Monday, December 6, 2010

Χάρης Πασβαντίδης: το Πράσινο και το Μαύρο…



Στη γενέτειρά του, «τας Σέρρας», χρωστά πολλά ο ποντιακής καταγωγής Χάρης Πασβαντίδης. Η λάμψη κι η υγεία που αποπνέει το πασβαντίδειο πρόσωπο, αλλά και αυτό το σχεδόν αψεγάδιαστα σμιλεμένο κορμί, οφείλουν πολλά στον καθαρό αέρα αυτού του πολιτιστικού λίκνου της βορείου Ελλάδος· αλλά και στο παχύ, πρόβειο σερραίικο γάλα, καθώς και τις χορταστικές ποσότητες ντόπιας γιαούρτης που κατανάλωνε ως παιδί ο λιχούδης Χάρης.


Από τας Σέρρας λοιπόν – το άντρο του Καραμανλισμού με το έντονο ψύχος, τη στενοκεφαλίαση και τα πλήθη αμνοεριφίων – ο πληβείος πόντιος βρέθηκε στας Αθήνας. Και διέπρεψε! Φυσική εξέλιξη, άλλωστε, αφού στην Ελλάδα, την χώρα όπου η αξιοκρατία δουλεύει ρολόι, μια τέτοια αξία δύσκολο να χαθεί... Ο τίμιος αγωνιστής Χάρης, όμως, αν και αποχαιρέτισε ενωρίς την ορεινή πατρίδα του, ποτέ δεν απώλεσε την ταυτότητα του ορεσίβιου. Πολλώ δε μάλλον που, σύμφωνα με πληροφορίες, ουδέποτε έμαθε να κολυμπά, ενώ μια φορά που το επιχείρησε, ένα ζεστό αυγουστιάτικο απομεσήμερο, παρ’ ολίγον να πνιγεί! Από ένα απλοϊκό, λοιπόν, ασήμαντο – και μάλλον κουτό – παιδί της επαρχίας (με άριστη, όμως υγεία, για τους λόγους που αναφέραμε), ο Χάρης έφτασε, μέσα σε ελάχιστα χρόνια και μετά από υποτυπώδεις σπουδές, να τον μάθει όλη (σχεδόν) η Ελλάδα. Δεν είναι και λίγο…


«Πόντιος είμαι, ό,τι θέλω κάνω» έλεγε η αξιοπρόσεκτη ελληνική ταινία-βιντεοκασέτα των ’80s (με Τσάκωνα και Λεζέ)· στο πνεύμα αυτό κινήθηκε και ο πόντιος Χάρης. Έκανε ό,τι θέλησε. Και πέτυχε! Έγινε γνωστός ανά το πανελλήνιο μέσα από την μαχητική δημοσιογραφική του παρουσία από τα μαγαζιά του Γιώργου Κουρή, του επιτήδειου βεσπάκια εκδότη (και... παραγωγού περγαμόντου). «Μα ήταν δημοσιογραφία αυτό το τσίρκο;», θα ρωτούσε κανείς. «Μπορούν να θεωρηθούν ως “μέσα ενημερώσεως” αυτά τα κωλοχανεία του Κουρή;», θα ρωτούσε κάποιος άλλος. Εξαρτάται από το πώς το βλέπει κανείς... Μήπως, άλλωστε, αποτελεί δημοσιογραφία αυτό που κάνουν τα περισσότερα δυσκοίλια, αστοιχείωτα και γεροντοκορίστικα «καθώς πρέπει» Μέσα της χώρας μας;


Ο Χάρης, πάντως, δεν διακόνησε την φλούφλικη/φλώρικη «αντικειμενική» δημοσιογραφία των πολλών. Ήταν ένας πολεμιστής υπέρ των σοσιαλιστικών ιδεωδών και της «εθνικής αντίστασης»! «Και το κάτουρό του είναι πράσινο…», θα σχολιάσει πρώην συνάδελφός του από τις ένδοξες εποχές του «βρώμικου ’89», υπογραμμίζοντας την ιδεολογική συνέπεια του Χάρη. Την δύσκολη, βέβαια, μάχη δεν την έδινε μόνος. Μαζί του, στα χαρακώματα του αγώνα «για δημοκρατία και προκοπή», μια εκλεκτή παρέα φιλότιμων (τριτ)αγωνιστών της δημοσιογραφίας εκείνης της αλησμόνητης εποχής: Γκιώνης, Γαργαλάκος, Βέλλιος, Μουζάκης, Σφαέλος, Γερονικολός, Σπύρος Μεταξάς, Κυριάκος «Σκυλάνθρωπος» Διακογιάννης (συνήθως με κομψό πτι καρώ σακάκι και μέσα από το υποκάμισο ένα εντυπωσιακό, μεταξωτό … φουλάρι!) και άλλα ιερά τέρατα της 4ης εξουσίας (ειδική μνεία στον πράγματι εξαίρετο Μάνο Καρμίρη, προπομπό του μεταμεσονύκτιου talk radio, με την εκπομπή «Από Αμόρσα σε Μονό», η οποία παραμένει μέχρι σήμερα η καλλίτερη εκπομπή στην ιστορία της ιδιωτικής ραδιοφωνίας).


Στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, φιλότιμοι συμπαραστάτες οι Βασίλης Μπουγιουκλάκης (Μια σκελίδα σκόρδο/Κάμερα Αλήθεια), Όμηρος Αθηναίος (Όποιος Προλάβει Πρώτος) και ο τεράστιος Ζήσης Τσιριγκούλης (με τα ταλέντα του), με κορωνίδα του infotainment τον παντοτινό κομπέρ Ευάγγελο Γιαννόπουλο (με το παλαιό ωρολόγιο φορεμένο πάντοτε πάνω από την μανσέτα του υποκαμίσου – σε στυλ Gianni Agnelli…).


Ωραίες, αξέχαστες εποχές· μαχητικές και δημοκρατικές. Ο Χάρης μας ενημέρωνε φιλότιμα με μπούσουλα τις εφημερίδες (κυρίως την Αυριανή), τις οποίες μάλιστα ξεφύλλιζε με τον χαρακτηριστικό του τρόπο, αφού δηλ. πρώτα, για να γυρίζει τις σελίδες, σάλιωνε και το δάκτυλο…


Θέρμη πολλή στην έκφραση – επάλλετο η φωνή, ίδρωνε η μασχάλη… Σοφός λόγος (καστροϊκής μορφής και διάρκειας) σε ραδιόφωνο και τηλεόραση – ένα πραγματικό νέκταρ δημοκρατίας ανέβλυζε καθημερινά από αυτό το υπέροχο ποντιακό στόμα· λόγος που μοσχομύριζε σοσιαλισμό – καλύπτοντας την κατά τα άλλα δυσάρεστη αποφορά στόματος, μασχάλης και ποδιών, χαρακτηριστικό αρωματικό κοκτέιλ του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ατσαλώθηκε ο Χάρης. Το ασυμβίβαστο κοινό του ΠΑΣΟΚ της εποχής, οι «μη προνομιούχοι» με τα λαχανί πουκάμισα, τις σαγιονάρες και το τζατζίκι, είχαν τον Χάρη σαν θεό τους. Ουδόλως ηνωχλούντο από την δυσάρεστη οσμή των πασβαντίδειων παρεμβάσεων, δεδομένου ότι (όπως θα έγραφε και ο Ροΐδης) «είχον αμβλείαν την όσφρησιν»…


 Ο Πασβαντίδης, μετά το πέρας της καριέρας του στην ιδιόρρυθμη «δημοσιογραφία» της πράσινης ντουντούκας, και αφού ασχολήθηκε ένα φεγγάρι και με τον ποδοσφαιρικό παραγοντισμό (!), έκανε καριέρα σταθερά στο δημόσιο, μέσα στα κομματικά ενυδρεία. Κομματικός αργόμισθος, παρατρεχάμενος και σφουγγοκωλάριος υπήρξε ο Χάρης. Δεν το επισημαίνουμε για τον μειώσουμε. Αντιθέτως, θέλουμε να τονίσουμε πόσα έχασε ο ιδιωτικός τομέας από την αφλογιστία του Χάρη και την απορρόφησή του από το αντιπαραγωγικό δημόσιο. Πόσα περισσότερα θα είχε να προσφέρει, μπαίνοντας στον ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα, ο Πασβαντίδης με τις τόσες ικανότητες...


Η κομματική πολιτική τσίγκλαγε από ενωρίς τον Χάρη. Άλλωστε, και ως δημοσιογράφος πολιτική έκανε, αφού δημοσιογραφία δεν τον έλεγες αυτό το πράγμα… Μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ (που αλλού;..), ο μαχητικός πόντιος θέλησε να δώσει νέες μάχες για έναν δημοκρατικότερο κόσμο. Μάταια όλα αυτά τα χρόνια διεκδικούσε τον επίζηλο τίτλο του βουλευτή. Το κόμμα του εκ συστήματος απέρριπτε την ένταξη στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθηνών (ή «Β’ Αθήνας» στην πασοκική…). Σχεδόν κάθε φορά που ο Χάρης εξεδήλωνε ενδιαφέρον για υποψηφιότητα, έβλεπε από την πράσινη κομματική νομενκλατούρα την κόκκινη κάρτα και τον δρόμο προς τα αποδυτήρια… Μόνη εξαίρεση οι εκλογές του 2004, οπότε και φίλησε κατουρημένες ποδιές για να μπει στο πασοκικό ψηφοδέλτιο, μπήκε αλλά απέτυχε να εκλεγεί. Εξελέγη και νομαρχιακός σύμβουλος (εκλογές Β΄Εθνικής), αλλά ο ρόλος του ήταν καθαρά διακοσμητικός. Έτσι, ο κολοφώνας της πολιτικής του σταδιοδρομίας πρέπει μάλλον να θεωρείται (μέχρι τούδε, βεβαίως) ο διορισμός του στην Προεδρία των… Λαϊκών Αγορών Αθηνών και Πειραιώς! Πόσο ταιριαστή κατάληξη για έναν πιονέρο της δημοσιογραφίας του τελάρου…


Ο – αρκετά σιτεμένος πια – Πασβαντίδης, αφού είδε και αποείδε ότι πράσινο κομματικό χρίσμα δεν βλέπει ούτε με το κιάλι (ακούγονταν, βλέπετε, πολλά στην πασοκική οικογένεια για το παρελθόν του, πέραν του ότι κρίθηκε ως παρωχημένος και γραφικός), αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος. Στην ταπεινή (και εύκολη) Αργυρούπολη επέλεξε να εκτεθεί ο Χάρης. Εκεί, λογικά, θα έκανε περίπατο. Αυτό μας έλεγαν διάφοροι παπαγάλοι της «ενημέρωσης». Και αυτό ήθελε ο Χάρης· την πολιτική νομιμοποίηση μέσα από μια άνετη εκλογή, για να ανοίξει τα πανιά του για άλλα, πιο μακρινά, ταξίδια.... Την Κυριακή των εκλογών, ένα ερώτημα βούιζε στο κεφάλι όλων ημών των φίλων της trash-cult δημοσιογραφίας και πολιτικής: Τι θα κάνει ο ρευματούχος Χάρης; Θα εκλεγεί δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή; Την απάντηση, όμως, την είχε ήδη δώσει με προφητικό στίχο του, σε ανύποπτο χρόνο και με έναν παράδοξα πρωθύστερο τρόπο, ο μεγάλος μας ποιητής Μανόλης Αναγνωστάκης: «Μια μέρα μου σφύριξε κάποιος στ’ αφτί: “Πέθανε ο Χάρης”. “Σκοτώθηκε”». Όχι· προς Θεού! Ο Χάρης δεν μετέβη εις τας αιωνίους μονάς. Εδώ είναι, μαζί μας, σφύζοντας από υγεία. Σκοτώθηκε, όμως, εκλογικά, αφού τελικά όχι μόνον δεν εξελέγη δήμαρχος, αλλά ούτε στον δεύτερο γύρο δεν κατόρθωσε να εισέλθει. Ο Χάρης απέτυχε. Ηττήθηκε. Πάτωσε...


Ο ατυχής Χάρης δεν έχει καταφανώς αδικηθεί μόνον από το πολιτικό κατεστημένο· έχει υπάρξει και θύμα ευρύτερης δημαγωγικής και ρατσιστικής επίθεσης. Κάποιοι, με κακοήθεια, αντί να του ασκήσουν κριτική επί του δημοσιογραφικού και πολιτικού, ασχολούνται με… την φυσική του εμφάνιση! Του καταλογίζουν… ασχήμια προσώπου (ευτυχώς, όχι και σώματος· εξάλλου, με τέτοιο κορμί-λαμπάδα πώς να ασκηθεί κριτική στον ευθυτενή πόντιο…)! Τέτοιες κακοπροαίρετες και αθεμελίωτες κριτικές θα μας βρίσκουν πάντοτε, με θέρμη, στο πλευρό του αδικουμένου. «Δεν είναι άσχημος δηλ. ο Πασβαντίδης;», θα ρωτήσει κανείς. Σύμφωνοι. Ευειδή δεν τον λες. Αλλά μπορούμε να προσάψουμε σε έναν συνάνθρωπο κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται ο ίδιος, αλλά η (τσιγγούνικη) μητέρα Φύση; Πάντως, όσο και αν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι διεκήρυτταν, με έκδηλα αντιδημοκρατικό ελιτισμό, «οία η μορφή, τοιάδε και η ψυχή», η Φύση επιβάλλει, με έναν μυστηριώδη μα δίκαιο τρόπο, την αρμονία. Έτσι, πίσω από το μούτρο του Χάρη, αυτή την ίσως άσχημη μουτσούνα, κρύβεται μια πολύ όμορφη ψυχή


Ο Χάρης Πασβαντίδης, το trademark του αυριανισμού, απέκτησε, λοιπόν, με τα χρόνια την ταυτότητα ενός διακεκριμένου και πολύπειρου δημοσιογράφου και πολιτικού. Και – να τονιστεί αυτό – πάντα αυτοδημιούργητος, αφού μόνο να προσφέρει ήξερε, σε κόμμα και πατρίδα, ενώ τίποτε και ποτέ δεν του χαρίστηκε. Εκεί, όμως, που θα θέλαμε να σταθούμε, είναι σε μιαν άλλη ιδιότητά του, ήκιστα γνωστή: αυτή του γοητευτικού άνδρα, του γητευτή του θήλεος, του κομψού nobleman, του δανδή – μια ιδιότητα που με σεμνότητα συνηθίζει να κρύβει ο διακριτικός πόντιος...


