο έθνος αυτό των Τουαρέγκ.Εθνικιστές τουαρέγκ.

Anonymous said...

O 7:25 έχει ένα δίκιο. Από τη στιγμή που κάποιος κάνει καριέρα με σάτιρα πάνω στην επικαιρότητα δεν μπορεί να κάνει σπουδαία πράγματα εδώ. Δεν σε βοηθάει ούτε το υλικό σου ούτε και το κοινό. Πώς να το κάνουμε. Στην παράδοσή μας είμαστε ένα κοινό που ψάχνει την πλάκα και δεν ξέρει από χιούμορ, δηλ. μια σύνθετη εγκεφαλική διαδικασία. Το κοινό, εμείς όλοι δηλαδή, ψάχνουμε την εύκολη εκτόνωση και το χωρατό. Αυτό λοιπόν θα προσφέρει και ο έμπορος-καλλιτέχνης. Μια δουλίτσα είναι και αυτή σαν όλες τις άλλες.

Anonymous said...

Αλλα τι περιμένεις,εδω η οργή,ο θυμός και η αγανάκτηση εχει διάρκεια τηλεοπτική.Μολις δουν οι πολιτικοί μας οτι δεν τους σηκώνει το κλίμα εξαφανίζονται απο την τηλεόραση.Και μετα απο ένα διάστημα, όταν πλέον οι επόμενοι τα εχουν κάνει ταψί και δεν έχει μείνει λίθος επι λίθου, έρχονται πάλι σαν τον Μπάγεβιτς,τον Λεμονή και τον Λαλιώτη.Σε κανα χρόνο προβλέπω "πανστρατιά" της Ν.Δ με τις γνωστές κροτίδες: "Κανείς δεν περισσευει","ολοι ενωμένοι",νεο ξεκίνημα να φύγει το ΠΑΣΟΚ κλπ.Κι Ολοι πίσω στο μαντρί με Ντόρα,τον Σουφλιά, το βουλγαράκη και τ άλλα παιδιά.Και δωστου άνοδο στις δημοσκοπήσεις κλπ κλπ.
Κεμάλ λοιπόν κύριοι

Anonymous said...

Έχεις δίκιο. Κεμάλ και ξερό ψωμί (όπως Φασμπίντερ και ξερώ ψωμί, για να το συνδέσουμε και με τα περί Πανούση σχόλια).

Anonymous said...

Kι ο Κώνστας συνεχίζει ακάθεκτος να πιπώνει την κυβέρνηση και να καταπίνει

Anonymous said...

εγω αν ημουν μητσικώστας και έκανα τον Κώνστα θα βγαινα με φλόκια στη μάπα

Anonymous said...

Tρελαίνεται ο Κώνστας για γλειφιτζούρι. Και το δείχνει.

Anonymous said...

πανούτσης

Anonymous said...

Μόλις του φωνάξει ο Χατζηλαλάκης, ο Κώνστας λουφάζει. Τον βλέπει σαν τοτέμ ο Κώνστας και τον προσκυνάει αδιαλλείπτως.

Όπως άλλωστε και τον πούτσο.

Anonymous said...

Nα κάνουμε ενα κομμα "Ελληνων Κεμαλιστων";;.Στη Θρακη σε πρωτη φάση.

Anonymous said...

π-ανούσιος

Anonymous said...

Αντί Κεμαλικοί, Τουπακαμάρος καλύτερα.

Γιατί, ως γνωστόν, άλλο οι Τουπακαμάρος κι άλλο το νιμού της Μάρως.

Anonymous said...

Κουταμάρος

Anonymous said...

Κόμμα Ελλήνων Κεμαλακιστών

Anonymous said...

O Πανούσης εχει το καλύτερο σχόλιο στο ραδιόφωνο τούτη τη στιγμή.Για την ακρίβεια έχει το μοναδικό καλό πολιτικό σχόλιο.Αντε κι ο Βουλαρινος καλος είναι-ακούγεται.Ο Καλαμούκης κάνει κριτική στρατευμένη.Αντε γαμήσου Καλαμούκη μαζί με το ΚΚΕ.
Εμετό μου προκαλούν αυτα τα χιλιάδες ραδιοφωνικά ζεύγη που παρλαπιπάρουν εφόλης της ύλης τα πρωινά.Χίλιοι σταθμοί-τρείς χιλιάδες φωνές.Ποιά κριση υπάρχει δηλαδή με εκατό ραδιόφωνα ήθελα να ξερα.Ναθαηλάκηδες,αρναουτογλου,Κακα κορίτσια,τι μαλακίες ειναι τούτες μωρε.Σε ποια αλλη χωρα γίνεται αυτό το μπουρδολοι.Το μειονέκτημα στην εκπομπή του Τζίμμυ είναι οτι κάνει ενα σχόλιο και μετά βάζει ολόκληρο ενα Ελληνικό τραγούδι.Δεν υπάρχει αυτό.Βαρετό κύριε

Anonymous said...

Συμφωνώ. Ραδιοφωνικά είναι καλός. Μάλλον η καλύτετη εκπομπή στο ελληνικό ραδιόφωνο. Συμφωνώ και για τον Βουλαρίνο. Αν και ΚΚΕ δηλωμένος έχει ένα αναρχικό χιούμορ. Από κει και πέρα το χάος.

Anonymous said...

Ολοι οι επώνυμοι έχουν αποκτήσει φωνή στο ραδιόφωνο.Μοντέλα,τηλεπερσόνες,
μαγείροι,τραγουδιστές,ράφτες,
αθλητικοί,όλοι έχουν μετερίζι.
Φουλ της μαλακίας.Μπουρδες,Μπουρδες
μπούρδες.Ο ελλην ακροατής θέλει επωνυμη υπογραφή στο ραδιοφωνο.Την Κορομηλά, τον Πάτρα, το Χατζηνικολάου.Εγω θα έκανα παλλαικό ηλεκτρονικό δημοψήφισμα με δικαίωμα επιλογής 7-8 σταθμων.
Μετα θα έστελνα δυο μπουλντόζες στον Υμηττό συνοδεία ένοπλης εθνοφυλακης και θα κατεδάφιζα το 85% των κεραιών.Με τα παλιοσίδερα θα εφτιαχνα Τράμπατ και θα τα χάριζα σε (τυχερές)εργατικές οικογένειες

Anonymous said...

Τραμπαντολάγνος ο Καραϊσκος

Anonymous said...

Ο Καραϊσκος μου αρέσει. Είναι ευθύς και λεβέντης (όπως και η πλειοψηφία των κρητικών άλλωστε), άλλο αν διαφωνώ με το 99,9% αυτών που λέει. Του αφιερώνω λοιπόν αυτό το αισθησιακό θέαμα. Καλή επιτυχία Καραϊσκο.

http://ajanlo.kapu.hu/video/post.php?id=965g9309223cd020a488&send=1

Anonymous said...

Όι στιγμές που γελάω πολύ σε δελτίο ειδήσεων, είναι αυτές στις οποίες μιλάει η Κατερίνα Ακριβοπούλου του ΣΚΑΙ για το Γιωργάκη. Γυαλίζει το μάτι της από την αντιπάθεια στον μουστακαλή Φόρεστ Γκαμπ. Ανέυθυνο, μπουρδολόγο, τζάμπα μάγκα, ότι είναι στον κόσμο του και άλλα (ορθώς) του καταλογίζει η Ακριβοπούλου. Απόλαυση

Anonymous said...

Με το Γιαννη απ την Αναβαθμιση εχουμε γινει κολλητοι

Anonymous said...

τι αμάξι έχεις καραίσκο αν επιτρέπεται;

Anonymous said...

Α, εγώ δεν την αντέχω την Ακριβοπούλου. Ξινίλα, σοβαροφάνεια, εμπάθεια όπως σωστά λες, καθόλου χιούμορ. Οταν προσπαθεί να σκάσει κανένα χαμόγελο είναι σαν τον Κρίστοφερ Λη. Αντιθέτως μου αρέσει πολύ η Ιωάννα Μάνδρου, καλτ φυσιογνωμία η Μάνδρου.

Anonymous said...

Σα να ομόρφυνε η σέξυ θεία Όλγα.

Anonymous said...

Χάλια η Μάνδρου, άσχημη σα το χρέος του αυτιστικού και βλάχα με με το gλι και με το gνι.

Μπουρουχοκρατία το Αλαφουζέϊκο. Β' Εθνική η γυναίκα του Λεάνη σαν την ομάδα του.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Αυτός ο Εβεργέτις τι είναι;Για πες.Αν τα χε πει αυτά (τα σωστά) για το ΚΚ σ αλλη εκπομπή, θα τον είχαν ραπίσει οι ΚΚεδες,θα του χαν βγάλει κουτσομπολιά 25ετίας.Αλλα η Ετ 3 είναι κανάλι εσωτερικής καύσης.

counter said...

Το ότι το ΠΑΣΟΚ σε καιρούς κρίσης ακολουθεί οικονομικά φιλελεύθερες πολιτικές , για να μην πούμε νεοφιλελεύθερες, δείχνει ότι και οι ίδιοι οι υποτιθέμενοι σοσιαλιστές παραδέχονται ότι η ιδεολογική τους βάση είναι τρία πουλάκια κάθονται και μόνο για ανέξοδες ρητορικές αποκλειστικά και μόνο για εποχές ευημερίας.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Εγω δεν βλέπω κανέναν φιλελευθερισμό στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ.Βλέπω αυξηση ΦΠΑ στα είδη διατροφής που είναι οτι πιο άδικο κοινωνικά υπάρχει και μου θυμίζει την Δεκάτη του Οθωμανού.Η εξίσωση δε, πετρελαίου κίνησης με της θέρμανσης ,είναι λόγος να ζωσθείς με εκρηκτικά και να μπείς στη Χαριλάου Τρικούπη.Θα διώξουν και 10.000 νεοδημοκράτες ή μπαγιάτικους πασόκους απο το δημόσιο.Μ ολα αυτά είναι βέβαιο οτι θα το ρίξει κάποιος στο ποτό και στο τσιγάρο.Και κει όμως σε περιμένει ΦΠΑ χαριστική βολή.
Μας βλέπω με κρασί σπάτων σε πλαστική εμφιάλωση ή αδερφου Μπουτάρη στην καλύτερη,ντεπόν και μαγγάλι.

Anonymous said...

Προσκυνούμε τις "Μεγάλες Καραϊσκιες Αλήθειες"

Εχω να πώ δυο πραγματακια:
Α)Η ρητορική πομφόλυγα του Κεννεντι -δόγμα του νεο πατριωτισμου-καθησυχαστική για τους ανησυχούντες τότε προτεστάντες της Αμερικής περι των προθέσεων του φρεσκοεκλεγμένου προέδρου - συζητηθηκε διεξοδικά και προχθές οταν λέγαμε εδώ για τον πατριωτισμό του κεφαλαίου που επενδύεται οπου το συμφέρει μη έχοντας ουδεμία "εθνική συνείδηση".
Η πραγματική γροθιά ομως στον Κεννεντισμο ήρθε απο το φιλόσοφο ράππερ ΒΟΥΡΛΙΩΤΗ (ονομα και πράγμα) με το λαικό,χιπ χοπ ασμα "ΕΛΛΑΔΑ συγνώμη αν θες να αλλαξω γνωμη πρεπει να μαθεις και εσυ να αγαπάς".Ο μιλβο έβγαλε ακριβώς ολη την πίκρα των εργατικών γειτονιών της Δυτικής νικελωμενης,πυροσωληνωμένης και σπορ μηχανοκινητης Αθηνας απέναντι στο απονο κράτος (της τροχαίας που μας κυνηγά).Μπράβο στον μεγάλο Ελληνα ραππερ,που οπως είπε και ο ανωνυμοσ με τη μασκα υπνου έβαλε την underground ραπ μουσική στα σαλόνια των σκυλάδικων με τις γαρδένιες,τα ξηρά καρπα,τις μπόμπες και τα τακούνια.

Anonymous said...

Καταγγέλουμε το βαψ που μετά 3 ημέρες κρατά κλειστά τα σχόλια για τον απλό λαό για να μη μπορούν να σχολιάσουν οι αναρίθμητοι θαυμαστές του Καραϊσκου.


Ο λόγος είναι απλός: Η σεξουαλική επιθυμία του βαψ για τον ερωτικό Καραϊσκό, όπως άλλωστε ομολογεί και ο ίδιος χωρίς ξύλο, επιθυμία η οποία τον οδηγεί στο να τον μονοπωλεί.


"Κάποιες φίλες σχολιάστριες έχουν επισημάνει κάτι που ομολογώ ότι δεν είχα εντοπίσει: την ερωτική διάσταση των λόγων του φίλου μας. Έρωτας και επανάσταση - όπως και ο Τσε. Συμφωνώ. Και καλώ τον φίλο μας τον Καραίσκο να προχωρήσουμε μαζί σε αναζήτηση ερωτικών απολαύσεων - στην "Ένσταση" ή όπου αλλού κρίνει σκόπιμο."