Όπως δεν είναι ευρύτερα γνωστό, ο Χάρης, δεν κάνει θραύση μόνον στο δημοσιογραφικό και πολιτικό στερέωμα· κάνει θραύση και στις γυναίκες – και μάλιστα σε διακομματικό επίπεδο. Αποδεικνύει ότι το φυσικό κάλλος δεν είναι το μόνο διαβατήριο για να εισέλθεις και να κατσικωθείς σε μια γυναικεία καρδιά· διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο η σύνολη γοητεία. Κι από δαύτην έχει μπόλικη ο Χάρης. Από πού να ξεκινήσει κανείς… Γνώση και ρητορική ικανότητα, πασπαλισμένη με πολύτιμη εμπειρία. Λαμπερό, αγνό και ανυπόκριτο χαμόγελο – ένα χαμόγελο που μόνο ευφυΐα αποπνέει.


Γοητευτικό, αρρενωπό «cleavage» στο σαγόνι – που σε κάποιους θυμίζει και σχισμή κουμπαρά. Αλλά και στιβαρό κορμί, δυνατός σκελετός (είπαμε: καθαρός αέρας, γάλα, γιαούρτη) και περίφημο ανάστημα. Λες και το’ γραφε για τον Χάρη ο ποιητής μας (πολλή ποίηση έπεσε σήμερα, αλλά είναι το θέμα που εμπνέει) Γιάννης Βλαχογιάννης: «–Τ’ ανάστημά σου το τρανό και τις χοντρές κοκκάλες θαυμάζω…»


«Οι άνθρωποι σπάνια προσέχουν τα παλιά σου ρούχα, εάν φοράς ένα μεγάλο χαμόγελο» διασαφηνίζει το υπό Lee Mildon ρηθέν, αλλά δεν είναι αυτή η αιτία του πασβαντίδειου χαμόγελου. Γιατί ο Χάρης δεν έχει πια παλαιά ρούχα για να τα κρύψει, αφού πρόκοψε στη ζωή. Έμαθε, βέβαια, αργά τα κοστούμια και τις γραβάτες – οι σοσιαλιστικές καταβολές του δεν του επέτρεψαν από ενωρίς τέτοιες μπουρζουάδικες παρασπονδίες. Έτσι, μολονότι καταφανώς στερείται εξοικειώσεως με το σπορ της κλασσικής, ανδρικής ενδυμασίας, καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες. Ωστόσο, αν και έχει κάνει βήματα προόδου στον τομέα αυτόν (σε ελληνικά, βέβαια, αισθητικά standards…), ενίοτε παράγει τραγελαφικά αποτελέσματα. Φορεί, πολύ συχνά, λαμέ κοστούμια (ειδικά άνοιξη – καλοκαίρι), δυο νούμερα μεγαλύτερα από το κανονικό, ενώ μεγάλα αγοράζει συχνά δυστυχώς και τα κολάρα των υποκαμίσων του, οπότε ο λαιμός πλέει μέσα στο σοσιαλιστικό κολάρο. Επιπλέον, δείχνει συχνά να προτιμά τον παράδοξο συνδυασμό… μπουφάν και γραβάτας!


Ένα επιπρόσθετο στυλιστικό χαρακτηριστικό του Χάρη είναι αυτά τα λαϊκά υποδήματα της μόδας που προτιμά, τα στενά, μακρουλά με ελαφρύ τετραγωνισμό στο εμπρόσθιο μέρος σκαρπίνια (τα ίδια που συνηθίζει να φορεί, μανιωδώς, και ο άλλος γητευτής της δημοσιογραφίας και της ζωής, ο Μανώλης Κοττάκης).


Τα λαϊκά αυτά «παντοφλέ» υποδήματα (τα άλλως πως γνωστά ως «πεθαμενατζίδικα» ή «κωλομπαράδικα»), τα οποία κάνουν θραύση στα λαϊκά υποδηματοπωλεία Αθηνών και επαρχίας, ενισχύουν την allure λαϊκής κομψότητας, στα πελάγη της οποίας ο Πασβαντίδης πλέει (έστω κι αν, ως βουνίσιος, δεν ξέρει μπάνιο)…


Τέλος, ας μην παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι ο συμπαγής και λαοπρόβλητος δημοσιογράφος-πολιτικός (τα εισαγωγικά μπαίνουν κατά βούλησιν…) φθάνει την αισθητική σε ανυπέρβλητα ύψη με την περιποίηση που επιδαψιλεύει στα – κάπως λιπαρά, είν' η αλήθεια – μαλλιά του: εδώ και αρκετά χρόνια δεν αφήνει τρίχα άβαφη (με εξαίρεση τις φαβορίτες), τιμώντας μια έντονη, δυναμική και νεανική "κορακί" απόχρωση. Βαμμένα πράσινα μυαλά, βαμμένα μαύρα τα μαλλιά… Έτσι εξηγείται και ο τίτλος που δώσαμε στο λιτό αυτό αφιέρωμα, παραφράζοντας τον Stendhal (Le Rouge et le Noir). Και αυτός ο συγγραφέας – τολμούμε να πούμε – λειτούργησε πρωθύστερα, αναφερόμενος, με έναν παράδοξο τρόπο, στον Χάρη, δεδομένου ότι το θέμα του έργου του είναι η κοινωνική αναρρίχηση ενός φιλόδοξου πληβείου. Στον ήρωα του Stendhal (Julien Sorel), ρεαλιστικά, μόνον το μαύρο του κλήρου θα μπορούσε να εξασφαλίσει αναρρίχηση· στον Χάρη, αντιστοίχως, μόνο το πράσινο του αυριανικού σοσιαλισμού... 


Υποθέτουμε ότι θα καλοδεχτεί τον συγκεκριμένο τίτλο ο Χάρης, μιας και γνωρίζουμε καλά ότι την διεθνή λογοτεχνική και άλλη γραμματεία την παίζει στα δάχτυλα. Κάποιοι, βέβαια, ισχυρίζονται ότι ο Χάρης μόνον κάτι άλλο ξέρει να παίζει – και μάλιστα από μικρός (την πολιτική). Όπως και να’ χει το πράγμα, όμως, όλα βρίσκουν σιγά-σιγά την εξήγησή τους. Με τέτοιες αρετές, με τόσα επιτεύγματα, με τέτοιο στυλ, να γιατί οι πύλες της αναγνώρισης ήσαν – και παραμένουν – ορθάνοιχτες για τον χαριτόβρυτο Χάρη· ορθάνοιχτες, σαν τις παλάμες του κόσμου, όταν τις στρέφει προς τον ακάματο πόντιο αγωνιστή…

/σχετικά άρθρα/
Σπύρος Χατζάρας: το κρατικοδίαιτο σοσιαλιστικό βάψιμο

1,190 comments:

«Oldest   ‹Older   1001 – 1190 of 1190
Anonymous said...

Τουλάχιστον στα Αγγλικά κείμενά του ο κύριος Ξυνόγαλος είναι ορθογράφος. Κάτι είναι κι αυτό.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Ξυνόγαλε ξέχασες να αναφέρεις και κάτι κανώ που εικάζεται ότι είχαν οι Ρως 1000 χρόνια πριν.

Πέραν του ότι τα έχεις κάνει σκατά, έχεις δηλαδή πάρει άλλη ιστορική περίοδο, με άλλους γεωπολιτικούς στόχους για τη Ρωσία, άλλους αντιπάλους κλπ κλπ κλπ, πας να μας πείσεις για τί ακριβώς; Γιατί πραγματικά δεν έχω καταλάβει.. Δηλαδή η Αγγλία που ήταν πρώτη ναυτική δύναμη 300 χρόνια πριν, πρέπει ντε και καλά να είναι και σήμερα; Επειδή υπήρχαν κάποτε φαραώ θα έπρεπε να υπάρχουν και σήμερα; Γιατί άμα αυτό θες να μας πεις, κοίτα να κρατάς τσίλιες στο σπίτι σου μην τυχόν και εμφανιστούν Ρωμαίοι λεγεωνάριοι και σε σταυρώσουν γιατί γράφεις με κεφαλαία.

Εξαιρώντας το γεγονός του ότι η Ρωσία ήταν ακόμα και την περίοδο που αναφέρεις τρίτη σε στόλο σε σχέση με την Αγγλία και τη Γαλλία, για να σε βοηθήσω θα σου πω μόνο αυτό: Ναυτική υπερδύναμη στον 20ο αιώνα, λογίζεται μια χώρα η οποία διαθέτει αεροπλανοφόρα. Κι αυτό γιατί τα αεροπλανοφόρα όχι μόνο της επιτρέπουν μακρινές και μακροχρόνιες εκστρατείες αλλά εξασφαλίζουν ολική επικράτηση στο θέατρο επιχειρήσεων μέσω της αεροναυτικής ισχύος. Οι Σοβιετικοί απέκτησαν το πρώτο ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ τους αεροπλανοφόρο (το νυν Ναύαρχος Κουζνετσοφ κλάσης Tbilisi) το... 1980. Κι αυτό για λόγους γοήτρου. Το δεύτερο που πήγαν να φτιάξουν κατέληξε παλιοσίδερα κι η προσπάθεια ακυρώθηκε, γιατί παρουσιάστηκαν άλλες οικονομικές ανάγκες και τα λεφτά πήγαν αλλού.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Αυτό από μόνο του δείχνει ότι το σοβιετικό θαλάσσιο δόγμα ήταν καθαρά αμυντικό και ο ναυτικός πόλεμος σε δεύτερη μοίρα. Γι αυτό και το Ναυτικό ήταν πάντα παραμελημένο σαν όπλο σε σχέση με τα άλλα δύο, το Στρατό και την Αεροπορία. Οι στόλοι τους (ακόμα και μετά τη δεκαετία του 60) ποτέ δε συγκρίθηκαν με των Αμερικανών γιατί τα σκάφη τους ήταν πάντοτε ποσοτικά πολύ λιγότερα. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, της αντιστάθμισης της ποσοτικής κατωτερότητας, τα σοβιετικά σκάφη επιφανείας μετέφεραν πολλαπλάσιους πυραύλους κατά στόχων επιφανείας και αέρος από τα αντίστοιχα αμερικανικά. Το ναυτικό δόγμα αφορούσε πάντα προστασία περιοχής (στόλου δηλαδή) κι όχι ολική επικράτηση στο θέατρο επιχειρήσεων.

Κι όλα τα παραπάνω αφορούν την περίοδο μετά τη δεκαετία του 60 και την κρίση της Κούβας, που ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να ναυπηγήσουν πυρετωδώς σκάφη επιφανείας για να προστατεύουν τις χώρες της σφαίρας επιρροής τους και να μην την ξαναπατήσουν. Όχι την περίοδο της λήξης του Β' ΠΠ, που οι Αμερικάνοι είχαν αεροπλανοφόρα και αυτοί σκάφες. Με τί θα κράταγαν τη Μεσόγειο ρε γίγαντα; Με τα ιστιοφόρα που αναφέρεις εσύ θα τα έβαζαν με τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα;

ΒΑΡΣΟΣ said...

Μα τι κουραστικός είναι αυτός ο Χρυσόψαρος μωρέ.. Τί πρήχτης είναι τούτος. Τί αγύριστη μοσχαροτετραγωνοκεφαλή είναι αυτή. Με τίποτα να μην παραδεχτεί τις μπούρδες του. Με το που γράφω κάτι περιμένει πάντα στη γωνία να μου την πει για κάτι άλλο. Και λέει και βλακείες συνέχεια. Πραγματικά με έχει κουράσει αυτός ο τύπος. Δεν ξανασχολούμαι μαζί του. Βαρέθηκα.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Μια στιγμή όμως. Μπορεί οι Σοβιετικοί να έφτιαξαν αεροπλανοφόρο το 1980, αλλά ο Λιακόπουλος σε συνεργασία με την Ομάδα Έψιλον να τους βοήθησαν και να μετέφεραν στο χρόνο το σοβιετικό αεροπλανοφόρο, έτσι ώστε να το αποκτήσει ο Στάλιν και έτσι να έχει βλέψεις στη Μεσόγειο και να μπορεί να αντιπαρατεθεί με τους Αμερικανούς. Κάτι σαν το πείραμα της Φιλαδέλφειας αλλά σε "ορθόδοξη" ελληνορωσική έκδοση.
Και μάλλον με τεχνολογία Γκιόλβα όλα αυτά.

Να κάτι που δεν είχα σκεφτεί πιο πριν..

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Εγω πιστεύω οτι οι Ρώσοι, έχουν αυτήν την στιγμή τον ανώτερο στόλο παγκοσμίως.
Ο στόλος των ρώσων εφοπλιστών αποτελείται απο ελικοφορα,θαλαμηγούς,κότερα με ναυαρχίδα το σκάφος του Αμπράμοβιτς που επιτελους βρήκε έξοδο στην Μεσόγειο.
Κάθε χρόνο είναι στη Μύκονο

Anonymous said...

ΒΑΡΣΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΕ

ΧΤΕΣ ΟΤΑΝ ΤΑ COMMENTS ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ 1000 ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΩ ΑΜΕΣΩΣ.

ΟΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ

3 battleships,
7 cruisers (including 4 modern Kirov-class heavy cruisers),
59 destroyer-leaders and squadron-destroyers (including 46 modern Type 7 and Type 7U destroyers),
218 submarines,
269 torpedo boats,
22 patrol vessels,
88 minesweepers,
77 submarine-hunters,
ΨΑΡΟΚΑΙΚΑ;;;;
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΟΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΖΗΛΟ ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΟΥ ...ΠΑΡΕΛΕΙΨΕΣ ΤΑ ΨΑΡΟΚΑΙΚΑ ΤΟΥ 5 ΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ.

ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΟΥ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΑΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΛΛΑ ΡΕ ΒΑΡΣΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ

http://www.globalsecurity.org/military/links.htm

http://www.fas.org/main/home.jsp

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΛΕΙΔΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΥΔΑ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ.
ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΛΙΜΑΝΙΑ.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΣΙΛΙΜΠΟΥΡΔΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΣΟ;;;

Ο ΒΑΡΣΟΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

ΣΤΗΝ ΣΟΒΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΖΩΟΤΡΟΦΗ ΑΝ ΕΓΡΑΦΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΕΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

ΥΓ.ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΡΡΗΓΝΥΕΙ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΟΛΚΗΣ ΜΕ Ο ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ Ω.

Anonymous said...

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ

ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ BAN ΣΤΟ IP ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ.
ΠΟΥ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ...Ο ΒΑΡΣΟΣ

Anonymous said...

ΟΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ

3 battleships,
7 cruisers (including 4 modern Kirov-class heavy cruisers),
59 destroyer-leaders and squadron-destroyers (including 46 modern Type 7 and Type 7U destroyers),
218 submarines,
269 torpedo boats,
22 patrol vessels,
88 minesweepers,
77 submarine-hunters,
ΨΑΡΟΚΑΙΚΑ;;;;
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΟΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΖΗΛΟ ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΟΥ ...ΠΑΡΕΛΕΙΨΕΣ ΤΑ ΨΑΡΟΚΑΙΚΑ ΤΟΥ 5 ΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ.

ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΟΥ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΑΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΛΛΑ ΡΕ ΒΑΡΣΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ

http://www.globalsecurity.org/military/links.htm

http://www.fas.org/main/home.jsp

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΛΕΙΔΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΥΔΑ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ.
ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΛΙΜΑΝΙΑ.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΣΙΛΙΜΠΟΥΡΔΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΣΟ;;;

Ο ΒΑΡΣΟΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

ΣΤΗΝ ΣΟΒΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΖΩΟΤΡΟΦΗ ΑΝ ΕΓΡΑΦΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΕΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΙΡΡΗΓΝΥΕΙ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΟΛΚΗ ΜΕ Ω ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΞΙΛΕΩΘΕΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΚΡΕΤΙΝΙΣΜΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΑΔΩΝ.

Anonymous said...

Έχει δίκιο ο Τυρόγαλος, σε ένα από τα υποβρύχια που αναφέρει ήταν κυβερνήτης ο Σον Κόνερυ μέχρι που ο κακός Ντενζέλ Ουάσιγκτον (κατά Χατζηνικολάου) του το υφάρπαξε.

Anonymous said...

Ο κύριος Ξυνόγαλος αναφέρεται στον κύριο Σούφρα. Ιδού:

http://vapsomalliades.blogspot.com/2009/03/dr-charlotte-bach.html

Δεν πρέπει να μας διαφεύγει βεβαίως ότι η εν λόγω "δρ." επρόκειτο περί con artist, δηλ. απατεώνος ωλκής (η οποία μάλιστα είχε κατά δήλωσίν της απασχοληθεί επαγγελματικά ως dominatrix τα τρελλά εκείνα χρόνια των swinging 60s).

Anonymous said...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ

ΣΤΟΝ ΒΑΡΣΟ

http://www.youtube.com/watch?v=LeAS39JD-4c

Anonymous said...

Ύποπτη η γνώση του Ξυνόγαλου περί Σοβιετικού-Ρώσικου στόλου. Μήπως είναι απόγονος? "Στην Ξυνογαλία ήρθε στόλος" κλπ.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Βαψομαλλιά σε λέει Βάρσο. Χα,χα,χα....

Αυτό που μ αρέσει ρε Ξυνόγαλε είναι ότι ανακάλυψες μάλλον μόλις σήμερα και ένα ωραίο site όπως το Globalsecurity και είσαι τόσο πύραυλος που δεν ξέρεις ούτε τι να ψάξεις να διαβάσεις.

http://www.globalsecurity.org/military/world/russia/mf-intro-s.htm


Και για να σε βοηθήσω:

Soviet Era
Naval Force / Morskoyo Flota

During the Cold War the Soviet Union embarked on a naval construction program which, ΑΤ LEAST AT ITS INCEPTION, was apparently designed as a DEFENSIVE FORCE. At the same time, the security and naval policies of the United States and the Soviet Union were totally different. During the Cold War era the Soviet Navy NEVER SOUGHT FULL PARITY with US naval forces. Although a superpower, the Soviet Union was NEVER A PEER COMPETITOR of the United States. To the contrary, it was [in the post-Cold War terminology] a near-peer asymmetric competitor.

Rather than seeking to simply replicate the US Navy ship for ship, the Soviet Navy sought to offset perceived American naval capabilities by the development of appropriate response measures. The Soviet navy never embraced the American facination with carrier-based aviation, but fearing American aircraft-carriers it invested considerable resources in anti-shipping cruise missiles launched from submarines, surface ships and shore-based aircraft.

BEFORE 1962 THE SOVIET NAVAL FORCES WERE PRIMARILY A COASTAL DEFENSE FORCE. The Cuban missile crisis and United States quarantine of Cuba in 1962, however, made the importance of oceangoing naval forces clear to the Soviet Union. In 1989 the Soviet Naval Forces had nearly 500,000 servicemen organized into five combat arms and gave the Soviet Union a capability of projecting power beyond Europe and Asia.


Between 1962 and the early 1970s, the Soviet Union's World War II-era Naval Forces became a modern guided missile cruiser and destroyer force. In addition, in the late 1970s the Soviet Union launched its first nuclear-powered Kirov-class battle cruiser, its third class of guided missile cruisers, and two new classes of guided missile destroyers. These surface forces have had the peacetime task of supporting Soviet allies in the Third World through port visits and arms shipments as well as visibly asserting Soviet power and interests on the high seas. In wartime, they would conduct both antiship and antisubmarine operations.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Άμα θες σου λέω κι άλλα. Ξέρεις Ξυνόγαλε, η απλή παράθεση αριθμών από μόνη της δεν λέει τίποτα. Γιατί θα πρέπει να συγκρίνεται πάντα και με του αντιπάλου αλλά και με το είδος των πλοίων του αντιπάλου. Σου έβαλα με κεφαλαία τα σημεία του κειμένου που σε ενδιαφέρουν. Πες μου πού ακριβώς έγραψα εγώ κάτι διαφορετικό. Στα χω βάλει και με κεφαλαία μπουμπούνα.


BEFORE 1962 THE SOVIET NAVAL FORCES WERE PRIMARILY A COASTAL DEFENSE FORCE.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Οι Αμερικανοί βλάκα, ακριβώς λόγω των αεροπλανοφόρων, είναι ναυτική υπερδύναμη.

Και επειδή επίσης θέλουν τον έλεγχο της Μέσης Ανατολής, γι αυτούς η Ελλάδα είχε και έχει γεωστρατηγική αξία, γιατί μέσω της Κρήτης μπορούν και ελέγχουν την περιοχή. Εχεις μπει τώρα και μας λες ότι ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ!! Άντε διάβασε τι έγραψα πύραυλε κι έλα να τα ξαναπούμε. Κάτι μας είπες τώρα. Οι Ρώσοι πριν το 62 δεν ήταν ούτε καν σε θέση να αντιπαρατεθούν με τους Αμερικανούς.

Αν και σε καταλαβαίνω εν μέρει γιατί είσαι και μπουμπούνας. Είναι άλλο το τί δηλώνει κανείς και άλλο το τί είναι σε θέση να πράξει. Ακόμα και τώρα βγαίνουν κάτι Ρώσοι ναυαρχαίοι που λένε "πόσο μεγάλη αξία έχει η Μεσόγειος για το Ρωσικό ναυτικό" κλπ, κλπ.... Αντίστοιχα, βγαίνουν και κάτι δικοί μας από καιρού εις καιρόν και δηλώνουν ότι "θα πάρουμε την Πόλη". Καλά θα είναι να βλέπεις και πέρα από τις δηλώσεις, δηλαδή την πραγματικότητα.

Σου ξαναλέω λοιπόν για να τελειώνουμε:

Ο ναυτικός πόλεμος ήταν πάντα δευτερεύουσας αξίας για τους Σοβιετικούς γιατί εκτος του ότι ποτέ δεν θα είχαν το πάνω χέρι σε σχέση με τους Αμερικανούς και το ήξεραν, το ναυτικό είναι το πλεόν ακριβό όπλο για ανάπτυξη δηλαδή χρειαζόταν χρήματα που δεν μπορούσαν να διαθέσουν. Κύριο ναυτικό θέατρο επιχειρήσεων ήταν ο Ατλαντικός κι αυτός τους ενδιέφερε. Η χερσαία εμπλοκή είναι αυτή στην οποία δινόταν βάρος στο σοβιετικό στρατιωτικό δόγμα.

Anonymous said...

Παρακαλώ να σταματησει να γίνεται ΜΠΑΝ στον Ταλιμπάν. Χα,χα,χα..

Anonymous said...

Μπουμπουνόγαλος

Anonymous said...

http://www.adiakritos.gr/?p=22059

Λέτε να κάνει τέτοια θραύση ο αλκοολισμός;

Anonymous said...

Αν κρίνω από αυτά που γράφει και από αυτά που καταλαβαίνει όταν διαβάζει κάτι ο Ξυνόγαλος μάλλον κάνει θραύση ο αλκοολισμός

ΒΑΡΣΟΣ said...

Αυτό που μου αρέσει είναι ότι αποπροσανατολίζω την κοινή γνώμη (η οποία είμαι σίγουρος ότι παρακολουθεί άφωνη και με τρομακτικό ενδιαφέρον το 1000οστό σχόλιο σε αυτό το ποστ) για άλλους, δόλιους μάλλον, σκοπούς.

Βγες και πες στα ίσα και αντρίκια Ξυνόγαλε. Υπονοείς ότι μου τα σκάνε; Ποιος με πληρώνει; Ο Τζωρτζ Σόρος; Ή οι Ιλουμινάτι;

Anonymous said...

Αλκοολόγαλος

Anonymous said...

Διαβολικό σχέδιο. Το Βάρσο τον πληρώνει ο Καραϊσκος για να εξοντώσει τον Ξυνόγαλο και να μείνει η μόνη ντίβα εδώ.

Anonymous said...

ξυδιογαλος

Anonymous said...

"Το τζιν δεν πίνεται σκέτο. Κόψτο πριν σε κόψει. Σε έχει πάρει που σε έχει πάρει η κατηφόρα και η προσωπική κατρακύλα. Τουλάχιστον τώρα πρόσεξε μην γίνεις και ρεζίλι των σκυλιών…"

Σκληρά λόγια για το αγόρι της μπριλκριμ. Φαίνεται μετά από τα πουράκια αγοράζει από το περίπτερο και μπουκάλια τζιν.

Anonymous said...

http://bit.ly/e2SokX

Σούφρας said...

Διαβάζοντας τα όσα σπαρταριστά διημείφθησαν, δύσκολα φρονώ δύναται να αποφύγει κανείς την καφενειακή ιαχή "Δεξιότερα Κουροπάτκιν!" (το "Κουροπάτκιν" αντικαθίσταται με "Βάρσε" ή "Ξυνόγαλε" κατά το ιδεολογικώς δοκούν). Με αφετηρία τον Τσώρτσιλ και τα Δεκεμβριανά φτάσαμε να διαβάζουμε εμβριθείς αναλύσεις γιά το ετοιμοπόλεμον του ρωσικού και σοβιετικού στόλου ανά τους αιώνες, προτείνω το επόμενο τόπικ να είναι η μάχη της Balaclava στην κριμαϊκή χερσόνησο, γνωστή και ως επέλαση της Ελαφράς Ταξιαρχίας. Γιά την ιστορία πάντως, αλλά και γιά λίγο ακόμα χαβαλέ, ο Βάρσος έχει ένα point, η Ρωσία ουδέποτε έδρεψε ιδιαίτερες δάφνες με το ναυτικό της, το πρώτο πυρηνικό της υποβρύχιο πάντως ήταν χρόνια μπροστά από οτιδήποτε είχαν να αντιτάξουν οι ΗΠΑ, πρωτοπορία που διήρκησε γιά χρόνια.

Επί προσωπικού τώρα, εκ πείρας δύναμαι να ισχυριστώ ότι το διαδίκτυο βρίθει ψυχάκηδων. Το ότι ο 2:43 βούτηξε στον ωκεανό των σχολίων του blog γιά να ανασύρει ένα σχόλιό μου προ τριετίας σχεδόν (με ορθογραφικό το οποίο ευχαρίστως χρεώνομαι, ο αναμάρτητος βέβαια κλπ) και βάσει αυτού να μου χρεώσει το σχόλιο 9:40 είναι εκτός από ανοησία και κακοήθεια. Καλώ λοιπόν τον συντάκτη του 9:40 να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου ίσα και αντρίκια όπως λέει και ο φίλτατος Βάρσος.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Θα ήθελα και γω να πάρω μιά θέση επι κάποιου θέματος.
Αυτές τις ημέρες τα μεσα μαζικής μεταφοράς απεργούν...
Κάποιοι εδω μέσα το χουν καταλάβει(γέλια ηχογραφημένα) και κάποιοι όχι, γιατί προφανώς δε το κουνάν απο τον υπολογιστή.
Βγήκε ο Ρέπας και το Πρετεντερεικο και είπαν τα γνωστά:"η απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς πλήτει τα φτωχά λαικά στρώματα.Τα στρώματα αυτά χρησιμοποιούν τα μέσα αυτά"
Ερωτω:Ποιά γαμημένη απεργία εκτός των αλλοδαπών οικιακών βοηθών,των σωφέρ,των pool boys και των δημοσιογράφων στο φινάλε,πλήττει τα υψηλά αστικά στρώματα;;;
Kαι ο θεός να απεργήσει κύριοι, δεν βλάπτει την μπουρζουαζία σ αυτην εδω τη χώρα...