Εδώ ο βαψ σε ανεπανάληπτες στιγμές έκφρασης του ακραίου Καραϊσκιου ερωτικού του πάθους.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Για το μόνο που παρέλειψε να μας μιλήσει ο Αμυράς είναι τα κατοικίδια.Αλλωστε όλα τούτα ποδήλατα,πάρκα πεζοδρόμια,παγκάκια αισιοδοξία και ποζιτιβισμός-φεγκ σούι το να τάλλο, πάνε γάντι και με τα οικόσιτα αγαπημένα μας ζωάκια.Ζωόφιλοι σου λέει.Τρε σίκ.Τι σοι αγάπη για τα ζωα είναι να τα στειρώνεις, να τα σέρνεις βιαστικά απ το λουρί μες τους αυτοκινητόδρομους και να τα αφήνεις να κοπροζωούν ολημερίς στις γκαρσονιέρες και τα δυαράκια, περιμένοντας τα γαμημένα αφεντικά τους είναι ένα ζήτημα.
Οι φιλοζωοι υπερηφανεύονται για την φιλευσπλαχνία τους,τον οίκτο τους και τις καλές τους προθέσεις,την άδολη αγάπη για τα τετράποδα και την ευαισθησία τους.Μην δουν κανα γατάκι στο δρόμο να νιαουρίζει,είναι ικανοί να δακρύσουν και να ψάχνουν νυχτιάτικα για φαί να το ταισουν.Για τα κατοικίδια τους δε, χαραμίζουν και κανα πεντάευρω ημερησίως.Είναι ικανοί όμως να λακτίσουν κιόλας καναν κακομοίρη σακάτη επαίτη που θα τους πλησιάσει.Τοση ευαισθησία χωρά στην καρδιά τους.Μονο για τα τετράποδα.
Και κάτι για τις κωλοφιλοζωικές γεροντοκορο εταιρείες της ανοργασμικής μουροχαυλίασης και της τετραποδής στοργής.Βλεπετε έχουμε λύσει τα ανθρωπιστικά μας και μπορούμε πλέον οργανωμένα, να ασχοληθούμε και με τα ζώα .
Ναι λοιπον να τιμωρούνται αυστηρά όσοι κακοποιούν τα ζώα-οπως απαιτούν με οι φιλοζωοι.
Με την ίδια αυστηρότητα όμως να τιμωρούνται όσοι επιτρέπουν στα κωλόζωα τους να χέζουν στα πεζοδρόμια και όσοι ιδιοκτήτες
εξαιτίας της μαλακιας τους, δεν αφήνουν μιαν πολυκατοικία ολόκληρη να κοιμηθεί με τα γαυγίσματα τους.Αυτωνων και των ζώων τους.

artificialnous said...

Θα πω την ιστορία ((ταρατατζουμ)ενός ανθρώπου της ποδηλασίας (ερασιτέχνη μάστορα) που ήταν παλαιος παμπάλαιος συμμαθητής (άσε τώρα πότε), του Κ. του Τσούτσουρα (επώνυμο εύηχο και με βαρύ φορτίο).

ο Τσούτσουρας ήτανε ένα κανονικό παιδί, ένα τεκνό θα μπορούσε να το ειπεί η πεινασμένη (σεξουαλικώς) τυροπιτού του σχολείου (με τον άντρα με το μουστάκιο). ήτανε συνεπάστατος μαθητής, αητός κανονικός εις τις επιστήμες τις θετικές λεγόμενες. Είχε σπυριά τότε γιατί δύσκολο να βρει διέξοδο σεξουαλική το τεκνό. Άλλαξα πόλη κάποια στιγμή και μετά χώρα, για να ξανάβρω την γη την πατρογονική πέρυσι. Τον είδα τον Τσούτσουρα τυχαίως στο δρόμο και πάλι. Ήτανε ένα απόγευμα. Ο τσούτσουρας ήτανε καβάλα σε ένα ποδήλατο από αυτά τα μπι εμ εχ ή τέτοιου τύπου, από αυτά που πηγαίνεις απάνω στα όρη και τα δάση. Είχε χάσει μαλλί ο τσούτσουρας, σαν πιο κοντό τον είδα απόσο τον θυμόμουνα, χωρίς τα σπυριά αλλά με κοιλίτσα (λίγη αλλά φουσκωτή) και πιο χοντρά τα μπούτια. Φόραγε τα ίδια εκείνα απλά ρουχαλάκια του σχολιού (μπεζ η μπλούζα, ένα θαλασσί σορτσάκι και αθλητικά παπούτσια άσπρα).Έκανε ποδήλατο (σκέφτηκα) για να χάσει τα περιττά. Τον χάρηκα μπορώ να το πω αυτό.

Σήμερα ξαναείδα τον Τσούτσουρα μετά από καιρό. Φορούσε μια τρίχρωμη ποδηλατική μπλούζα στρετς και ένα μαύρο μακρύ σορτσάκι σε ίδιο στιλ και μαύρα ποδηλατικά παπούτσια. Στο κεφάλι απάνου φόραγε ένα πλαστικό πράγμα μπλε με κάτι φέτες πλαστικές απάνω σαν μισό πεπόνι. Είχε και γάντια που δεν πρόλαβα να τα δω καλά. Και όλα τούτα για να κάνει με το ποδήλατο τον γύρο του τετραγώνου.

Είχε γίνει ο Τσούτσουρας πια ένας ποδηλάτης κανονικός.

Loukritia Vorgia said...

O 1:45 PM Καραπιάλης έχει ένα δίκιο. Όσο και αν λατρεύω τα ζώα, δεν μπορώ παρά να καυτηριάσω αυτή την τάση της ζωοφιλίας στις πόλεις. Γίνεται κατανοητό ότι ειδικά σε καιρούς μεγάλης πίεσης και ανυπόφορης μοναξιάς πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στην παρέα των ζώων. Κάνουν το λάθος να θεωρούν τα ζώα αναπλήρωση των ανθρώπων , γιατί τα ζώα είναι εύκολα ενώ οι άνθρωποι έχουν Θέλω έχουν Εγωισμό, οι Εγωισμοί έρχονται σε σύγγρουση κλπ κλπ κλπ. Όταν βλέπω τους ζωόφιλους των πόλεων δεν συμπονώ τουςανθρώπους που τα βγάζουν στα πεζοδρόμια με τα λουρια,,αλλά μα τα ίδια τα ζώα. Τα ζώα που είναι αναγκασμένα να περνάνε όλοι τους τη ζωή με κάτι παλαβές και παλαβούς που δεν τα πάνε καλά με τους ανθρώπους και τα βλέπουν ως υποκατάστατα. Σκέψου το ζωάκι που ζει με έναν προβληματικό βλαμμένο άνθρωπο και θα περάσει έτσι τη ζωή του χωρίς να το ρωτήσει κανείς. Όχι ότι τα ζώα περνάνε καλύτερα στις εξοχές και τις επαρχίες. Εκεί τα αντιμετωπίζουν χειρότερα και από τις πέτρες. Αφού οι άνθρωποι εκεί είναι 'ζώα' με σφραγίδα.