ΒΑΡΣΟΣ said...

Χα,χα,χα... Μπράβο κε Σούφρα. Εννοείται ότι έτσι είναι. Πάντως εγώ το διασκεδάζω. Σε λίγο ετοιμάζομαι και για πολεμικό ανακοινωθέν τοποθετώντας μπουκάλια στο τραπέζι σαν τον Αλέφαντο. Έχω μεγάλα στρατηγικά σχέδια έτοιμα.

Το κακό είναι ότι μου φαίνεται πως ο Ξυνόγαλος παίρνει τις αντιπαραθέσεις και το ρόλο του σαν σχολιαστή μάλλον πολύ στα σοβαρά, γιατί τον βλέπω να με κατηγορεί για "αποπροσανατολισμούς κοινής γνώμης", "προβοκάτσιες"¨, ενώ επαναφέρει και τον Καραϊσκο σε τάξη γιατί "τσιλιμπουρδίζει" μαζί μου... Μάλιστα βροντοφωνάζει με κεφαλαία ότι "ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ"...

Χαλάρωσε Ξυνόγαλε. Ούτε ο κόσμος χάνεται, ούτε πράκτορας του Σόρος είμαι. Ο Μάργουντ είναι . Μου είχε πει να μην το αποκαλύψω, αλλά θα τον δώσω στεγνά γιατί είμαι πατριώτης.

Anonymous said...

Εγώ δεν τον πιστεύω αυτόν το σχολιαστή το Βάρσο. Μάλλον κάποια σχέση έχει με το Open Society. Μάλλον έχει δίκιο ο Ξυνόγαλος. Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Πάει να ρίξει στάχτη στα μάτια κατηγορώντας άλλους.

Anonymous said...

Φίλε πρέπει να έχεις δίκιο. Και γω πιστεύω ότι πρέπει να είναι ανθέλληνας. Δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Ενώ ο Ξυνόγαλος πρέπει να είναι πολύ πατριώτης γιατί μου θυμίζει το Λιακόπουλο. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα πατριώτες σαν τον Ξυνόγαλο.

Συνδικαλιστής Κουλουμπαρίτσης said...

Εγώ να πω απλώς ότι ο Καραίσκος μου είχε πει (άκου τώρα) ότι όλα τα λιμάνια της Ρωσίας το χειμώνα πάγωναν , και γι'αυτό πάντα ήθελαν ένα λιμάνι ζεστό ένα λιμάνι φιλικό, ένα λιμάνι δοτικό θα έλεγα. Κρίμα που τους πρόλαβαν άλλοι (ξέρετε εσείς)

Anonymous said...

http://fimotro.blogspot.com/2010/12/blog-post_1163.html

Anonymous said...

εγώ πάλι νομίζω ότι ο Ξυνόγαλος είναι ο Φαήλος Κρανιδιώτης. Γνήσιος πατριώτης ενώ παθαίνει ιλαρά με τους ντιντήδες σαν τον Βάρσο

Anonymous said...

Χαμός με το κείμενο του μελίρρυτου Φαήλου στο antinews

http://www.antinews.gr/?p=77555

http://www.antinews.gr/?p=77883

Ο πατριώτης Φαήλος κάνει λόγο γιά βαμμένα μαλλιά, αλλά και ο Πρετεντέρης στο Mega σχολιάζοντας το επίμαχο κείμενο έκανε λόγο γιά βαψομαλλιάδες.

Anonymous said...

8:38 πιάσε κόκκινο (όχι τον κώλο σου πληζ, χα χα χα)

Anonymous said...

Παρακαλώ να βγει ο Γιάννης να μας πει τι προτιμά, Τανκερέυ ή Γκόρντονς.

Ακολούθως να βγει ο Καραϊσκος να τον κατακεραυνώσει διότι οι πραγματικοί γνώστες ζητούν εμφατικά μόνο Χέντρικς

Anonymous said...

Πραγματικά αυτός ο πολιτικός αυτισμός είναι απίστευτος. Ασχολείται τώρα το σύμπαν γιατί ο Κρανιδιώτης είπε κάποιον ντιντή και βαψομαλλιά. Ποιον εννοούσε, γιατί το πε και δε συμμαζεύεται. Που δεν είπε και ψέμματα δηλαδή περί καμαρίλας και ανεπάγγελτων κομψευόμενων αλλά να γίνεται και ζήτημα σε όλα τα κανάλια είναι κατάντια. Μπούρδες..

Anonymous said...

Τον Αρη εννοούσε

Anonymous said...

Ο 10.41 είναι ο Φαήλος.

Anonymous said...

Μα ο Άρης δεν τα χε με την Τζίνα Δρ; Φήμες ήταν όλα αυτά; Την παρουσίαζε για γκόμενα και στην πραγματικότητα έκανε άλλα κόλπα;

Anonymous said...

ελα μωρέ τωρα που χε γκόμενα ο άρης τώρα.Με φτιάχνεις τωρα,μ ανάβεις.Καινούργιο με κάνεις

Anonymous said...

Μωρέ δεν πάει να εννοούσε τον Άρη, το Χάρη και όποιον ήθελε. Είναι τώρα θέμα αυτό για να ασχολούνται τα κανάλια; Τί σόι κατάντια είναι αυτή. Ούτε ειδήσεις δεν αξίζει να βλέπει κανείς πια.

Anonymous said...

Για σιγά ρε 10:52. Μάτι έπαιρνες εσύ στην κρεβατοκάμαρα του Άρη και τον είδες με κανα μουσάτο; Τι εκνευρίζεσαι;

Anonymous said...

Μα Ντιντής ο Καραϊσκ... εεε ήθελα να πω ο Αβραμόπουλος;

Anonymous said...

Εγώ πιστεύω ότι τα κίνητρα του Φαήλου είναι πιο ταπεινα. Κάποια καλή γκόμενα του φαγε ο Άρης. Γι αυτό τα λέει αυτά. Έτσι είναι. Οι ντιντήδες, όλοι αυτοί οι φλώροι, πάντα τρώνε τις γκόμενες από κάτι Φαήλους που το παίζουνε μπρουτάλ και μάτσο. Έφαγε το κλάσιμο ο Φαήλος κι έχει στραβώσει. Έχω ακούσει ότι ο Άρης είναι μεγάλος καρδιοκατακτητής. Κι ότι η Τζίνα Δρ έφτυνε πολλούς επίδοξους εραστές για τον Άρη

Anonymous said...

"...Κι ότι η Τζίνα Δρ έφτυνε πολλούς επίδοξους εραστές για τον Άρη..."

Ποιούς εννοείς φίλε, είναι κανένας γνωστός;

Anonymous said...

Έχω ακούσει για ένα γιο βουλευτή που προσπάθησε να χωθεί στη Τζίνα αλλά την πάτησε γιατί δεν του έδωσε καμμια σημασία. Και για έναν ηθοποιό έχω ακούσει πάλι. Αλλά τι να λέμε τώρα. Αυτά είναι παλιές ιστορίες. Αφού η κοπέλα έχει σοβαρό δεσμό απ'ότι είχα διαβάσει με συνάδελφο της. Αυτό που μένει από αυτά είναι ότι ο Άρης είναι άχαστος σαν άντρας. Γι αυτό ψυλιάζομαι ότι κάτι τέτοιο παίζει με το Φαήλο

Anonymous said...

Φίλε όταν λες συνάδελφό της εννοείς compulsive shopper?

Anonymous said...

Δηλαδή φίλε πιστεύεις ότι ας πούμε ο Καραϊσκος (λέω ένα τυχαίο όνομα) θα είχε τύχη απέναντι στον Άρη;

Anonymous said...

ατυχο ονομα

Anonymous said...

Επικοινωνιολόγο. Έχω ακούσει ότι η Τζίνα είναι εξαιρετική σαν επιστήμων και επαγγελματίας. Έχει συστήσει δική της εταιρεία Στρατηγικής και Επικοινωνίας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι την εμπιστεύτηκε ένας πολιτικός τόσο γνωστός όπως ο Σπηλιωτόπουλος. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον τεράστιο ανταγωνισμό στον κλάδο αυτόν. Μόνο οι πιο ικανοί επιβιώνουν απ' ότι λέγεται. Τρομακτικός ανταγωνισμός.

Anonymous said...

Αυτός που ακόμα χρησιμοποιεί το ΚΑΡΑΙΣΚΟΣ και τον γράφουν όλοι στ'αρχίδια τους δεν βαρέθηκε;

Anonymous said...

Πού να ξέρω φίλε; Αν είναι ωραίο παιδί ο Καραίσκος που λες μπορεί. Πάντως καλλιεργημένος φαίνεται μια φορά.

Anonymous said...

Αν και δεν ξέρω από επικοινωνίες στρατηγικές και τα τοιαύτα, δε μου γεμίζει το μάτι η συγκεκριμένη για ικανή. Αν κρίνουμε κι από την επιτυχία της με τον Άρη μάλλον χάλια τα κανε.

Anonymous said...

Δηλαδή δε του συνέστησε καλή μάσκαρα ματιών;

Anonymous said...

Ντοκυμαντερ Δανέζη για Β. Κορέα.

Anonymous said...

εικόνες μάχης paint ball δείχνει ο δανέ απ τα οινόφυτα

Anonymous said...

http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/

εδώ έχει ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε κύριοι....

Marwood said...

Αυτή η υπόθεση με το Φαήλο, αντιθέτως με ό,τι υποστηρίζεται απο κάποιους εδώ είναι αρκετά σοβαρή ως σύμπτωμα μιας υπαρκτής ασθένειας. Οχι τόσο σοβαρή όσο τα ρεπορτάζ του Δανέζη από τον επικείμενο πυρηνικό πόλεμο, ωστόσο από το που θα πάει η δουλειά, θα κριθεί αν η δεξιά στην Ελλάδα, θα καταντήσει σαν την αριστερά, δηλαδή ένα άθροισμα αποκομμάτων που προκαλεί οίκτο/γέλωτα. Και τότε θα υπάρχει μόνο πασόκ.

Εε για μια στιγμή, πάντα έτσι δεν ήταν..?

Anonymous said...

ε ρε φαγούρα που την είχα νυχτιάτικα..Θα διαλύσει η ν.δουλα;;

Anonymous said...

Δεν είπε και πολλά η εκπομπή του Δανέζη. Μέτρια. Τίποτα το σπουδαίο. Για να μην πω βαρετή. Πόσα να τσεπώνει ανά επεισόδιο ο Δανέζης άραγε;

Anonymous said...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙ ΝΤΙΝΤΗΔΩΝ...
ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΘΑΨΕ ΑΥΤΟ Ο ΡΑΦΑΗΛ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΡΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΞΕΘΑΒΟΥΝ ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ,ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΕΣ,ΣΠΙΘΑ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΘΑΛΑΣΣΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.

Ο ΡΑΦΑΗΛ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΡΗ.
Ο ΑΡΗΣ ΤΗΝ ΝΔ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ TODS ΤΟΥ.

Το «Δίκτυο 21» κι οι πραματευτές της ήττας* ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 31,8,2010
ΤΟ olympia.gr
ΜΕ ΠΑΝΩΤΙΤΛΟ Ο ΦΑΗΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑ΄ΣΤΟΝ ΑΜΦΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ (ME TA GAY ΣΥΝΔΡΟΜΑ)

ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟΣ.

ΣΙΓΑ Τ ΑΥΓΑ.
ΘΕΑΤΡΑ ΣΚΙΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΑΓΑΡΙΑ.

ΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΡΗΧΑ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝ ΣΟΥΠΑ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΒΑΡΣΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟ..ΓΑΣΤΡΙΟ ΧΩΡΟ.

ΛΕΙ Ο ΡΑΦΑΗΛ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ..ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ


Είναι φανερό λοιπόν ότι τα εξαπτέρυγα της Κυβέρνησης του Μνημονίου έχουν και τα «παπαδάκια» τους, που τα κρατούν. Ο κ. Λούλης εκτός από πραματευτής της θεωρίας της ήττας, της σαπουνόφουσκας του ανύπαρκτου «μεσαίου χώρου», εμφανίζεται από καιρού εις καιρόν για να υπερασπιστεί τον δύσοσμο πεπιεσμένο αέρα που «πούλαγε» στην παράταξη και κυρίως για να κουνήσει την ισχνή γροθιά του στον Αντώνη Σαμαρά από τα βάθη της σκοπιμότητας

Λοιπόν, θα σας πω τι είναι το «Δίκτυο 21» και γιατί ο κ. Λούλης και οι μοναχικές φίλες του δεν μας αγαπάνε....ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

ΒΑΡΣΟΣ said...

ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ που λέει ο Ξυνόγαλος, ποιος ασχολείται με το Φαήλο;

"Τρία γιγαντιαία διαστημόπλοια εντοπίστηκαν κοντά στον Πλούτωνα με κατεύθυνση τη Γη", όπως ανακοίνωσε το (φαντάζομαι αξιόπιστο, δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω...) σκοπιανό πρακτορείο ειδήσεων, το οποίο ανέφερε ως πηγή του το πρόγραμμα SETI. Σύμφωνα με την είδηση, θα φτάσουν στη Γη το Δεκέμβρη του 2012.