Anonymous said...

Οι μεγάλοι άνδρες βρίσκουν πάντα εξαίρετα μεγαλοφυείς λύσεις και στα πιό σύνθετα των προβλημάτων.


Συμφωνούμε με το ίνδαλμά μας να μαζευτούν τα περριτώματα των σκύλων. Με ένα σμπάρο δύο τριγώνια.


Πρώτον, όταν φοράς σαγιονάρα το να πρέπει να υπερπηδήσεις τα περριτώματα είναι δύσκολο, μπορεί δε να οδηγήσει και σε τραυματισμό. Επίσης, το να πατάς περριτώματα φορώντας σαγιονάρα είναι οδυνηρό.


Δεύτερον, - και εδώ έγκειται η μεγαλοφυία ου μην αλλά και η μεγαθυμία του ανδρός - έτσι θα λυθεί και το πρόβλημα της πείνας των επαιτών, που τόσο εύστοχα θίγει το ίνδαλμά μας, έμπλεος πόνου για το συνάνθρωπο, αλλά όχι και για το σκυλάνθρωπο. Με αυτή την ωραιότατη συνταγή από την αγαπημένη χώρα του βαψ, θα τους τα προσφέρουμε στα συσίτια.

general said...

Στη μέση Νέα Δημοκρατία και Πασόκ, τα κόμματα της αριστεράς εκτός του κόσμου τούτου και αριστερά και δεξιά σαν όμορφα ανθοδοχεία Αμυράς και Ντόρα. Μεγάλη λύπη αλλά και χάχανα προκάλεσε η πρωινή εικόνα [σε ένα κάποιο γήπεδο] της κόρης του μπαμπά της που θα φέρει τη νέα πνοή στην πολιτική [ίσως σαν τη νέα πνοή που τόσα χρόνια η Οικογένεια έχει εγκαθιδρύσει στην λεβεντογέννα]. Αυτοί είμαστε, είπε όταν έδειχνε το έμβλημα, με μια φωνή τόσο αντιπαθητική που μόνο με τη φωνή του δημοσιογράφου Βαξεβάνη μπορεί να συγκριθεί σε ασχήμια και αντιπάθεια. Από κάτω οι γνωστές φάτσες που τόσο χρόνια βλέπουμε σε εκδηλώσεις αντίστοιχες. Δύο από τους χειρότερους βουλευτές όλων των εποχών, ένας αποτυχημένος μεγαλοδήμαρχος και κάποια παραγεμίσματα αυτοδιοικητικών, κάποιοι φιλόδοξοι ακαδημαϊκοί δάσκαλοι που δεν κατάφεραν να αξιοποιηθούν από τη ΝΔ μέχρι τώρα, πρώην κομματικά στελέχη Τρίτης Εθνικής κατηγορίας, τα γνωστά μουστάκια από "το Νησί", γκομενάκια καλοντυμένα των Βου Που ή wannabe με αντίστοιχους χλιμίντζουρες του "ισχυρού"[τρόπος του λέγειν] φίλου και κάποιοι δυστυχισμένοι που τους έδωσαν να κρατάνε κάρτες με συνθήματα "όπως Αμερική". Ο λόγος ανούσιος και γενικόλογος αφού έξις δευτέρα φύσις. Και το κλείσιμο για γλυκό πρέβλεπε το γνωστό εκβιαστικό χαμόγελο με κάποιες υποχρεωτικές χειραψίες της Υψηλοτάτης με τους πληβείους από κάτω. Αφρικάνικο ιβέντ πολύ ταιριαστό στο μαύρο μας το χάλι. Και άλλα τέτοια με υγεία.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Η περίπτωση Μπουτάρη-Ανθιμου,θυμίζει την άλλη τιτανομαχία προ οκταετίας μεταξύ Γιάννη Τζαννετάκου στο ρόλο του υποψήφιου υπερνομάρχη και του Χριστόδουλου,Παρασκευαίδη.Πολύ μερακλίδικη κατάσταση εκείνη.Ο Τζαννετάκος αποκαλούσε με κάθε ευκαιρία τον Χριστόδουλο-που τότε ήταν στα χάι του-με το κοσμικό του όνομα.Του σύρανε το αυτί οι Νεοδημοκράτες του Κυρ Γιάννη και πήγε γονατιστός για συγχώρεση στον Παπά.Ουτε ένα δράμι εγωισμό δεν έχουν οι υποψήφιοι κάφροι,χαχαχαχα.Και αφού αυτοποδοπατήθηκε ο Γιάννης έχασε και τις εκλογές απο την ΣκατοΦώφη,την βλαμμένη.

Anonymous said...

Όταν λέτε "ΣκατοΦώφη", ω μεγάλε χατμάνε του blogging και της σαγιοναροδιανόησης, εννοείτε ότι έχεζε στα πεζοδρόμια, στην πολιτική και στους τηλεοπτικούς διαύλους?


Παρακαλώ διαφωτίστε το ποίμνιό σας που πεινά για γνώση, αρκεί αυτή να μην είναι υπό τη μορφή των συνήθων bloggo-περριτωμάτων σας με τα οποία δίνετε δικαίωμα στους εχθρούς σας.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

περιτΤώματα επιτέλους δηλαδή

counter said...

Aυτό που περιγράφει ο στρατηγός Γρυλλάκης για τον Ντορο-κόμμα δεν ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο κόμμα αλλά για όλα τα νέα κόμματα κάθε κατεύθυνσης. Είναι κάτι φυσικό και αυτονόητο ειδικά στις μέρες μας. Δεν υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι να πάνε σε κομματικές φιέστες ούτε και να ενταχθούν σε κομματικούς στρατούς. Αποτέλεσμα; Η ανακύκλωση των ίδιων και των ίδιων περιθωριακών ανθρώπων στις αυλές των κομμάτων. Το ίδιο είχε γίνει με την ΠΟΛΑ, το ίδιο είχε γίνει με το κόμμα Αβραμόπουλου, το ίδιο με τον Καρατζαφέρη, τον Παπαθεμελή και γενικά αυτό γίνεται παντού. Όταν κάνεις νέο κόμμα ξέρεις από πριν ότι το υλικό που θα σου έρθει από κοντά είναι ο κατιμάς. Πιθανώς αυτός να είναι ο λόγος που η Ντόρα δεν αισθάνθηκε ικανοποιημένη από την κυριακάτικη υποτονική φιέστα. Εξ αιτίας του ότι δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα μπορεί να περίμενε κάτι καλύτερο. Άλλους περίμενε αλλά ο Μαυρίκης έδωσε τον τόνο. Δίκαιη κατάληξη.

Anonymous said...

Να, βλέπετε, επιμένετε τόσο πολύ στους τύπους και χάνετε την ουσία.


Κάτι τέτοια, καθώς και το δίλημμα της σαγιονάρας, δίνουν λαβή στους εχθρούς σας και σας χαρακτηρίζουν τζουτζέ (ή τΣυριζάνο ή τσικιρικιτζή ή τζιριτζάντζουλα, άμπαλο τελοσπάντων στα της πολιτικής και της μπάλλας)

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Αυτούς τους αργόσχολους στην Προεδρία της Δημοκρατίας γιατι δεν τους γαμάει η τρόικα; Τι είναι η προεδρία τούτη; Προεδρία της Δημοκρατίας της Ελλάδος,τη διαφυλάττουμε ως κόρην οφθαλμού..Δεκα μέτρα απ την ηρώδου του αττικού, περιμένουν στις στάσεις του λεωφορείου με τις ώρες,τσαμπιά οι ταλαίπωροι για να πάνε στις δουλειές τους.Με τα μούτρα στο πάτωμα.Και στο Μέγαρο,επι γής ειρήνη.Κηπουροί,υπασπιστές, εύζωνοι και μαγείροι,κυρίες των τιμών,αργόσχολοι σύμβουλοι και γιατροί Παπουλολογοι.Σηκώνεται ο Κάρολος το πρωί,γιατί αν δεν σηκωθεί νομιζει οτι δεν θα εγερθεί η χώρα χωρίς τον μέγα τιμονιέρη της.Τριάντα τσεκ απ περνάει το ραμολί μέχρι να αποφασίσθεί οτι είναι σε θέση να δεχθεί καναν μουσαφίρη στο μέγαρο.Αποστείρωση νοσοκομειακή,ύφος επίσημο,καθαρεύουσα,πρωτοκολλιακή επισημότης,αναγγελιες-ίδια εικόνα με την αυλή της Μανταμ Σουσού.Γιατί δέχθηκε τη Ντόρα ο Κάρολος σήμερα;Επειδή μένει μεσοτοιχία με το μέγαρο κι είναι γείτονες δηλαδή;Τι είναι η ντόρα.Κάθε φορά που ιδρύει κόμμα ο οιοσδήποτε, πρέπει να γίνεται δεκτός στο μέγαρο; Κι αν ανοίγει την πόρτα στη ντόρα πρέπει να την ανοιγει σ όλους.Πήγε κι ο Παπακωνσταντίνου να ενημερώσει το εθνικό μας χούφταλο για τα οικονομικά.Βαριόταν κι ο υπουργός,βαριόντουσαν οι τσολιάδες βαριόντουσαν και οι πάπιες με τα μεγαλοφανή καμώματα.Ντερμπι ουραγών.Σοβαροφάνεια και θεσμολαγνεία Οθωνικής εποχής.Απορω πως δεν γελούν κι οι ίδιοι."Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας εξοχώτατε και μένα και όλο τον ελληνικό λαό".Επεα πτερόεντα.Οι δηλώσεις του Βαλβέρδε έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα.Του πετάχθηκαν οι φλεβες έξω του υπουργου μήπως και καταφέρει να τον ακούσει ο Καρολος και αντιληφθεί τι γίνεται στην Ιρλανδία.Και σιγά μην καταλαβε δηλαδή,τον Κάρολο τον μόνο που το νοιαζει είναι τι ωρα θα σερβιριστεί το Κουάκερ.

ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ said...

ΠΟΛΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ - ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.

ΝΤΡΟΠΗ !!!

ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ ΖΩΗΣ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΑΘΕΜΕΝΗΣ) ΟΜΩΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΑΣΠΗ, ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ (ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΕΙΝΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΓΡΑΦΗ JERK OFF - ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ). ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ - ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΕΤΣΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΤΕΙΡΑ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΟΝΙΜΟ.

ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΣΥ. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΟΥ;

ΜΗΠΩΣ ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΕΖΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ; ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟΙ; ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ; Α ΞΕΧΑΣΑ ΦΟΡΑΝΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΙΕΣ, ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ.

ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΙΚΟ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ; Ή ΤΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗ ΚΑΜΙΝΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΟΥΤΣΟΙ ΣΤΡΑΒΟΙ ΚΑΙ ΜΥΩΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Ή ΜΗΠΩΣ ΑΠΕΙΧΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ (ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ) ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΒΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΝΕΜΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΦΕΛΛΟΥΣ: ΛΑΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, ΚΚΕ);

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Πωπω ταλεντάρα που ξεφύτρωσε απ το πουθενά.Και με τον μπέμπη αγκαλιά.Ανοιχτό το μικρόφωνο σας συνεχώς κύριε.Σοκαριστήκατε με το ύφος και την σκληρότητα της επίθεσης στον αμυρά.Σας κοιτάζει λυπημένο το βλάστάρι σας;Σε τι κόσμο με έβγαλες μπαμπά; Δεν πειράζει,έχετε την καινή(κενή) διαθήκη αιώνιο φάρο να σας οδηγεί.Μονο μια ερώτηση έχω:Οταν τα σκάτε στο τζάμπο και στου σκλαβενίτη για τις σκατοπάνες, τις κινεζικες πλαστικούρες και τα λοιπά τοξικά φθηνοζυμπράγαλα,έχετε αναρωτηθεί, αν θα ήταν καλύτερα να τα ξοδεύατε για την πάρτη σας;;Ειλικρινά πείτε μας

artificialnous said...