Στην αρχή σκέφτηκα την Ομάδα Έψιλον, αλλά συντονίστηκα στο You Tube, στο κανάλι του αγαπημένου μου αλλοδαπού ερευνητή του ανεξήγητου, τρισμέγιστου Von Helton για περισσότερες λεπτομέρειες. Τώρα που πέθανε ο Φουράκης τον ξαναθυμήθηκα. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τόσο ωραίοι άνθρωποι όσο ο Von Helton κι έχουμε καθοδήγηση στα δύσκολα.

Στο link που παραθέτω, ο Von Helton καθησυχάζει τους θεατές του προτρέποντάς τους να.. σπεύσουν να αγοράσουν όπλα και πυρομαχικά, ενώ θέτει ενδιαφέροντα φιλοσοφικά ερωτήματα όπως: "Τί θα συμβεί αν αυτοί που είναι στα διαστημόπλοια είναι Ερπετόμορφοι και θέλουν να μας φάνε.. πασαλειμμένους με κέτσαπ;".

www.youtube.com/watch?v=6P3LA9CFRWA

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Το μόνο σίγουρο σ αυτόν τον κόσμο είναι ένα...
Ας έχει στο κέντρο οσες διαδηλώσεις θέλει.
Ας απεργουν μετρό,τρένα,λεωφορεία,ταξί
Μια γυναίκα που θέλει να ψωνίσει δεν σταματιέται ούτε με στόπερ

Anonymous said...

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΒΑΡΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Ε.Τ Η ΝΗΠΩΣ Ο ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ222

Anonymous said...

Ο Ξυδιόγαλος σε δράση

V. said...

Ο υπολογιστής ήτο μακράν εμού (μάλλον εγώ ήμουν μακράν του υπολογιστού) για κάποιες μέρες, και μόλις τώρα είδα διαμαρτυρίες για παρεμπόδιση δημοσίευσης σχολίων. Έχω να πω ότι αυτομάτως το εργαλείο μπλοκάρει κάποια comments (άγνωστον διατί) και μόλις τα ξεμπλόκαρα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΟ:
Αγαπητέ μου φίλε, στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Πατάκη, στην Ακαδημίας, στο βάθος της αιθούσης, υπάρχουν πολλά βιβλία σε προσφορά με τιμές συνήθως από 1-3 ευρώ. Το ενδιαφέρον είναι ότι σήμερα που επισκεύθηκα το (αντιπαθητικό αυτό) βιβλιοπωλείο, αν και σπανίως πια αγοράζω ελληνικά βιβλία ένα από τα βιβλία που προμηθεύτηκα ήταν και το "Οικοδόμοι", του Ηλία Στάβερη, για το οποίο είχαμε ξαναμιλήσει νομίζω. Μόλις το ενετόπισα, το πήρα αμέσως, με τιμή μόλις 1 ευρώ! Υπάρχει άλλο ένα αντίτυπο, εάν ενδιαφέρεσαι. Είναι καλό βιβλίο, με την ιστορία του κινήματος των οικοδόμων της περιόδου 1960-1967, ενώ έχει και αρκετές συλλεκτικές φωτογραφίες. Να σου πω, επίσης, ότι προμηθεύτηκα ποιητική συλλογή Τ. Χυτήρη (προς 3 ευρώ) που είχε και CD με απαγγελίες του ίδιου του ποιητή! Μεγάλη αγορά αυτή... Πατάκη, σ' ευχαριστώ.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Φαντάζομαι Ξυνόγαλε και χρησιμοποιώντας λογική συνεπαγωγή, ότι αν θεωρείς ότι εγώ είμαι ο Χατζηαβάτης, τότε για να τσακωνόμαστε συνέχεια, μάλλον θα θεωρείς ότι εσύ είσαι ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.
Αν και διαφωνώ για μένα, συμφωνώ για την εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου. Μπράβο σου. Μεγάλη υπόθεση η αυτογνωσία.
Και επειδή έκανε πολύ εύστοχη παρατήρηση ο Καραίσκος για τις γυναίκες, θα προσέθετα ότι μετά από 3 μέρες αρρώστιας και αναγκαστικής παραμονής στο σπίτι, ούτε εμένα με σταματάει ο οιοσδήποτε από το να πάω μια βόλτα στα μαγαζιά.

Αγαπητέ Βαψομαλλιά, επειδή με ενδιαφέρει για προσωπικούς λόγους, μάλλον το βιβλίο που λες θα το αγοράσω εγώ. Να σαι καλά για την ενημέρωση γιατί αγνοούσα και την ύπαρξή του βιβλίου αυτού.

V. said...

Εντάξει Λοχαγέ, όπως νομίζεις. Δεν ξέρω βέβαια αν ενδιαφέρεσαι για τους "Οικοδόμους" ή για τον Τηλέμαχο. Υπάρχουν βέβαια και πολλά άλλα βιβλία και λευκώματα. Φιλοσοφία, πολιτική, ιστορία, λογοτεχνία κλπ. Φοβούμαι όμως ότι τα καλά φεύγουν γρήγορα και θα μείνουν τελικά μόνον οι ποιητικές συλλογές του Χυτήρη...

ΥΓ. Καλή ιδέα θα ήταν να αγόραζες ένα από αυτά και να το έκανες δώρο στον Καραϊσκο. Θα σου το ζητούσα και ως προσωπική χάρη. Ανταλλάξατε βαριές κουβέντες τον τελευταίο καιρό και ένα βιβλίο θα γλυκάνει τις σχέσεις - περισσότερο, ας πούμε, και από ένα κουτάκι Ferrero Rocher (τα σοκολατάκια του διπλωμάτη...).
www.youtube.com/watch?v=4P-nZZkQqTc

V. said...

*να διορωθώσω και το "επισκέφτηκα", το οποίο είδα ότι το έγραψα λάθος - μιας και υπάρχουν σχόλια περί ορθογραφίας.

Anonymous said...

*διορθώσω (σκατά τα έκανα...)

Anonymous said...

Ναι. Να αγοραστεί ένα βιβλίο και να προσφερθεί ως δώρο από τον Βάρσο στον Καραίσκο εκ μέρους όλων μας. Θα το πληρώσει βέβαια μόνο ο Βάρσος, αλλά θα το συνοδεύουν οι ευχές όλων μας.

Anonymous said...

Με το ίδιο πνεύμα να αγοράσει ο Βάρσος κι ένα ορθογραφικό λεξικό της επιλογής του για τον Σοβιέτ Ξυδιόγαλο. Νομίζω ο Άδωνις κάνει εκπτώσεις τώρα.

Anonymous said...

Ναι. Παρακαλείται ο Βάρσος να αγοράσει το Λεξικό του Ηλίου, του Ι. Πασσά που το εκδίδει ο υιός του μακαρίτη Ι. Φουράκη. Το δίνει τώρα από το Blue Sky ο Άδωνις προσφορά από 150, μόλις 100 ευρώ. Δύο τόμοι. Μεγάλη προσφορά.

Anonymous said...

http://dexiextrem.blogspot.com/2010/12/siemens_30.html

Για ποιά δημοσιογράφο άραγε να λέει;

Anonymous said...

Αγαπητέ Βαψομαλλιά, κάποτε πρέπει να σχολιάσουμε και τα όντως αντιπαθέστατα βιβλιοπωλεία των Αθηνών. Ευτυχώς που υπάρχει και το (βρετανικό φυσικά) άμαζον για να βρίσκουμε και κανέναν βιβλίο της προκοπής.

Anonymous said...

"Αγαπητέ κύριε Χατζηνικολάου" και "Αγαπητέ Γιάννη Παπαγιάννη". Πολύ γέλιο. Σα να λέμε "Αγαπητέ κύριε Καραϊσκο" και "Αγαπητέ Ξυδιόγαλε".

Anonymous said...

Οι.. αγαπητοί ΚαραϊσκοΞυδιόγαλοι
http://fimotro.blogspot.com/2010/12/blog-post_1405.html

Anonymous said...

Το θέμα της Ρωσσίας δεν το λύσαμε όμως. Καραϊσκο τι έχεις να πεις;
Παγώνουν τα λιμάνια το χειμώνα;

Anonymous said...

Εχει σώσει κανένας τα (χ)εσεμές παπαγογιάννη-XAZINIKOLAOU τα ψάχνω και δεν τα βρίσκω

Anonymous said...

11.09 δώσε μαίηλ να στα στείλω

Anonymous said...

http://fimotro.blogspot.com/2010/12/master-chef.html

Έφα Παπαρογιάννης: "....έλλειψη μαγειρικού feeling και αρκετή δόση σώου όφ,"

Να πάρει θέση ο Καραϊσκος ή ο Ξυδιόγαλος, όποια από τις δύο αυτές λαμπρές προσωπικότητες που μας τιμούν με τη γνώση τους, γνωρίζει καλύτερα την Αγγλική.

Anonymous said...

Εντελώς αντιπαθητικά τα ελληνικά βιβλιοπωλεία. Έχουν δίκιο τα παραπάνω σχόλια. Έχουμε τα τεράστια βιβλιοπωλεία (Ιανός, Ελευθερουδάκης κλπ.) που όμως είναι άχρωμα και άοσμα, χωρίς κανένα βιβλιοφιλικό χαρακτήρα. Τα ενδιάμεσα (Πολιτεία, Πρωτοπορία) με καλές τιμές, αλλά να μυρίζουν κάπως μούχλα και αριστεροσύνη, και τα μικρά (που είναι και περισσότερα) κάπως πιο συμπαθητικά, αλλά που θυμίζουν αποθήκες (βιβλιοπωλεία δεν τα λες). Δεν αναφέρομαι καθόλου στα βιβλιοπωλεία Καστανιώτη, Πατάκη κλπ. που είναι μια μαλακία και μισή. Ούτε και στα μικρά θλιβερά βιβλοπωλεία-χαρτοπωλεία που "μυρίζουν συνοικισμό" (για να χρησιμοποιήσω μια φράση του... Λαμπρούκου). Δυστυχώς, μεγάλα βιβλιοπωλεία, με πλήρη ενημέρωση αλλά και βιβλιοφιλικό χαρακτήρα, δεν έχουμε στην Ελλάδα. Ίσως μια εξαίρεση να είναι ο Κάουφμαν, αλλά και αυτός, τα τελευταία κάμποσα χρόνια, βρίσκεται μάλλον σε παρακμή. Επίσης, δεν μου αρέσει και το κοινό των εδώ βιβλιοπωλείων. Κόσμος είτε με εναλλακτική πόζα και ψευτοκουλτουριάρης, είτε άσχημος και αδιάφορος, είτε οι φρικτές (και αναπόφευκτες) γυναίκες και τα κοριτσάκια με τις λογοτεχνίες τους. Ντροπή και καταισχύνη κύριε Πρόεδρε... Βεβαίως, υπάρχουν και κάποιοι σοβαροί οίκοι (Ίνδικτος, Άγρα, Νέα Θέσις - εντάξει, με το τελευταίο παράδειγμα κάνουμε και λίγη πλάκα - αλλά τα βιβλιοπωλεία τους είναι γάμησέ τα. Θεμέλιο, Πόλις κλπ. εντελώς μίζερα βιβλιοπωλεία. Της πλάκας εντελώς. Εκδόσεις "Ποιότητα"; Για γέλια. Σαββάλας, Λιβάνης, Ψυχογιός κλπ.; Για πολλά γέλια. Εντάξει, τι να κάνουμε. Δεν έχουμε σοβαρή σχέση ως λαός με το βιβλίο. Ούτε και με την αισθητική του βιβλίου. Πάει και τελείωσε κυρίες και κύριοι.

Anonymous said...

Τέλης Σαββάλας

Ο ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ said...

H ζούγκλα που βασιλεύει στα μεγάλα δημοσιο-γραφικά τζάκια.

Anonymous said...

V. κοίτα το "spam folder"

Anonymous said...

http://img59.imageshack.us/img59/4701/51408649.jpg

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Bλέπω προχθές τον Κο Βεργέτη.
Του είπα οτι πολύ χάρηκα για αυτά που είπε στην Ετ3 για το ΚΚΕ την επέτειο του Πολυτεχνείου.(σχολιάσθηκε και εδώ)
Μου λέει ο γίγας:"Καποιος πρέπει να τους τα θυμίζει αυτά"
Ουάου
Του είπα οτι περίμενα να βγεί ο Μαίλης στο κανάλι για παρέμβαση.Του είπα επίσης οτι αυτοί στο ΚΚ αν σε πιάσουν στο στομα τους την γ...ησες.
Δεν έδειξε να μασάει

Anonymous said...

Καραϊσκο, μήπως είδες τον Βεργέτι με πουλόβερ πολύχρωμο και τους γιακάδες του υποκαμίσου να χορεύουν έξω από το πουλόβερ;

Ο ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ said...

Από το αρχείο της στήλης:


Βουτυρομπεμπέ, επειδή διαβάδαμε στο www.nonews-news.blogspot (πατήστε κλικ) ότι θα μας γαμ...εις μήπως μπορείς να μας πείς γιατί ζητούσες από τον Γιάννη Παπαγιάννη να μην ακουμπάει τον Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο; "Πρέπει να τον βοηθήσουμε. Στήριξε το μπάσκετ του Ολυμπιακού και λέγε για τις μεταγραφές της ομάδας. Μας βοηθάει και χτυπάει την Γιάννα Αγγελοπούλου".
Σ.Σ. Μην πηδάς πολύ ρε Νικολάκη! Κατούρα και λίγο...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Παντα ο Βεργέτης ενεργεί με σακκακιά εκκεντρικού αντισυμβατικού χρώματος θα έλεγα.Πουλόβερ χοντρό παρδαλό και κασκόλ ανέμελο συμπληρώνει.

Anonymous said...