Με αρέσει, δεν μπορώ να μην το ειπώ. Πιάτο σούπας (από τα βαθιά) γεμάτο μέχρι πάνω με απόψεις χλιαρές σερβιρισμένες με μπιπμπερό(ν). Σοκαρίστηκεν, ανατρίχιασεν ο πατέρας, ο έλληνας πατέρας όλων. (Υπάρχουν πάμπολλοι τέτοιοι πατεράδες, μην το παρακάμτωμε αυτό). Πιάτο βαθύ με σούπα αλλά και παραδίπλα ένα πιάτο ρηχόν, εξίσου τεράστιον όμως αλλά γεμάτο τούτο με πιλάφιον. Σούπα και πιλάφιον το commentιον. Πατέρα με ανησύχησες.

limnoupoli said...

Τα παιδία παίζει με τον θείο Κάρολο τον Δανειστή και τον βαψομάλλη επί των οικονομικών. Χωρίς σχόλια οι γυμνασιακές παραινέσεις του Καρόλου που δείχνει να δακρύζει από συγκίνηση όταν τις εκστομίζει.

Ο ανησυχών πατήρ προτείνεται να αναγορευθεί σε ΕΠΙΤΙΜΟ ΜΕΛΟΣ του μπλογκ. Υπέροχο το σχόλιό του αν και αρχικά το πέρασα για ψεύτικο κ' πλακατζίδικο. Παραήταν όμως αληθινό , σαν την ανησυχία του. Μακάριοι οι ανησυχούντες!!

Anonymous said...


-Ρε συ Λεον, τι γίνεται εκεί?
-Δε βλέπω ρε Βλαδίμιρε, ο tavaric Καραϊσκος τον έκανε σκόνη τον 10.53

ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ said...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25 (ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ) ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ ΤΑ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΡΑΔΙΑΖΕΙΣ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ.

ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΘΥΜΗΣΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ. ΘΥΜΗΣΟΥ!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΗΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΠΙΑΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ "ΦΙΛΟ" artificialnous (ΑΡΑ ΞΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ Ο ΝΟΥΣ), ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΩ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΖΩ. ΔΕΝ ΤΡΑΥΛΙΖΩ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.

ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ ΤΟ BLOG ΩΣ ΣΟΒΑΡΟ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΦΚΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΑΟΥΓΚΑ.

newsgost said...

Δίνω ένα δίκαιο στον "Πατέρα". Από αυτό που βλέπω είναι ένας καλός πατέρας νεαρού τέκνου, χριστιανικών και δημοκρατικών αρχών και βλέπει τα πράγματα από μια συγκεκριμένη οπτική γωνία. ,Άρα είναι κατανοητό γιατί ενοχλείται. Το "αμάρτημα του Πατρός" -για να παραφράσω τον Βιζυηνό- έγκειται στο ότι μπαίνει στην συγκεκριμένη ιντερνετική αρένα των μαλλιών με υπερβολική και αταίριαστη σοβαρότητα, παίρνει ορισμένα πράματα της μετρητοίς και έτσι ξαστοχεί ακριβώς γιατί υποπίπτει στο θανάσιμο αμάρτημα της σοβαροφάνειας. Νομίζω "Πατέρα" ότι αυτό είναι που προκάλεσε τα έντονα σχόλια εναντίον σου, χωρίς καμίαδιάθεση προσωπικής προσβολής. Είναι και εξαιτίας των συνθηκών και τεντωμένα τα νεύρα και να τα σχόλια. Μάλλον είσαι λίγο έξω από το κλίμα, αυτό είναι όλο.
Έχεις την κατανόηση και συμπαράστασή μου. Αλλά και την ειλικρινή μου συμπάθεια.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Ωραίο το σχόλιο του Ανήσυχου Πατέρα. Το πιο ωραίο μάλιστα είναι ότι αυτοαναιρείται.

Από τη μια κατηγορεί τον ιστολόγο ότι δεν χρησιμοποιεί επιχειρήματα και ότι απλά χρησιμοποιεί ταμπέλες και καταγγελτικό λόγο, αλλά από την άλλη κάνει ακριβώς το ίδιο κι αυτός για να κρίνει τον ιστολόγο.
Ναι μεν εγκαλεί τον ιστολόγο για τα (φαρμακερά πράγματι) σχόλιά του για τον Αμυρά, αλλά από την άλλη του κολλάει εύκολα με τη σειρά του τις φαρμακερές ταμπέλες του φασίστα, ρατσιστή και αντιδημοκράτη κλπ. Χαρακτηρισμοί που με στενοχωρούν ιδιαίτερα(...), όταν λέγονται μάλιστα χωρίς επιχειρήματα. Δηλαδή αγαπητέ Πατέρα τι ήθελες να γίνει; Να κληθεί ο Αμυράς να απαντήσει στο αν είναι καραφλός, ποδηλάτης και βερμουδάκιας; Μα είναι ηλίου φαεινότερον ότι είναι.
Ναι μεν ο Πατέρας πιστεύει ότι η αποχή ήταν μια βλακεία και μισή και ότι τα κόμματα είναι τελειωμένα, αλλά από την άλλη δείχνει να πιστεύει στη "δύναμη" του blogging και στην παράθεση επιχειρημάτων και το διάλογο μέσα από αυτό, ως κάτι σημαντικό. Το παραπάνω συν το γεγονός του ότι δεν αντιλαμβάνεται τη χιουμοριστική διάσταση του παρόντος μπλογκ, μου κάνει ότι ο φίλτατος Πατέρας είναι μάλλον πολύ σοβαρός και τα παίρνει όλα τοις μετρητοίς. Τα βάρη της ανατροφής τέκνου τον έχουν κάνει δέσμιο του καθήκοντος.

Πάντως, επειδή έχω μια τάση να μπαίνω και στη θέση του άλλου, νομίζω ότι μπορώ να δικαιολογήσω την ανησυχία του πατέρα αυτού και να του δώσω κι ένα δίκιο. Δεν έχω παιδιά, άρα δεν μπορώ να κρίνω το μέγεθος της ανησυχίας του, αλλά φαντάζομαι ότι η ύπαρξή της και μόνο είναι φυσιολογική στους καιρούς που ζούμε.

Ας του αφιερώσω λοιπόν το Πατέρα κάτσε φρόνιμα του Ζαμπέτα, κι ας συνεχίσω μετά από αυτήν την μικρή διακοπή, την παρακολούθηση στο You Tube της αγαπημένης μου εκπομπής "Εφ Όλης της Ύλης Ερωτώ".

Anonymous said...

ΑΛΛΟΚΟΤΟ
Γύπας βρωμερός με την ανατολή
Έρχεται και τα σπλάχνα σου ξεσκίζει
Στην πέτρα καρφωμένος στέκεσαι.
Κανείς δε θα 'ρθει να σε βρει
γιατί
κανείς δε σε γνωρίζει.