PRESSMME - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Όλα τα δημοσιεύματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας στο Πρώτο Θέμα εδώ και 2 χρόνια έχει μαζέψει στους φακέλους του ο Νίκος Χατζηνικολάου, σύμφωνα με πληροφορίες του pressmmeblogspot.com. Τα δημοσιεύματα έχουν ήδη αποδελτιωθεί και τα επεξεργάζονται οι δικηγόροι του Ν. Χατζηνικολάου. Στα δημοσιεύματα αυτά τον χαρακτηρίζουν "δημοσιογράφο γιαλαντζί", "τέκνο του Ρουσόπουλου", "βουτυρομπεμπέ", "παπαγαλάκι", "δεξιούρα", "νεόπλουτο", "τσιράκι των αφεντικών", "γλύφτη", "έμμισθο των τρωκτικών", "τενίστα των Βορείων Προαστίων", κλπ. Παράλληλα έχει αποδελτιώσει και το δημοσίευμα της εφημερίδας με τις φωτογραφίες από το σπίτι του. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι κακούργημα γιατί πρόκειται για παραβίαση προσωπικών δεδομένων...

Υ.Γ. Σε... καλή μεριά Νίκο!..

Anonymous said...

Καραϊσκο κοίτα εδώ:

http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/12/blog-post_5382.html

Anonymous said...

Mε προβληματίζει λίγο η περίπτωση του συγκεκριμένου ιστολογίου. Σε άρθρο πριν καμιά 10ρια μερες ο Κρανηδιώτης γράφει ότι τώρα που πεθαίνουνοι παραδοσιακοί εκδότες η εποχή ανήκει σε..και γράφει ανάαμεσα σε άλλα ιστολόγια και το Βαψομαλλιάδες. Μετά αναφέρεται σε άλλο άρθρο σε βαψομαλιάδες πολιτικούς.Το αντινιούζ το έχει στο μπλογκρολ.
Αν υποψιαστώ ότι είναι νεοδημοκράτης σαμαρικός ο ιστολόγος..

Anonymous said...

Μα ο ιστολόγος δεν είχε δημοσιεύσει άρθρα του στο Antinews;

Anonymous said...

http://www.antinews.gr/?p=32751

http://www.antinews.gr/?p=45857

http://www.antinews.gr/?p=46159

Anonymous said...

Καραϊσκο, τον Βεργέτι τον πετυχαίνω στην Πολιτεία συχνά, πάντα με αρκετά χονδρό παρδαλό πουλόβερ με τους γιακάδες έξω (όπως δεκαετία '70 και '80) και πάντα με κασκόλ στο τμήμα των πολιτικών, ιστορικών, ψυχολογικών συγγραμμάτων. Δεν τον έχω πετύχει - ομολογώ - να "ενεργεί" (θαυμάσιο το ρήμα σου) με εκκεντρικά σακάκια. Τι χρώμα δηλαδή; Μωβ; Πορτοκαλί;

Anonymous said...

πορτακαλί

Anonymous said...

Τα άρθρα αυτά, 12.17, έχουν δημοσιευθεί στο συγκεκριμένο site (όπως και άλλα στο press-gr), γιατί δεν είχαν βαψομαλλιάδικη θεματολογία για να δημοσιευθούν εδώ και, ταυτόχρονα, δεν θέλω να δημοσιεύω στις κωλοεφημερίδες (με εξαίρεση την Real News, που ναι μεν θέλω, αλλά είναι πολύ ψηλά ο πήχυς για να δημοσιεύσω). That's all.

Anonymous said...

Toυ Βοσκόπουλου δεν είχε βαψομαλλιάδικη θεματολογία

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Αυτός μέχρι τέλος φθινοπώρου φορούσε έχω την εντύπωση λινά(!!!) σακκάκια κανονικά ομως με χειμερινά αξεσουάρ και κασκόλ.
Φοράει ενα λαδί μεταλλικό.
Ενα μπλέ ελεκτρίκ και υπερηφανεύεται και με κάτι κοτλέ καφέ (ο θεός να το κάμει καφέ όμως)...
Μα η ερώτηση που θελα να του κάνω κυρίως ήταν απο που Ω μεγαλοδύναμε ψωνίζεις...Ασε τωρα τα ΚΚΕ και τα ΠολυτεΚνεία.Απο που ψωνίζεις...
Εχει και μια συνοδό δε,αλλα ασε να μην ανοίξω το βόθρο μου

Anonymous said...

Τώρα που κλείνουν σιγά σιγά και τα έντυπα του Λαυρεντιάδη, το θέμα είναι τι θα απογίνει επαγγελματικά και ο φίλος του Πάμπλο, ο δημοσιογράφος Χρήστος Χαλαζίας ή Χαλαζιάς (στην πιάτσα γνωστός και ως "έγκυρος").

Anonymous said...

Επιβεβαιώνω και εγώ ότι έχω δει τον Πάμπλο με τον Χαλαζία στο Τοπς ή τη Λυκόβρυσση.
Τώρα τι ήταν αυτό, υποτίθεται ότι ο Πάμπλο ήταν σοβαρός (λέμε τώρα) άνθρωπος.

Anonymous said...

Καραϊσκο, μήπως ψωνίζει από εκείνο το κατάστημα, που μέσα είναι καμμένο, απέναντι από το Πολυτεχνείο (για το οποίο έχουμε ξαναμιλήσει); Τις προάλλες, προσπάθησα με το κινητό να το τραβήξω φωτογραφία, αλλά με ενετόπισε ο κέρβερος πωλητής-ντουλάπα και δεν μπόρεσα. Πάντως, έχει ακόμα έξω, στο πεζοδρόμιο, κρεμάστρες με κοστούμια και σακάκια με 10 ευρώ! Πέρνα να πάρεις μάτι. Πολύ γέλιο...

Anonymous said...

Ιανός και Ελευθερουδάκης είναι από τα πιο ντεκαντάντ μέρη για το βιβλίο. Στο ένα μαζεύονται οι κουλτουριάρηδες για αμοιβαία ευχαρίστηση στις στρογγυλές τράπεζες που διοργανώνονται στον καφενέ, στο άλλο πηγαίνουν οι wannabes να παραγγείλουν τάχα συγκεκριμένα βιβλία για να δείξουν πως ανήκουν στην class που ψωνίζει στου Ελευθερουδάκη, λες και είμαστε ακόμα στο 1950.

Το αναγνωστικό κοινό στην ελλάδα είναι για γέλια, τρέχουν όλες οι δήθεν ψαγμένες να ψωνίσουν το νησί και το γυρισμό και οι πιο πολιτικοποιημένες τα απομνημονεύματα της παππά αντί να πάρουν κανένα βιβλίο μαγειρικής να μάθουν και κάτι χρήσιμο.

Anonymous said...

Είχα αυτήν ακριβώς την συζήτηση, 12:36, πρόσφατα, με δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας, συζητώντας διάφορα κουτσομπολιά. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα, επειδή πράγματι ο Ράπτης κάθε μέρα με τον Χαλαζιά την έβγαζε στην πλατεία Κολωνακίου (όσο ζούσε, έτσι; - όχι ως φάντασμα), ότι μερικοί σημαντικοί άνθρωποι χρειάζονται τους μπάτλερ ή τους διασκεδαστές τους. Και ο Χρήστος ανήκει σε αυτήν την κατηγορία - το δίχως άλλο...

Anonymous said...

Στα search keywords εντόπισα τον τελευταίο μήνα, αρκετές φορές (4-5), την φράση "ροζ αρχίδια". Ποιος ξέρει τι να έψαχνε (και κυρίως γιατί) ο χριστιανός.

Anonymous said...

Ετσι είναι.
Τώρα πες μου στη σχέση Αραμπατζή-Καραϊσκου ποιός είναι το ένα και ποιος το άλλο

Anonymous said...

Από πόσο και πάνω δε χρεώνει μεταφορικά το amazon.co.uk; Νόμιζα ότι αυτό ισχύει μόνο για αποστολές εντός της νήσου (δεν αναφέρομαι στη σπιναλόγκα). Πάντως και με τα μεταφορικά σε πολλά βιβλία ήταν συμφερότερο από το play.com.

Βέβαια κανένα από αυτά δε μπορεί να ανταγωνιστεί το site του ελευθερουδάκη. Καταπληκτικό, σίγουρα θα του δώσουν διεθνές βραβείο για την ευχρηστία του, την ποιότητά του, τη σύγχρονη αισθητική του.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Το νούμερο ένα βιβλιοπωλείο της μετατριτοδεσμίτικης παρακμής,της συριζο κλιμακτηρίου,του στριφτού τσιγάρου και στο βάθος Τατσόπουλος Πέτρος είναι ο οίκος Μεταίχμιο.
Παρηκολούθησα κάτι σεμινάρια εκει πέρα προπερσι.Τρείς μήνες σεμινάρια δεν άνοιξα το στόμα μου να μιλήσω σε καμμία.Τριάντα γυναίκες στο τμήμα.Freak show.

Anonymous said...

Έπαιξε φάση με καμία ή είχαν στο νου τους μόνο το σεμινάριο; Γιατί σκέφτομαι να πάω κι εγώ αν αξίζει τον κόπο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

ρε σου λέω για γέλια...

Anonymous said...

Πάνω από 25 λίρες. Πιο παλιά δεν ίσχυε αυτό. Με τον Ελευθερουδάκη και το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο του (γέλια) μου είχε συμβεί το εξής περιστατικό. Έψαχνα πολύ καιρό ένα εξαντλημένο επιστημονικό βιβλίο. Λέω "δεν ψάχνω και στην μαλακία του Ελευθερουδάκη;". Και, ω του θαύματος, όχι μόνο το βρίσκω, αλλά και σε χαμηλή τιμή, κάτω από το 120 $ που ήταν η τιμή του. Πάω την άλλη μέρα για να ρωτήσω αν το έχουν εκεί και τελικά όχι μόνο δεν το είχαν, αλλά δεν το έβρισκαν στο αρχείο τους (!!!), ενώ φαινόταν στο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο. Πολλά γέλια με τους μικροεμπόρους των Αθηνών που θέλουν να παραστήσουν και τα Waterstones...

Anonymous said...

Στοά του βιβλίου. Παρακμή. Άλλα γέλια εκεί.

Anonymous said...

Έξοχη η περιγραφή Καραϊσκου.

Anonymous said...

Να μην ξεχάσουμε ότι αύριο κυκλοφορεί η Real News η εορταστική (το καλύτερο τεύχος του χρόνου), με δώρο CD του Νότη Σφακιανάκη. Ο Χατζηνικολάου είπε σε μία φίλη μου να τρέξει να προλάβει να την πάρει πρωί-πρωί γιατί αναμένεται να εξαντληθεί.

Anonymous said...

Ποιος γράφει το nonews;

Anonymous said...

Μπόνιος, Παπατζόν.

Anonymous said...

χλωμό

Anonymous said...

Έχω από χρόνια χάσει κάθε σεβασμό προς την άλλοτε κραταιά και εκκεντρική ΕΣΤΙΑ. Με αρθογραφίες Μποκοβού, Κοραχάη κ.α. τι να περιμένεις. Μόλις προχθές, όμως, είδα και πρωτοσέλιδο άρθρο-ανάλυση της... Όλγας Κεφαλογιάννη! Ναι, στην ΕΣΤΙΑ. "Τέλος εποχής", όπως λέει και το σχετικό κλισέ...

Anonymous said...

Πλέκει το εγκώμιο του Ελευερουδάκεως και η Ελένη Μπίστικα στην σημερινή Καθημερινή. Από του Ελευθερουδάκη ψωνίζει και τα δώρα του ο Μητσοτάκης.Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ κάθε χρόνο τέτοιες μέρες.

Anonymous said...

http://img831.imageshack.us/i/94311923.jpg/

Anonymous said...

σι ντι και βιβλια καλέ.Η νατάσσα με τον Καραμανλή,η Δάφνη με το Σημίτη,Σι ντι και βιβλία...

Anonymous said...

http://img259.imageshack.us/img259/6862/assetslarget420129689ty.jpg

Anonymous said...

H Όλγα διατηρούσε σχέση με τον Καραίσκο?

Anonymous said...

ναι

Anonymous said...

Όχι βέβαια.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Η όλγα με εμένα;
Αστακός εναντίον φασολάδας;;
Πορσε εναντίον τράμπατ;
Χαβιάρι εναντίον αγγινάρας;;

Anonymous said...

Τι να την κάνεις αυτή τη βλάχα ρε καραϊσκο; Η Τζίνα όμως ήταν κάποια ποσότητα.

Anonymous said...

Της έχεις πάρει συνέντευξη Καραϊσκο;

Anonymous said...

Είναι γνωστό ότι του Καραϊσκου του αρέσει μόνο η Τζομπανάκη,.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=WrLKX-jcQyY

Anonymous said...

ΑΡΧΙΜΗΝΙΑ ΚΙ ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΑΣ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑ ΑΧΑΜΝΑ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΕΣ
ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΑΠΑΔΕΣ

ΚΙ ΑΡΧΗ ΚΑΚΟΣ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟΣ
ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΝΟΣ

ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΚΟΡΔΟΤΟΣ
Ο ΓΙΩΡΓΗΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ
ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΜΑΖΥ ΝΑ ΓΔΑΡΕΙ

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΑ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ
ΦΕΡΝΕΙ ΦΟΡΟΥΣ ΚΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ

Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥΡΘΑΜΕ
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΡΘΟΥΜΕ
ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ
ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΝΕ.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Ξερει κανείς αν πωλείται ταμπάκος για μασημα και που (chewing tabacco)σκέφτομαι να μασήσω στο ρεβεγιον για να εντυπωσιάσω

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

tobacco

Anonymous said...

Μπορείς να ντυθείς όπως στις Απόκριες. θα εντυπωσιάσεις εξίσου.

il Grande Belzoni said...

Ευτυχώς που υπάρχει και το (βρετανικό φυσικά) άμαζον για να βρίσκουμε και κανέναν βιβλίο της προκοπής

Γεια σας βαψομαλλιαδικα αγορια!!