Κύριε (ημών) Καραϊσκο, μήπως τελικά γνωρίζεστε με τον Ανήσυχο Πατέρα? Σας περιγράφει τέλεια, ως βρωμερό και παγκοσμίως άγνωστο.

Anonymous said...

Ο Αγκώνας τώρα δικαιώνεται

general said...

Μεγάλες πιένες γνωρίζει τον Ντορο-κόμμα [Δημοκρατική Πανστρατιά ή κάτι τέτοιο] με την αθρόα προσέλευση νέων και άφθαρτων στελεχών από όλη την επικράτεια [με μια οριακή υπεροχή από το "Νησί" των μαυροπουκαμισάδων πούχουν μεγάλη τη λεβεντιά]. Αυγενάκης [ποιός είναι τούτος?], Σκυλακάκης, Στειακάκης είναι η μαγιά. Σε λίγο προελαύνουν η Έλσα η χοντρή και η Κέλλυ η Μπουρδάρα [η πιστή πρώην υφυπουργίνα]. Έρχονται σεισμικές αλλάγες στο πολιτικό σκηνικό με τέτοια αρχηγό και τέτοια στελέχη, τόνα καλύτερο από τάλλο."Αυτοί είμαστε" όπως είπε με περηφάνια και η αρχηγός.

artificialnous said...

Μα ούτε από το στόμα μου να το ήπερνε ο newsgost. Θανάσιμο το αμάρτημα της υπερβάλουσας;σοβαρότητας( το όγδοον θανάσιμον αμάρτημα χωρίς πολλές πολλές επεξηγήσεις).

Αν ειπώ Πατέρα κάτσε φρόνιμα θα παρεξηγηθεί ο πεφιλημένος (και ανήσυχος) Πατέρας;

ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ said...

ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΣΤΟ BLOG ΠΑΙΔΙΑ.

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Anonymous said...

Κύριε Ανήσυχε Πατέρα,


καμμία ανατάτωση. Σας ευχαριστώ που τείνατε ευήκοον ους στην παράκλησή μας εκ μέρους των πολυπληθών θαυμστών του σαγιοναρολόγου-αιγοποιμένος-διανοητή-αεριστή της α(ε)ριστεράς-καπνιστή φτηνών πούρων με το δαχτυλίδι-λαϊκού ινδάλματος-είμαι πιό όμορφος από το Γκέκα Καραίσκου και να είστε σίγουρος πως εάν ακολουθήσετε τις οδηγίες χρήσεώς του, οι διάλογοί σας θα μείνουν στην Υστερία.

PS If only had K's father been as restless as you...

Μετά Τιμής,

ΣΦΚ (Σύλλογος Φίλων Καραϊσκου)

limnoupoli said...

GENTLEMAN ο πατήρ!!

general said...

Kαι ο Γιώργος Κοντογιάννης στο νέο κόμμα; Πετάει η ομάδα.

The Sarge said...

Θα θέλαμε να ακούσουμε την επιχειρηματολογία του Ανήσυχου Πατρός.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Εχθές ενώ έτρωγα σε συνοικιακό σούσι μπάρ προσγειώθηκε αιφνιδίως εμπρός μου,η πιο hot περσονα της περασμένης Τρίτης ο Αυγενάκης.Για το ρεπορτάζ αναφέρω, οτι συνοδευόταν απο μια κλασική σαραντάρα κυρία,προδήλως αρχοντοχωριάτα παρά τα ακριβά φτιασίδια κι αξεσουάρ.Τυπική περίπτωση Ηρακλειώτισας δηλαδή wanna be Σαρον στόουν της Νεας Αλικαρνασσού.
Ο Λευτέρης απορούσε με τη διαγραφή του.Σαν δαιμονισμένος έβγαινε απο το βράδυ της Κυριακής στα Ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις και λιβάνιζε το κόμμα της Ντόρας.Ο κυριάκος ο αδερφός δεν έβγαλε ούτε άχνα.Ο Λευτέρης παραέβγαλε, έφαγε την κόκκινη κάρτα και μετά τα βαλε με τον Σαμαρά γιατί απαγορεύει λέει, την αντίθετη άποψη.Σαν το στόπερ που σου σερβίρει τους χιαστούς σου στο πιάτο και προ της αποβολής του,λέει στον διαιτητή οτι "ελα μωρε τη μπάλα πήρα".
Εγω δεν ξέρω τι γραμμάτια ξεπληρώνει στο Μητσοτακέικο ο αυγενάκης.Με χουν φέρει ως εδώ όμως, τα φωτοτυπημένα,
νεαρά παιδιά του λαού που ξεμυαλίζονται κάποια στιγμή με τους τόνους των προσταυρωμένων και δαγκωτών ψηφοδελτίων που εισπράττουν απλόχερα απο τους κομματικούς μηχανισμούς.Απο τη μύτη μας βγήκαν τα επαναλαμβανόμενα ρεφρέν τους (αλα stock aitken waterman) "δεν χρωστώ πουθενά,δεν λυγίζω,δεν είμαι απο τζάκι,για τους νέους αγωνίζομαι".Τώρα που έφυγε απο το μαντρί ο διγενάκης,συντιχάκης,Γρυλλάκης,
Αυγενάκης το να τάλλο και δεν θα βρίσκει ούτε την ψήφο του στην κάλπη,θα καταλάβει τι εστί ανεμομαζώματα -ανεμοσκορπίσματα και πόσους αληθινά γοήτευσε με την δυναμική και πρωτότυπη περσοναλιτέ του.Και καλά όλα αυτά ξεχνιούνται.Η κρεββατομουρμούρα όμως της ξιπασμένης συντρόφου:"Ρε Λευτέρη μήπως έπρεπε να μείνεις;" δεν καταπίνεται.

Anonymous said...

Τυπική περίπτωση Ηρακλειώτισας δηλαδή wanna be Σαρον στόουν της Νεας Αλικαρνασσού.


Προφανής η ζήλεια του γιδοβοσκού. Αυτός το πολύ-πολύ από τις κατσίκες να φτάσει στις άπλυτες και αξύριστες τΣυριζάνες.