Για οσους γνωριζουν ιταλικα,ανοιξε πριν απο ενα μηνα το ιταλικο αμαζον και τα βιβλια τα εχει ολα -30%.Και οταν λεμε βιβλια εννουμε στα ιταλικα ,τα γερμανικα,τα γαλλικα,τα αγγλικα. www.amazon.it

στα ταχυδρομικα βεβαια με ψιλοχαλασαν αλλα χαλαλι του


να δωσω συγχαρητηρια στον εαυτο μου που εκανε το πρωτο του ποστ και να ζητησω και εγω απο τον Dark Lord Vapsomallias σωποδηποτε λαζοπουλο,στα πλαισια ασφαλως της συγγραφης βιων/πορτραιτων στα προτυπα ενος Πλουταρχου,ενος Κορνηλιου Νεποτος,ενος Σουητωνιου,ενος Εμιλ Λουντβιχ.

Anonymous said...

Il Grande Belzoni, νομίζω ότι όλο το amazon στις διάφορες εθνικές εκδοχές του έχει εκπτώσεις σε όλα τα είδη. Για να είμαστε ακριβείς, υπάρχουν συμφέρουσες αγορές από όλα τα amazon, κατά περίπτωση. Αλλά πρέπει να ψάχνεις και να συγκρίνεις. Ποιος κάθεται να κάνει αυτή τη δουλειά όμως. Σε πολύ ακριβά πράγματα πάντως που έπρεπε να αγοράσω και έκανα σύγκριση, άλλες φορές ψώνισα από το αμερικάνικο, άλλες από το αγγλικό, άλλες από το γερμανικό, άλλες από το γαλλικό κλπ. Είχαν κατα΄περίπτωση μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές. Αλλά θέλει χρόνο, γιατί πρέπει να ψάχνεις και να συγκρίνεις. Οπότε οι πιο πολλοί ψωνίζουμε από αυτό που έχουμε συνηθίσει, ενώ με οικονομικά κριτήρια δεν θα έπρεπε. Θα το κοιτάξω πάντως και το ιταλικό. Δεν το ήξερα και δεν το έχω χρησιμοποιήσει καθόλου.

Anonymous said...

Αγαπητέ 10.13 ονομάζεται Ιωάννα, ήταν γραμματέας του Θεοφάνη Τόμπρα στον ΟΤΕ, σήμερα βγαίνει στο κεντρικό του Σκάϊ, έχει καούκα καρέ, υπόξανθη-υποκόκκινη βαμμένη, και μιλάει με το gνι και το gλι.

Δημήτρης Δεμεσούκας said...

Χρόνια Πολλά σε όλους. Σε όμορφους και άσχημους. Σε πλούσιους και φτωχούς. Ειδικά σε άσχημους και φτωχούς που έχουμε πιο πολύ ανάγκη τις ευχές. Χρόνια Πολλά!

Anonymous said...

Ο 11.54 είναι ο Ξυδιόγαλος. Ή ο Καραϊσκος. Μάλλον για λόγους οικονομίας οι δύο τους έστειλαν ένα μήνυμα.

Anonymous said...

Βαψ, εισερχόμενο.

Anonymous said...

Καραϊσκο, νομίζω ότι δεν πωλείται ο chew στην Ελλάδα. Μια φορά που τυχαία είχα ρωτήσει ένα κατάστημα από περιέργεια, μου είχαν πει ότι δεν έχουν τέτοιους καπνούς. Δεν ξέρω εάν τυχόν έχουν εκεί στη στοά Σπυρομήλιου, που παριστάνουν τους σοβαρούς επαγγελματίες και θέλουν να δείχνουν ότι έχουν τα πάντα (κι ας μην έχουν τίποτα - εκτός από πούρα για νεόπλουτους). Θα σου έλεγα όμως ότι έτσι δεν θα εντυπωσιάσεις. Τo να ρουφάς από τη μύτη, o snuff, κάνει, κατά τη γνώμη μου, πολύ καλύτερη δουλειά γι' αυτό που τον θέλεις τον καπνό. Θα αρχίσουν οι ερωτήσεις, οι προβληματισμοί κλπ. Αν, όμως, θέλεις την πραγματική μου γνώμη, θα εντυπωσίαζες εκεί που θα πας, περισσότερο, εάν, εκεί που καθόσουν, άνοιγες να διαβάσεις ένα βιβλίο, σνομπάροντας κάπως τους συνδαιτημόνες. Κατά προτίμηση, ένα βιβλίο από αυτά τα φτηνά του Πατάκη (ίσως τους Οικοδόμους - εάν σου τους χαρίσει ο Βάρσος - αλλά και ποίηση Τηλέμαχου Χυτήρη). Θα θυμίζεις έναν ήρωα σε μια ταινία του Πουαρώ, ο οποίος, ενώ οι άλλοι συζητούσαν, άνοιγε και διάβαζε Marx. Τώρα που το σκέφτομαι, βιβλίο μαζί με snuff θα ήταν ο πολύ δυνατός συνδυασμός. Συνεχές διάβασμα, με περιστασιακό ρούφηγμα, και άσε τους άλλους στις χαζοχαρούμενες και ανιαρές συζητήσεις τους...

Anonymous said...

12:10, ευχαριστώ και από εδώ.

Trueman said...

Μιά που μιλήσαμε για βιβλία, βιβλιοπωλεία και πολιτισμό εν Ελλάδι.

Ο "τεχνοκράτης" Στ.Μάνος, παρ' όλες τις ιδεολογικές αντιρρήσεις που μπορεί να έχει κάποιος γι' αυτόν (αντιρρήσεις που συνήθως στην Ελλάδα εξαντλούνται σε εύκολες, αφοριστικές ταμπελοποιήσεις από τον κάθε τυχάρπαστο) αναμφίβολα συγκεκριμενοποιεί τις προτάσεις του, στον αγκαθωτό δρόμο προς τον ..παράδεισο.

Μοναδικός που θυμίζει ανάλογη συμπεριφορά ήταν το ίνδαλμα του Λοχαγού, Σοφιανόπουλος, πριν τον χτυπήσει όμως η επάρατος του 21ου αιώνα.

Εν αντιθέσει, βέβαια, με τους αριστερούς που πρεσβεύουν γενικά και θεωρητικά τον παράδεισο, χωρίς ποτέ να δίνουν επιπλέον εξηγήσεις επί του πρακτέου, αφού η απλή ανάγνωση του Κεφαλαίου θεωρούν ότι αρκεί για την καθοσίωση τους.

Ο "τεχνοκράτης" και "μάνατζερ" Μάνος, λοιπόν, προτείνει η Ελλάδα να επικεντρωθεί στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα που συνοψίζονται στα 3Π (Παιδεία, Περιβάλλον, Πολιτισμός).

Πιστεύει πχ. ότι η Ελλάδα έχοντας το πλεονέκτημα της κλασσικής κληρονομιάς, μπορεί να γίνει ακαδημαϊκός "μαγνήτης" με τη δημιουργία στον ελληνικό χώρο κέντρου κλασσικών σπουδών, με παγκόσμια εμβέλεια και, πιθανώς, την συνεργασία των καλύτερων ιδρυμάτων (Οξφόρδη, Γεηλ, κλπ.) στο πεδίο των κλασσικών σπουδών.

Δεν αγνοεί επίσης τον νεοελληνικό πολιτισμό, παρά τα αρχιτεκτονικά, πολεοδομικά, περιβαλλοντικά, ακαδημαϊκά "εγκλήματά" του. Παρ'όλα αυτά επιμένει ότι η ελλάδα δεν έχει ευκαταφρόνητη πολιτιστική παρουσία. Οι "εξαγώγιμοι" Καβάφης, Καζαντζάκης, Χατζηδάκης, η Κάλλας, ο Καραθεοδωρής, ο Μητρόπουλος, ο Καστοριάδης, οι νομπελίστες κ.α. δεν παύουν να είναι λίγο-πολύ τέκνα του νεοελληνικού πολιτισμού με σημαντική διεθνή απήχηση. Όχι ευκαταφρόνητη παρουσία για μια μικρή χώρα. Το ίδιο για λίγους ορεινούς ή νησιωτικούς οικιστικούς παραδείσους.

Διαβεβαιώνω τον Στ. Μάνο ότι οι προσδοκίες του ήδη γίνονται πράξη. Το πολιτιστικό "come-back" της ελλάδας ήδη πραγματοποιείται με θριαμβικούς, μάλιστα, οιωνούς. Η Ακαδημία Αθηνών εν έτει 2010 βραβεύει την Άλκη Ζέη και την Ζυράννα Ζατέλη ...

Anonymous said...

Trueman έχεις δίκιο (και ο Μάνος επίσης). Η πρόταση Μάνου είναι από τις πιο σοβαρές απόψεις που έχουν ακουστεί για το θέμα (αν και υπάρχουν και κάποια προβλήματα που δεν μπορούν να συζητηθούν εδώ). Το μόνο ίσως μείζον πρόβλημα είναι ότι τα "3 Π" συγχέονται ενδεχομένως με τα "5 Π" κάποιου φαιδρού.

Anonymous said...

Τεράστια παράλειψη της Ακαδημίας που δε βράβευσε τον Ξυδιόγαλο, το νούμερο ένα σήμερα εξαγώγιμο πολιτιστικό προϊόν. Έχει μείνει φαίνεται στην εποχή του Καραϊσκου, με - αισθμαίνοντα - δεύτερο τον Φλαστρούφα. Να το καυτηριάσει κι αυτό ο κύριος Μάνος, ο έχω-πολιτική-στέγη-σαν-το-μπαλλάκι-του-πινγκ-πονγκ.

Anonymous said...

Είδα το link που έβαλε κάποιος με το τραγούδι ο Γανωτζής από ένα πανηγύρι. Θυμήθηκα ότι όταν είχε πρωτοξεκινήσει ο ραδιοφωνικός σταθμός TOP FM του Λαμπράκη, μέσω του Ταχυδρόμου νομίζω μοιραζόταν μια δωρεάν κασέτα διαφημιστική του TOP FM που είχε σε πειραγμένη (κάπως ραπ) μορφή το συγκεκριμένο τραγούδι. Μήπως γνωρίζει κανείς ποιος είχε κάνει αυτή την εκδοχή του τραγουδιού;

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

με - αισθμαίνοντα - δεύτερο τον Φλαστρούφα.΄
1:05 ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΙΔΟΥΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΝΙΑ.

ΑΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΦΑΣ ΚΕΡΑΤΟ,ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΣ....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
mystery train said...

Χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά και από μένα. 2:32 νομίζω ότι το τραγούδι το είχε πειράξει ο Νίκος Πατρελάκης (ή Nikko Patrelakis) που νομίζω ότι εργαζόταν τότε και στον top fm και έκανε και τα τζινγκλάκια του σταθμού.

Anonymous said...

Τελικά ο Βάρσος αγόρασε βιβλίο πεσκέσι στον Καραίσκο?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

December 31, 2010 11:54 AM ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΜΕΣΟΥΚΑΣ

Είσαι ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΜΕΣΟΥΚΑΣ ο άξιος τηλεοπτικός ρεπόρτερ. Αν ναι, φτωχός δεν ξέρω αν είσαι, πάντως άσχημος δεν είσαι.

Anonymous said...

εγώ θα έλεγα το αντίστροφο. ή μάλλον ούτε καν το αντίστρφο. ναι σε όλα.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Τί έγινε ρε παιδιά με το ρώσικο ναυτικό; Έχει καμιά σχέση με τον γέρο με το τσιμπούκι, τον ένδοξο εκείνο ναυτικό;

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ΒΑΡΣΟΣ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Bάρσο ποιο είναι αυτό το μαγαζί;
Τελικά δεν θα του κάνεις δώρο βιβλίο;

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

"Καρφίτσα δε πέφτει στις νυχτερινές πίστες", "άναψαν τα σεσουάρ στα κομμωτήρια". Τσιφτετέλληνες και ελλεηνίδες. Ξυδιόγαλοι δηλαδή και οι κυρίες τους. Και ο άλλος μιλάει για την εκμετάλλευση του πολιτισμικού μας πλούτου. Τα μπουζούκια και τις κουάφ.

Anonymous said...

Βαψoμαλλιά έχεις mail

Anonymous said...

Xρονια Πολλα σε ολους

limnoupoli said...

Καλή Χρονιά αγαπημένοι μου φίλοι και αγαπημένες μου φίλες (και αγαπημένε V βεβαίως). Ειρήνη ημίν και υμίν. Ο Κύριος μεθ' ημών.

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2011/01/blog-post_2415.html

Anonymous said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ CARPE DIEM.

ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ.
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ.

Anonymous said...

Πρώτη μέρα του χρόνου και με βαρύ το κεφαλι από το ξενύχτι ανοίγω μηχανικά κατά τις 11 το πρωί ραδιόφωνο. Πρώτη μου επιλογή ο σταθμός του Χ'νικολάου. Ο αγαπημένος μου παραγωγός Γιάννης Παπαγιάννης πίσω από το μικρόφωνο. Διάβαζε εγκωμιαστικά σχόλια ακροατών και έπαιζε ελληνικά λαϊκά τραγούδια επιλεγμένα από τον φίλο του Νίκο Σάνση. Ωραία μπήκε ο χρόνος σκέφτηκα και άλλαξα πλευρό.

Anonymous said...

Πολύ καλές τιμές στο amazon.co.uk και σίγουρα θα δοκιμάσω και το bookdepository. Αφήνω τα ελληνικά βιβλιοπωλεία στους ψευτοκουλτουριάρηδες που ψάχνουν το τελευταίο του μπουραντά και τις ψαγμένες ελλεηνίδες που αναζητούν τα βρυκολακίστικα της οκάς γιατί μόνο βρυκόλακας τις αντέχει (κι αυτός για να τις δαγκώσει και όχι για να τις αυτώσει).