V. said...

1. Άφησε τον μάταιο τούτο κόσμο και ο Γιώργος Φούντας… Σπουδαίο ηθοποιό δεν τον έλεγες, οπωσδήποτε όμως ενσάρκωνε την ανδροπρεπή λεβεντιά, έτσι όπως νοείται στη χώρα μας, με την αγέλαστη σκληρότητα και το αρρενωπό λαϊκότροπο κιμπαριλίκι που τον χαρακτήριζε. Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί στο τρόπο της αντιμετώπισης της απώλειας των μαλλιών του: o Φούντας φόραγε επί αρκετά χρόνια μια σκουρόχρωμη περούκα! Για να την αποχωριστεί τα τελευταία χρόνια, οπότε άφησε το φαλακρό κεφάλι σε κοινή θέα και με λευκά τα πλαϊνά μαλλιά. Έκτοτε, αντί περούκας, συνήθιζε να φορά, για να καλύψει το γυμνό του κεφάλι, έναν μαύρο μπερέ. Γιώργο, θα μείνεις για πάντα στη μνήμη μας…

2. Οίστρος κατέλαβε σήμερα το πρωί τον παρουσιαστή με τα γυαλιά και την έμφυτη υστερία (Χατζηνικολάου νομίζω ότι είναι το όνομά του) στο πρωινό ραδιοφωνικό realoραντεβού του με όλους εμάς, τους πιστούς θαυμαστές του. Από αυτό το άγιο στόμα ακούσαμε λόγια που έκαιγαν σαν φωτιά. Οι κεραυνοί του άτεγκτου τηλε-ραδιο-διακεδαστή βρήκαν, τούτη τη φορά, τα κεφάλια των μεγαλοεκδοτών και μεγαλοδιευθυντών των παραδοσιακών Μέσων (με την κουλτούρα των οποίων ουδεμία σχέση έχει ο δίκαιος Αριστείδης της εμπορικής δημοσιογραφίας). «Δεν έχουν καταλάβει οι βαρόνοι των media ότι οι εξελίξεις τους έχουν πια ξεπεράσει. Δεν μπορούν πια να κατευθύνουν την ενημέρωση. Ξεχνούν τη δύναμη του διαδικτύου. Οι καιροί άλλαξαν. Ο πολίτης σήμερα μπαίνει στο internet και ενημερώνεται αμέσως για τα γεγονότα» δήλωσε ο ερασιτέχνης κοινωνιολόγος με το σφιγμένο στόμα. Για να συνεχίσει διαφωτιστικά: «Υπάρχουν σήμερα στο διαδίκτυο σπουδαίες προσπάθειες καλής δημοσιογραφίας και μάλιστα χωρίς μεγάλες επενδύσεις. Να, μια από αυτές τις σπουδαίες δημοσιογραφικές προσπάθειες είναι αυτή του MarkosTV με τον Δημήτρη Μάρκο», είπε και γέλασαν και οι πεθαμένοι…

Loukritia Vorgia said...

Τελικά δεν ήρθαν οι εξω-γήινοι. Κρίμα γιατί ο Λιάγκας μας είχε προετοιμάσει το μεσημέρι ότι το βραδάκι θα είχαμε ανακοινώσεις από την ΝΑΣΑ για έλευση εξω-γήινων. Κυκλοφορούν και πληροφορίες ότι ο Άκης Παυλόπουλος του Άλτερ είναι εξω-γήινος.Κάποιου είδους πράκτορά ς τους πάνω στη Γη. Τελικά μοιάζει και αυτό να είναι μια απλή φήμη. Κρίμα γιατί το πράγμα 'έδενε' καλά επειδή ο Παυλόπουλος πραγματικά μοιάζει με εξω-γήινο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Προ ημερών συνήντησα μια κουτσομπολορεπόρτερ στο δρόμο και μου είπε οτι την είχαν στείλει στο Χατζηφωτίου για να του πάρει συνέντευξη.Απορησα μάλιστα όταν μου είπε, οτι πήγε στο γραφείο του.Τι γραφείο έχει ο Ζάχος και τι το κάνει δεν μπορώ να το καταλάβω.Της προκάλεσε λοιπόν, αλγεινή εντύπωση το υπερβολικά "τρυφερό" και "πονηρούτσικο" φλέρτάκι του και η συμεριφορά του.Κυρίες και Κυριοι, υπάρχουν γεροντάκια που πιστεύουν βάσιμα οτι μπορούν να πηδήξουν .Οπερ εδει δείξαι.Εδω και χρόνια ο Ζαχος αποπνέει κάτι το γλοιώδες και γεροντοχυδαίο.
Σήμερα το μεσημέρι βγήκε στα μεσημεριανάδικα και παρουσίασε τον τάφο του.Η είδηση είναι οτι στη γελοία προτομή που κοσμεί τον μελλοντικό τάφο,ο Ζαχος παρουσιάζεται με σταυρωτό κοστούμι και ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ στο πέτο.
Τι να πει κανείς και για τους γέροντες, που εμμένουν στα γοητηλίκια και τις υπερκομψότητες παρά την ολική σάρωση-ζαρωση που τους τράταρε ο χρόνος .Είναι κι αυτό ενα είδος βαψομαλλιάσματος.
Καθώς έβλεπα στην τιβι, τα γελοία καμώματα του ημισκελετού (και πνευματικού ανθρώπου της Δεξιάς ) σκεφτόμουν τους διάφορους, που απορούν για το πως κατάφερε η αριστερά να κατακτήσει(κάποτε) την πνευματική ηγεμονία του τόπου.

artificialnous said...

H ώρα δεν ήτο για πολλά -πολλά και για παιγνίδια.

Βράδυ αργά στην Αλεξάνδρας, πώς να αξιωθείς να περάσεις στην απέναντι με τόσα αυτοκίνητα (επιθετικά) και την πιθανότητα να σε κόψουν; Oι αντοχές σε περιορισμόν (λόγω αλκοόλης) και η υπομονή χαμηλόβαθμη.

Και αξάφνου εκεί που το φανάρι για τα μηχανοκίνητα κάρα κοκκινίζει και ετοιμάζεσαι να διαβείς, νασου κοντός ποδηλάτης (με ποδήλατο κοντό ) να επιχειρεί το πέρασμα με τόσην βιάση και επιπολαιότητα που παρολίγον να σε γκρεμοτσακίσει.

Την γλυτώσαμε από τα κάρα, θα την πάθωμε από ποδήλατον σκέφτηκα μεμιάς. Η κατάρα μου ακολούθησε τον ποδηλάτην με την ευχήν παρακάτου να γκρεμοτσακισθεί.

MUSIC THROUGH THE YEARS said...

ΑΣΧΕΤΟ.ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.ΚΑΛΟ ΤΟ ...ΑΜΥΡΑΣ.
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΧΕΧΕ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ

Anonymous said...

Όποιος νομίζει ότι μπορεί να επιβιώσει στην Αθήνα με ποδήλατο, είναι το λιγότερο βλάκας ή αφελής...

«Oldest ‹Older   401 – 588 of 588   Newer› Newest»