Anonymous said...

http://fimotro.blogspot.com/2011/01/tit-rr.html


Αιώνιος κλασσικός παπάρας Μπριγιαντίνης.

Only native-born U.S. citizens (or those born abroad, but only to parents who were both citizens of the U.S.) may be president of the United States, though from time to time that requirement is called into question, most recently after Arnold Schwarzenegger, born in Austria, was elected governor of California, in 2003. The Constitution originally provided a small loophole to this provision: One needn't have been born in the United States but had to be a citizen at the time the Constitution was adopted. But, since that occurred in 1789, that ship has sailed.

(για τους Ξυνόγαλους να μεταφράσει ο Καραϊσκος)

Anonymous said...

"...that ship has sailed.

(για τους Ξυνόγαλους να μεταφράσει ο Καραϊσκος)"


Indeed να προσθέσω κι εγώ....

http://www.hellenicnavy.gr/karaiskos_as.asp

Anonymous said...

ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΗΓΑΠΗΣΟΝ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΥΔΕΙΣ...ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΤΩΝΟΥΝ....

ΓΙΑ ΤΟΝ 6:42

Anonymous said...

'Άτζενσυ' διάβασε το 'Agency' o Παπατζών.

Άλλη μια απόδειξη ότι εκτός από τα γαλλικά, γνωρίζει άριστα και τα αγγλικά.

Anonymous said...

Ξυνομητρο τα θελεις και εσυ τωρα να τα ακουσεις.

Anonymous said...

Σήμερα το πρωί στην τηλεοπτική συνάντηση Παπαδάκη-Ψωμιάδη, αναφέρθηκε ο πρώην ''νομάρχας'' σε σεξουαλική παρενόχληση κατά την πρώτη του θητεία από ντιντίδες στη Βουλή. Μίλησαν ακόμα, εκτός απ' τους ντιντίδες της Βουλης και για τους πολλούς βαψομαλλιάδες της. Παρακαλώ βαψ να τοποθετηθείς επί του (σοβαρού αυτού) θέματος...

Anonymous said...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_04/01/2011_427452

Anonymous said...

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΔΙΟΞΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ

ΕΝΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΜΟΛΥΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥΛΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΡΕΑΤΩΝ ΑΠΟ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΔΙΟΞΕΙΝΗ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΜΜΕ ΚΡΟΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Πηγη της μολυνσεως ειναι η ζωοτροφες της εταιρειας Harles & Jentzsch". η οποια εισηγαγε πρωτες υλες απο την Ολλανδια.Ο γερμανικος τυπος κατηγορει τις αρχες για ελαστικους ελεγχους και για αδιαφορια για την υγεία των πολιτων .Στην γερμανικη αγορά εχουν ηδη διοχετευθει 120,000 μολυσμενα αυγα ενω ακομη δεν υπαρχουν πληροφοριες για το τι συμβαινει με τα χοιρινα και αλλων ειδων προιοντα ζωικης προελευσεως δεδομενου οτι η εταιρεια ζωοτροφων διεθετε απο πολυ καιρο τις μολυσμενες ζωοτροφες.

Για περισοτερες πληροφοριες στον γερμανικο τυπο και εδω

http://www.n-tv.de/panorama/Profitgier-verursacht-Dioxin-Skandal-article2280891.html


ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΔΙΟΞΕΙΝΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΡΚΙΝΟ

Anonymous said...

Αγαπητέ 10.37,

ντροπή σας. Δε ξέρετε ότι είναι αγενές να μιλάτε μπροστά στον καθρέφτη σας, ακόμη κι όταν κάνετε την αυτοκριτική σας?

Anonymous said...

Ο ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΠΟΡΝΕΙΑ.

Anonymous said...

Αγαπητέ 2.19,

η διασπορά ψευδών ειδήσεων είναι ντροπή. Η κυβέρνηση μας διαβεβαίωσε ότι δεν διατρέχουμε κανέναν κίνδυνο.

Εύγε πάντως για τη μετάφρασή σας από το πρωτότυπο γερμανικό κείμενο. Κινδυνεύετε να ενταχθείτε στο πάνθεον των πολυγκλότ (που λένε και οι φίλοι μας - ειδικά του Λοχαγού Βάρσου - Γερμανοί), ανταγωνιζόμενος επαξίως τον ογκόλιθο Μπριγιαντίνη.

physiodifis said...

ΩΡΑΙΟ, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΡΟΗ. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ “ΑΥΡΙΑΝΗ”, ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΕΛΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ Ο ΗΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΡΕΝΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΦΥΡΙΖΕ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟΣΟΣΙΑΛΧΕΣΜΟ. Ο ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΚΡΑΞΕΙ ΔΕΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ "ΒΟΘΡΟ ΑΝΟΙΧΤΟ" ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΓΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ". ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ, Ο ΜΑΝΟΣ ΕΦΥΓΕ, Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΚΙ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΟ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ. ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ “ΤΕΤΑΡΤΟ” ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΟΥΤΕ ΨΥΛΛΟ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ. ΑΙΧΜΗΡΟΣ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ…
http://www.youtube.com/watch?v=ZlN06q2V4HU

Anonymous said...

Ελλάδα: «αποθήκη» λαθρομεταναστών της Ευρώπης

Μία τρομερή αποκάλυψη για τον ρόλο της ελληνικής αστυνομίας, διαβάσαμε πρόσφατα στο γνωστό πλέγμα των αποκαλύψεων των απορρήτων τηλεγραφημάτων - αναφορών των πρεσβειών των ΗΠΑ προς το State Department, σχετικά με τον ρόλο της αστυνομίας στην χώρα μας. Σε αυτές τις "αναφορές" γίνεται λόγος για μία συνάντηση τ. πρέσβη των ΗΠΑ στη χώρα μας, με τον αρχηγό της ΕΛΑΣ Λευτέρη Οικονόμου - επί της υπουργίας Χρυσοχοΐδη. Σε αυτήν την συνάντηση, όταν ο Λευτέρης Οικονόμου "ενημέρωνε" τον Ντάνιελ Σπέκχαρντ για το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης, ειπώθηκε ότι "το πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης προς την Ελλάδα, απαιτεί πολιτικές λύσεις στο διεθνές πεδίο. Αλλά εν τω μεταξύ η Ελλάδα ‘σφραγίζει τα σημεία εξόδου της' για να εμποδίσει κυκλώματα οργανωμένους εγκλήματος αλλά και τους ίδιους τους μετανάστες να κινηθούν προς την Δυτική Ευρώπη". Όχι δεν διαβάσατε λάθος. Αντί η ΕΛ.ΑΣ. του κ. Χρυσοχοΐδη και του κ. Οικονόμου να προστατεύει την Ελλάδα και τους Έλληνες πολίτες, αντί να "σφραγίζει" τα σημεία εισόδου στη χώρα μας, έχει ταχθεί στο να "σφραγίζει" τα σημεία εξόδου, ώστε να τους εμποδίζει να φύγουν από την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ο κ. Οικονόμου "ενημέρωσε" τον πρέσβη των ΗΠΑ στη χώρα μας ότι δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στα λιμάνια της Κορίνθου, της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας αλλά και στα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η μεταναστευτική πολιτική της χώρας μας, δεν υπαγορεύεται από την ανάγκη προστασίας των Ελλήνων ή ο,τιδήποτε έχει να κάνει με το ελληνικό κράτος, αλλά έχει να κάνει με άλλου είδους ζητήματα και "υποχρεώσεις" των υπουργών και των επικεφαλής των σωμάτων ασφαλείας. Πρόκειται όμως για ένα ζήτημα το οποίο χρήζει ιδιαίτερης σημασίας, καθώς αναδεικνύεται η μεταγωγή των Ελλήνων σε β' κατηγορίας πολίτες αλλά και η θέση της Ελλάδας ως "αποθήκης" μεταναστών από τις χώρες του Τρίτου Κόσμου. Την ίδια στιγμή που η χώρα μας στενάζει από την οικονομική κρίση υπουργοί και ανώτατοι αξιωματικοί "φτιάχνουν προφίλ" πουλώντας εκδούλευση στο εξωτερικό. Από εκεί πηγάζουν και τα "ανθρωπιστικά" δήθεν αισθήματά τους, τα οποία πουλάνε στον ελληνικό λαό. Από εκεί πηγάζουν και οι αλλεπάλληλες "νομιμοποιήσεις" με τις οποίες δίνεται στους αλλοδαπούς το δικαίωμα να παραμείνουν στην Ελλάδα ή οι αλλεπάλληλες "προθεσμίες" που έχουν για να φύγουν δήθεν από την Ελλάδα. Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι ότι ολόκληρη η χώρα μας, έχει μεταβληθεί σε ένα χώρο υποδοχής και αποθήκευσης μεταναστών, τους οποίους οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν είναι διατεθειμένοι να δεχτούν. Και αντί η Ελληνική Αστυνομία, η οποία πληρώνεται από το υστέρημα του ελληνικού λαού, να προσπαθεί να ανακόψει τη μεταναστευτική ροή, το μόνο που κάνει είναι να φυλά επί της ουσίας τα σύνορα των άλλων κρατών, αδιαφορώντας για το τι συμβαίνει εντός της ελληνικής επικράτειας. Φυσικά, στην ίδια συνάντηση ο Λευτέρης Οικονόμου ενημέρωνε τον Αμερικανό πρέσβη ότι η ΕΛ.ΑΣ. δεν θα δείξει καμμία ανοχή στην... ακροδεξιά βία και τον... αντισημιτισμό, αλλά αυτό προφανώς είναι μια άλλη (!!!) ιστορία, που καθόλου δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο ζήτημα.

Anonymous said...

Η πολιτική διάσταση του προβλήματος
Ο ισχυρισμός του κ. Οικονόμου στον Αμερικανό πρέσβη είναι ότι η Ελλάδα θέλει να δείξει στα οργανωμένα κυκλώματα διακίνησης μεταναστών, ότι μέσω της Ελλάδας δεν μπορούν να μεταβούν στη Δυτική Ευρώπη. Πρόκειται για μια πολιτική η οποία έχει προφανώς αποτύχει, καθώς καθημερινά οι μετανάστες συνεχίζουν να περνούν τα σύνορα της χώρας μας. Άλλωστε κάποιος απελπισμένος που θα φτάσει στην ΕΕ, δεν προβληματίζεται ιδιαίτερα για το δεύτερο προορισμό του. Όσο για τα εγκληματικά δίκτυα, πρόκειται περί φθηνής δικαιολογίας, καθώς είναι δεδομένο ότι όχι μόνο δεν διστάζουν να πουν ψέματα για τη χώρα στην οποία αποβίβασαν τους λαθρομετανάστες (πάμπολλες φορές μετανάστες νόμιζαν ότι βρίσκονταν στην Ιταλία). Και αν το πρακτικό κομμάτι είναι σηματικό, πολύ σημαντικότερο είναι το ηθικό κομμάτι. Με ποιό δικαίωμα ο κάθε κύριος Οικονόμου, αποφασίζει να θέσει ένα συγκεκριμένο βάρος στους ώμους του ελληνικού λαού, για να προστατέψει την υπόλοιπη Ευρώπη; Από που αντλεί το ηθικό δικαίωμα να λειτουργεί ως... έπαρχος και όχι ως προστάτης και υπηρέτης του ελληνικού λαού; Έχουμε γράψει και στο παρελθόν για την γραφειοκρατία της ΕΕ που επιθυμεί να μετατρέψει συγκεκριμένες χώρες του ευρωπαϊκού Νότου σε "αποθήκες μεταναστών" από τις οποίες χώρες του Βορρά θα μπορούν να αντλούν το απαραίτητο εποχιακό εργατικό δυναμικό που θα καλύπτει τις ανάγκες φτηνών εργατικών χεριών της παραγωγής τους. Χαρακτηριστικές οι θέσεις της κ. Σεσίλιας Μάελστρομ. Στο πλαίσιο σίγουρα αυτής της τακτικής εδράζεται και η θέση του κ. Οικονόμου, ο οποίος μετατρέπει ολόκληρη τη χώρα μας σε ένα χώρο "υποδοχής" λαθρομεταναστών από τον Τρίτο Κόσμο, μέσα στο οποίο παγιδεύονται και οι Έλληνες πολίτες. Ειδικά για τους κατοίκους περιοχών όπως Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα και λοιπά, ο κ. Οικονόμου και οι πολιτικοί του προιστάμενοι την εποχή (βλ. Χρυσοχοΐδη) υπέγραψαν μια απόφαση αργού θανάτου της κοινωνίας τους. Ποιά περιοχή άλλωστε μπορεί να δεχθεί ένα μεγάλο αριθμό μεταναστών, δίχως να προκύψουν σοβαρότατα προβλήματα; Ειδικά όταν οι περιοχές για τις οποίες μιλά έχουν τεράστια ποσοστά ανεργίας; Για μία ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι οι αξιωματούχοι του ελληνικού κράτους δεν λειτουργούν προς όφελος των Ελλήνων πολιτικών, αλλά υπηρετούν αλλότρια συμφέροντα. Συμφέροντα που σε καμμία περίπτωση δεν ταυτίζονται αλλά είναι και σε αντίθεση με τα συμφέροντα του λαού που τους πληρώνει. Η ελίτ της χώρας μας έχει αποκοπεί πλήρως από τον λαό. Και στρέφεται εναντίον του. Αυτό μόνο μπορεί να είναι το συμπέρασμα των αποκαλύψεων του wiki leaks.

Anonymous said...

Τί να πω ρε φίλε, είσαι ΑΠΑΙΧΤΟΣ.

Anonymous said...

RE KLASTES MAS TON POUTSO

Anonymous said...

ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ ΡΕ. Ο ΠΑΣΒΑΝΤΙΔΗΣ ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΝΙΟ.ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ΄ ΨΕΥΤΕΣ.

«Oldest ‹Older   1001 – 1190 of 1190   Newer› Newest»